سایت سایت .

سایت

مراحل سئو تضمینی سایت

مراحل سئو تضمینی سایت
سئو تضمینی ، چندین مرحله دارد. در این نوع سئو یک قرارداد کاری بین کارفرما (صاحب سایت) و سئوکار منعقد می گردد. سئو تضمینی وبسایت به صورت اصولی و بر اساس شرایط تعیین شده در قرارداد انجام می شود. مراحل سئو تضمینی سایت شامل موارد زیر می شوند :
1- انتخاب کلمات کلیدی هدف
2- مشخص کردن تعرفه (هزینه) سئو سایت تضمینی
3- تعیین زمان موردنظر برای کسب رتبه برتر در گوگل
4- انعقاد قرارداد با سئوکار تضمینی
5- آغاز پروسه ی سئو داخلی سایت
6- تولید محتوا برای سایت
7- انجام سئو خارجی
8- اجرای فرایند بک لینک سازی
9- قرار گیری در رتبه های برتر صفحه اول گوگل
10- حفظ جایگاه در صفحه اول گوگل

چرا به صفحه اول گوگل نمی رسید؟
دلایل مختلفی می توانند باعث شوند تا صفحه وب سایت شما در رتبه های برتر گوگل قرار نگیرد. از جمله این عوامل می توان به سرعت پایین بارگذاری سایت، ایندکس نشدن صفحات (ثبت نشدن)، رقابتی بودن حوزه موردنظر، نداشتن محتوای هدفمند در سایت و صبور نبودن صاحب سایت اشاره کرد.
برای همه افراد جذاب است تا صفحه سایت آنها در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرد. این امر باعث دیده شدن بیشتر وب سایت می شود. نتیجه این فرایند، افزایش بازدیدکننده، سود آوری و فروش است. اما باید دقت داشته باشید تا برای سئو سایت خود از تکنیک کلاه سیاه استفاده نکنید. ممکن است با این روش برای مدت کوتاهی در جایگاه خوبی قرار بگیرید، اما بعد از مدت کوتاهی وب سایت شما از صفحات گوگل حذف خواهد شد. برای کسب رتبه اول در صفحات گوگل به نکاتی که گفته شده است، توجه کنید و صبور باشید. این کار در مدت کوتاهی امکان پذیر نیست. به مرور زمان با رعایت کلیه اصول به این هدف می رسید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۶:۳۲ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)