سایت سایت .

سایت

سئو ووکامرس

ووکامرس یک نوع افزونه است که در سال های اخیر رشد زیادی کرده است. این افزونه، گزینه مناسبی برای ساخت فروشگاه در وردپرس است. کسانی که افزونه ووکامرس را نصب می کنند می توانند یک فروشگاه و وب سایت قوی برای خود ایجاد کنند.


نصب سئو ووکامرس این امکان را به افراد می دهد تا محصولات و خدمات خود را در فروشگاه قرار دهند و در زمینه فروش آنلاین فعالیت نمایند. این افزونه تاثیر مثبتی در سئو سایت فروشگاهی دارد.

نکات مهم در بهینه سازی ووکامرس
توجه به برخی نکات می تواند تاثیر بسزایی در بهینه سازی ووکامرس بگذارد. از جمله این فاکتورها می توان به افزایش سرعت بارگذاری سایت، بهینه سازی تصاویر (فشرده سازی عکس ها)، کم کردن کدها، بررسی افزونه ها (از نظر کیفیت کد و توابع تکراری پلاگین) و استفاده از شبکه تحویل محتوا اشاره کرد.
برای سئو سایت ووکامرس (در بخش محصولات) می توانید بر روی صفحات جانبی محصول (مقالات) کار کنید. از ایجاد صفحات تکراری جلوگیری و زمان ماندگاری را در صفحه های محصول بیشتر کنید.

ساخت افزونه ووکامرس
قالب های متنوعی برای ساخت این افزونه وجود دارند. برای کد نویسی آن هم از افزونه های زیادی استفاده می شود. شما می توانید وب سایت فروشگاهی خود را با استفاده از افزونه ووکامرس راه اندازی کنید. این افزونه به شما کمک می کند تا محتوا و خدمات خود را به راحتی با کاربران خود به اشتراک بگذارید.
اگر اطلاعات زیادی در مورد این افزونه ندارید، می توانید از خدمات آموزش سئو ووکامرس استفاده کنید. ( آموزش سئو ووکامرس: https://seohama.com/blog/وردپرس-چیست-و-چه-ویژگی-هایی-دارد )

سئو ووکامرس چیست؟
آموزش ووکامرس دارای مراحلی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
مرحله 1 : در ابتدا باید تنظیمات اولیه سئو ووکامرس انجام شود.
مرحله 2 : تیتر سئو محصولات ووکامرس نوشته شود.
مرحله 3 : در این مرحله نوبت به وارد کردن توضیحات سئو محصولات ووکامرس می رسد.
مرحله 4 : نامک محصولات قرار داده شود.
مرحله 5 : برد کرامب (breadcrumbs) فعال گردد.
مرحله 6 : دسته بندی و برچسب های محصولات استفاده شوند.
مرحله 7 : خاصیت alt به تصاویر محصولات اضافه شود.
مرحله 8 : حالا نوبت اضافه کردن تیتر سئو و توضیحات متن برای دسته بندی محصولات می باشد.
مرحله 9 : در این مرحله، مشتریان ووکامرس در گوگل آنالیتیکس پیگیری می شوند.
مرحله 10 : سرعت و عملکرد وب سایت بهینه سازی می شود.
مرحله 11 : در مرحله آخر، امنیت فروشگاه ووکامرس تقویت می گردد.

ووکامرس چه امکاناتی دارد؟
افزونه ووکامرس به شما کمک می کند تا تمام نیازهای اولیه و عمومی وب سایت فروشگاهی خود را تامین نمایید. این افزونه تاثیر مثبتی در تجارت شما دارد و باعث گسترش آن می شود.
با استفاده از افزونه ووکامرس می توانید محصولات خود را به تعداد نامحدود ایجاد نمایید. محصولات مشابه را می توانید معرفی کنید و بین آنها ارتباط برقرار نمایید. افزونه ووکامرس به شما کمک می کند تا گالری محصولات خود را تعریف نمایید و به معرفی محصولات ویژه بپردازید. از دیگر امکانات ووکامرس می توان به نمایش محصولات پر فروش، اطلاع رسانی در مورد آخرین محصولات، تعریف دسته بندی نامحدود برای محصولات، ثبت دانلودی محصولات، ارسال خبرنامه برای مشتریان و ... اشاره کرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۹:۱۷ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)