سایت سایت .

سایت

خرید آنلاین کانسیلر با فوت و فن ها و نکاتی که باید از قبل بدانید

حتی قبل از دوران کرونا خریدهای آنلاین و اینترنتی لوازم آرایشی بسیار متداول بود و با بروز این بحران جهانی، این شیوه خرید بیشتر از هر زمان دیگر محبوبیت پیدا کرده ولی در عین حال خرید اقلامی در حوزه آرایشی و زیبایی نظیر خرید آنلاین کانسیلر و کرم پودر به صورت غیر حضوری تاحدی سخت به نظر می رسد چرا که ممکن است خرید نوع مناسب پوست تنها از روی نمایشگر کامپیوتر، تبلت و امثال آن سخت باشد.

خرید آنلاین کانسیلر
مقاله زیر راهنمای خوبی برای جستجوهای شما به منظور خرید کانسیلر به صورت اینترنتی و غیرحضوری است.

پوست خود را بشناسید

درست مثل زمانی که می خواهید مرطوب کننده بخرید، به گزارش پرشین وی باید برای کانسیلر هم پوست خود را بشناسید چرا که نتیجه نهایی استفاده از یک کانسیلر به نوع پوست بستگی دارد.

پائولا بیگون متخصص پوست می گوید: “اگر پوست چرب دارید از کانسیلرهای کرمی یا استیکی استفاده نکنید چرا که بیشتر موجب جمع شدن و مشخص تر شدن منافذ پوست می شود. در عوض به دنبال فرمولاسیون غیرچرب (oil free)، با ماندگاری بالا و با فرمولاسیون مات باشید.”

از سوی دیگر “اگر پوست خشک دارید از کانسیلرهای مات اجتناب کنید چرا که خشکی پوست را بیشتر نشان می دهد. فرمولاسیون هایی که حاوی مواد مرطوب کننده باشد ایده آل تر است.”

اگر از جمله کسانی هستید که از کرم پودر و کانسیلر روی هم استفاده می کنید تا رنگ پوست را یک دست کنید، بهتر هنگام خرید آنلاین کانسیلر از یک محصول با فرمولاسیون سبک استفاده کنید تا زیاد روی پوست سنگین نباشد.

منبع:پرشین وی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۷:۵۴ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)