سایت سایت .

سایت

سئو سایت ارزان

یکی از مهمترین عواملی که در برندینگ پزشکی و مارکتینگ کسب و کارهای حوزه پزشکی در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است، سئو است.

منظور از سئو سایت ارزان پزشکی نیز این است که با انجام مجموعه اقداماتی، رتبه سایت پزشکی شما در نتایج موتورهای جستوجو ارتقا پیدا کند.
امروزه وبسایت های پزشکی و خدمات مرتبط با آن حضور پر رنگ تری نسبت به گذشته در اینترنت دارند. اکثر پزشکان از پتانسیل بالای موجود در فضای آنلاین آگاهی یافته اند و بسیاری از دکترها با توجه به فضای رقابتی نیز که بینشان وجود دارد، دست به طراحی سایت برای مطب خود زده اند.
سئو سایت پزشکی، با توجه به مورد استفاده قرار گرفتن فضای آنلاین و فضای دیجیتال برای تمام موضوعات، یکی از مورد جذب مخاطب هدف و جذب بیمار می شود.

سئو سایت پزشکی
سئو پزشکی (Medical SEO) مخفف عبارت Medical Search Engine Optimization است. به زبان ساده تر، مجموعه کارهایی است که روی سایت و محتوای آن انجام می¬شود تا صفحات سایت شما در صدر نتایج جستوجو گوگل قرار بگیرد.
پزشکان می توانند با معرفی خود و خدماتشان، افرادی را که به دنبال متخصصین مربوطه در موتور جستجوی گوگل هستند را به سمت خود جذب کنند. سئو سایت پزشکی بسیار پیچیده است و مراحل زیادی وجود دارد تا پزشک یا وب سایت پزشکی به رتبه های بالا در موتورهای جستجو دست پیدا کند. هنگامی که کاربر برای نوعی از خدمات پزشکی جستجو می کند، ممکن است متن را در رایانه یا تلفن همراه خود تایپ کند و یا ممکن است به صورت صوتی جستجو کنند.

چرا باید سایت پزشکی خود را سئو کنیم؟
با گسترش روز افزون استفاده از گوگل و سایر موتورهای جستوجو، روزانه میلیاردها سرچ در اینترنت صورت می گیرد. با توجه به این نتایج بسیاری از پزشکان و متخصصین سلامت در حال سرمایه گذاری در این حیطه هستند و در نتیجه رقابت شدیدی در بین وب سایت های خدمات پزشکی وجود دارد.
برای رتبه های بالای نتایج گوگل، سئوی پزشکی یک فرایند ثابت است و احتیاج به پیگیری و بررسی دائمی دارد. طبق آمارها، بیش از 90 درصد کاربران تنها صفحه اول نتایج جستوجو را مطالعه می کنند. و براساس تحقیقات انجام شده، بیش از نیمی از کاربران در صفحه اول تنها به 3 پیشنهاد اول گوگل مراجعه می کنند.

سئو سایت پزشکی

مراحل سئو سایت پزشکی
1. طراحی و ساخت وبسیات برای خدمات پزشکی و سلامتی خود
2. انتخاب کلمات کلیدی
3. تهیه محتوای مناسب
4. تهیه ویدئو
5. انجمن های گفتگوی پزشکی
6. دایرکتوری های پزشکی
7. اپلیکیشن های موبایل
8. سئو محلی برای دکترها
9. نوبت گیری آنلاین
10. تولید محتوای پزشکی
11. استفاده از شبکه های اجتماعی
12. درج سایت در Google Maps
13. ایجاد صفحه سوالات پر تکرار در سایت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۵:۴۸ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)