سایت سایت .

سایت

ترفند متخصصان پوست برای زیبایی و جوانسازی پوست صورت

بدونِ شک همه ما سنمان بالا می رود و پیر می‌ شویم؛ اما به این معنا نیست که نمی‌ توانیم این فرآیند را کندتر و آهسته‌تر کنیم. راه های ثابت شده ای وجود دارند که به ما کمک می کنند تا ظاهر جوان خود را حفظ کنیم؛ به طور مثال نوشیدن 8 لیوان آب در طول روز، استفاده مرتب از ضد آفتاب با spf حداقل 30، کنترل استرس و خوردن غذا های سالم جزء همین راهکارهاست؛ همچنین روش‌ های دیگری هم هست که توسط متخصصان پوست ارائه می‌ شود و ما می توانیم با استفاده از آنها خود و به‌خصوص پوستمان را جوان تر نگه داریم که در این قسمت از بهداشت و سلامت پوست و موی نمناک این روش‌ ها را معرفی خواهیم کرد.

بوتاکس
بوتاکس اولین راهی است که به شما کمک می کند تا جوان به نظر برسید. بوتاکس باعث ریلکس شدن و نرم شدن ماهیچه ها که عامل ایجاد چین و چروک در نواحی مختلف صورت هستند، می شود؛ همچینین روشی عالی است و اثر آن به طور میانگین بین 3 الی 6 ماه ثابت می‌ ماند و یک روش تاثیرگذار و مقرون به صرفه برای جوان نشان داده شدن محسوب می گردد. استفاده مداوم از آن هم اثرات بلند مدت خواهد داشت.

بوتاکس

رتینوئیدها
رتینوئید های موضعی فواید زیادی دارند و باعث تحریک کلاژن سازی، کاهش چین و چروک ها، کاهش مشکلات رنگدانه‌ ای به خاطر آسیب آفتاب، بهبود بافت پوستی، کاهش سایز منافذ پوست و بهتر کردن تناژ پوست می شود.

همه متخصصان پوست از رتینوئید های موضعی استفاده می کنند و به خاطر فرمولاسیون های متنوعی که دارد، برای هر نوع پوستی جدا ساخته می شود؛ البته کمی زمان می برد تا تاثیر آن را ببینید اما معمولا بعد از 6 ماه استفاده مداوم، اثرات آن کاملاً مشخص خواهد بود.

منبع:نمناک


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۸:۴۴ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)