سایت سایت .

سایت

در صورت مصرف این قسمت از مرغ عواقب خطرناکی در انتظار شماست

در صورت مصرف این قسمت از مرغ عواقب خطرناکی در انتظار شماست

از پرمصرف ترین مواد غذایی در کشور ما مرغ است که با آن غذاهای متنوع و خوشمزه ای می توان تهیه نمود. برخی از مردم به غیر از قسمت های اصلی مرغ انواع بخش های آن مانند بال و گردن , دل و جگر و سنگدان , پوست و دنبالچه و پای مرغ را نیز مصرف می کنند اما مصرف برخی از قسمت های مرغ برای سلامتی مضر است. در این بخش از سلامت نمناک به شما می گوییم که استفاده از کدام قسمت از مرغ برای شما خطرناک است و عوارض زیادی را برایتان به دنبال دارد.

 


عوارض دنبالچه مرغ

 


مضرات پوست مرغ

1. پوست دارای اسید چرب اشباع و کلسترول زیادی است و کالری بالایی دارد بنابراین سبب اضافه وزن و بیماری های خطرناک دیگری خواهد شد.

 


2. برای سالم نگه داشتن جوجه ها در حال رشد داروهای آنتی بیوتیکی، را به صورت مکمل به آنها تزریق می کنند. این آنتی بیوتیک ها در پوست مرغ ذخیره می شود و مصرف این قسمت از مرغ سبب تضعیف سیستم ایمنی بدن خواهد شد.

 


3. فلزات سنگین، سموم و آفت کش هایی که به همراه دانه های جو و ذرت وارد جیره غذایی مرغ می شود در پوست مرغ رسوب می کند و ابتلا به تومورهای سرطانی را افزایش می دهد.

 


4. متاسفانه برای رشد سریع تر جوجه ها به آنها هورمون هایی تزریق می کنند که این هورمون ها شبیه هورمون های جنسی هستند در مرد و زن به یک میزان موجب بروز مشکلاتی مانند رویش موهای زائد ، جوش و کیست تخمدان در خانم ها ، باعث آکنه های شدید پوستی و نارسایی درهورمون های جنسی در آقایان می شود و برای کودکان هم افزایش وزن را موجب می شوند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۸:۵۸ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)