سایت سایت .

سایت

با رعایت این نکات بهترین سفر ساحلی را تجربه کنید

با رعایت این نکات بهترین سفر ساحلی را تجربه کنید
اشتراک:
با رعایت این نکات بهترین سفر ساحلی را تجربه کنیدگردشگری
محیط تمیز و خلوتی ساحل‌ها از مهم‌ترین عواملی است که گردشگران آن‌ها را برای تفریح و ورزش انتخاب می‌کنند رمز یک سفر خوب و فراموش‌نشدنی برنامه‌ریزی خوب پیش از سفر است. اگر به تنهایی سفر می‌کنید کار شما راحت‌تر است. با ما همراه باشید.
سواحل ایران از زیباترین جاذبه های گردشگری کشور هستند و همیشه گردشگران داخلی و خارجی زیادی به این شهرها هجوم می برند. نکات بسیار مهم سفر به مناطق ساحلی وجود دارد مطالب ما را دنبال کنید . بهترین سفر ساحلی را در پرشین وی ببینید.
پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

خدمت رسانی موکب های بانک سپه در کربلای معلی و استان ها مرزی کشور به زائران اربعین حسین

بهترین سفر ساحلیمقصدهای ساحلی
پوشش خوب بهتر است که یک چادر ساحلی با خود ببرید تا در زمان استراحت به آن پناه ببرید.در چادرمی توانید به راحتی لباسهایتان را هم عوض کنید. حمام را در نظر بگیرید در جایی که اقامت خواهید داشت حتما به داشتن حمام و سرویس بهداشتی توجه کنید.مطمئناحمامی که در ساحل خواهید داشت ، به خوبی حمام داخل خانه نیست اما برای پاکسازی اولیه شن و ماسهها خوب است.توجه به گرسنگی و تشنگی به کم شدن آب بدن توجه داشته باشید.حتی اگر تشنه نیز نیستید،حتما هر از چندگاهی آب بنوشید.زیرا زمانی که در معرض آفتاب مستقیم قرار می گیرید ،بدن شما زودتر دچار کم آبی می شود.تنقلاتی نیز همراه داشته باشید تا در صورت گرسنگی از آن
شاید به نظر شما بدیهی و حتی احمقانه باشد، اما بسیار نمونه‌هایی بوده‌اند که برنامه‌ریزی خود برای سفر را انجام داده‌اند و بعدا متوجه شدند که یکی از اعضای خانواده گذرنامه ندارد یا آن‌که تاریخ انقضای گذرنامه‌ش، به اندازه‌ی کفایت برای پذیرفته شدن در مقصد نیست. پس اول مطمئن شوید که تمامی اعضا پاسپورت دارند، سپس تاریخ انقضای تمامی پاسپورت‌ها را چک کنید و اگر کسی در میان هم‌سفران، از این جنبه دچار مشکل بود، می‌توانید با مطالعه مدارک لازم و نحوه دریافت پاسپورت، نسبت به تهیه آن اقدام کنید.

کوله پشتی – پارس ناز

گردآوری: پرشین وی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۸:۴۶ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)