سایت سایت .

سایت

بهترین راه و روش های مؤثر برای نزدیک شدن به همسر

این اتفاق کاملا طبیعی است که در شلوغی ها و هرج و مرج های زندگی؛ غرق در روتین کاری خود شوید و از رابطه عاطفی با همسرتان دور بمانید و در نتیجه ممکن است مشکلاتی در رابطه تان ایجاد گردد. در این قسمت از نمناک راهکارهایی را به شما معرفی خواهیم کرد که از طریق آن ها بتوانید به همسر خود نزدیک تر شوید.

به اشتراک گذاشتن خبرهای خوب
برای ایجاد یک ارتباط مثبت بین خود و همسرتان سعی کنید یک خبر خوشحال‌کننده را با او اشتراک بگذارید تا در کنار هم حس مثبتی را تجربه کنید؛ در واقع به اشتراک گذاشتن افکار و تجربیات مثبت با شریک زندگی ‌تان، خلق و خوی هر دوی شما را به طور مشترک بهبود می بخشد.

ارسال پیام عاشقانه
وقتی که در طول روز به همسرتان فکر می کنید، حتما به او پیام بدهید تا بداند که در ذهنش هستید و از حال او بی خبر نیستید؛ این کار قطعا حال همسرتان را عالی خواهد کرد.

ارسال پیام عاشقانه

انجام کارهای لازم و مورد علاقه اش
تعریف کردن از همسرتان باعث می ‌شود که حس نزدیکتری به هم پیدا کنید‌؛ حتی انجام کاری متفکرانه که کار همسرتان را آسان ‌تر می‌کند؛ مانند بررسی کردن فهرست کارهایش و پیش بردن آن ها می ‌تواند راهی عالی برای احساس ارتباط بیشتر با او باشد، به خصوص اگر بدانید که او اهل قدردانی کردن است.

صحبت کردن در مورد اختلاف نظرها
بدونِ شک هر زوجی هر از گاهی با هم دعوا می کنند؛ اگر شما متوجه شدید یک دعوایی وجود دارد که بارها و بارها تکرار می شود، حتما در این باره با همسرتان صحبت کنید و به بهترین شکل ممکن؛ یکبار برای همیشه حلش کنید.

قدم زدن با هم
صبح قبل از رفتن به محل کار یا عصر که بعد از یک روز پرمشغله به خانه بر می گردید، با همسرتان قدم بزنید. اگر چیزی در ذهن شماست و می خواهید آن را با او مطرح کنید، زمان بسیار خوبی برای انجامش خواهد بود.

قدم زدن با همسر

به اشتراک گذاشتن اتفاقات روزانه
بعد از یک روز شلوغ کاری بسیار مهم است که در کنار همسرتان بنشینید، در مورد اتفاقات خوب و بدی که داشتید، با هم صحبت کنید و حس صمیمیت را در خودتان دوباره به وجود بیاورید؛ در واقع ایجاد همدلی و همدردی به شدت به روابط کمک خواهد کرد.

منبع:نمناک


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۵:۱۷ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)