سایت سایت .

سایت

رنگ و لایت در نیاوران

 

حتما تجربه ی استرس بالا برای رفتن به یک عروسی مهم یا مراسم های مختلف و یا حتی عروسی خودتان را داشته اید. مراسماتی که کوچکترین اشکال در در ظاهر شما را نگران می کند.
بعضی افراد نیز موها و پوست سر به شدت حساسی دارند. رنگ های بی کیفیت می تواند موی سر این افراد را کاملا نابود کند.
سالن زیبایی صدف امپراطور با 18 سال سابقه در زمینه ی رنگ و لایت و کسب تجربه در انواع رنگ ها و روش های زیباسازی مو به شما اطمینان می دهد بعد از رنگ موهایی سالم، زیبا و درخشن خواهید داشت.
در ادامه ی مقاله توضیحات کاملی از رنگ و لایت، انواع و روش های آن برای شما آماده کرده ایم.

رنگ موی ساده

رنگ مو چیست؟

رنگ مو یکی از رایج ترین روش های زیباسازی مو می باشد. معمولا اولین روشی که هر کدام از ما برای تغییر در چهره به ذهنمان می رسد، تغییر رنگ یا حالت موها است.
رنگدانه های طبیعی مو در بخش خارجی آن قرار گرفته اند به همین دلیل با گذاشتن رنگ های طبیعی یا شیمیایی از آن ها اثر پذیرفته و تغییر می کنند.


تاریخچه رنگ مو

در زمان مصریان باستان مردم برای اولین بار از حنا برای رنگ کردن موهای خود استفاده کردند. این کار سال ها بعد توسط یونانیان ادامه پیدا کرد.
در امپراطوری روم زنان باید موهای خود را روشن می کردند. دو روش برای این کار وجود داشت. برخی با استفاده از کلاه گیس روی سر خود را می پوشاندند و برخی دیگر با ترکیب چند ماده ی گیاهی موهای خود را رنگ می کردند.
در نهایت یک پروفسور انگلیسی به نام ویلیام پرکین هنگام تحقیق برای یافتن درمان مالاریا اولین رنگ را کشف کرد.
بعد ها در سال 1907 یک شیمی دان فرانسوی اولین رنگ مو را ساخت. او این محصول را aureole نامید.


انواع مختلف رنگ مو
رنگ موی نقره ای

رنگ مو ها سه نوع دارند، رنگ های دائمی، نیمه دائمی و موقتی.
رنگ موی دائمی:
این رنگ ها ساختار اصلی مو را کاملا و به طور دائم دچار تغییر می کنند.
کوتیکول هایی که در سطح ساقه ی مو وجود دارند با استفاده از رنگ موی دائمی باز می مانند، رنگ به به عمق مو رسیده و سپس کوتیکول ها بسته می شوند.

رنگ موی نیمه دائمی:

این رنگ و لایت در نیاوران با استفاده از اکسیدان کم حجم به آرامی کوتیکول های مو را باز می کند سپس رنگ وارد بخش سطحی مو می شود. این رنگ ها حدود یک ماه با توجه به نوع رنگ ماندگاری دارد.

رنگ موی موقتی:

انواعی از پودر ها و اسپری های مختلفی برای رنگ کردن موها در بازار وجود دارند. این رنگ ها موقتی و با یک بار شستشو از بین می روند.


روش های رنگ مو :
هایلات مو
هایلایت:
هایلایت محبوب ترین و رایج ترین تکنیک برای رنگ مو است. در این روش مو به سلیقه ی مشتری و طبق خلاقیت آرایشگر به قسمت های نازک تقسیم می شود و بخشی از آن با طیفی متفاوت با طیف اصلی رنگ می شود.
افرادی که پوست سبزه دارند، می توانند از هایلایت های قهوه ای روشن استفاده کنند و افراد با پوست های روشن هایلایت های روشن بهترین انتخاب هستند. این روش می تواند به وسیله ی فویل یا کلاه های مخصوص انجام شود.

 


بالیاژ:
این تکنیک با هایلایت کردن مو به وسیله ی فویل ظاهری جذاب به مو ها می دهد. همچنین این روش می تواند گزینه ی مناسبی برای کسانی که رنگ موی طبیعی دارند و نمی خواهند با رنگ ریشه ی مو های خود را از بین ببرند باشد.
در روش های رنگ کامل بعد از مدتی برای حفظ زیبایی و یک دست بودن باید ریشه ی موهای خو را رنگ کنید اما در این روش نه تنها نیازی به رنگ ریشه ها نخواهید داشت بلکه موهای شما با بلند شدن زیباتر هم می شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۵:۳۳ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)