سايت سايت .

سايت

كمپ ترك اعتياد در تهران

كمپ ترك اعتياد در تهران مكاني است كه بسياري از افراد براي رفع مشكل اعتياد خود به آنجا مراجعه مي كنند. متاسفانه، افراد زيادي با مشكل اعتياد دست و پنجه نرم مي كنند. اين امر باعث سست شدن بنيان خانواده شده است. از طرفي رشد اعتياد، سلامت و امنيت جامعه را نيز به خطر مي اندازد. فرد معتاد، كسي است كه نسبت به يك ماده مخدر مانند هروئين، گل، شيشه، ترياك و ... وابستگي شديدي دارد.

اين امر موجب مي شود تا وي همواره به دنبال مصرف اين ماده باشد.

كمپ ترك اعتياد در تهرانمعتادين، آنقدر به مواد مخدر وابسته هستند كه به راحتي نمي توانند آن را ترك كنند. اين مسئله، آسيب هاي جسمي و رواني زيادي را به فرد معتاد و خانواده او وارد مي كند. كمپ ترك اعتياد در تهران با هدف كمك به افراد معتاد و خانواده هاي آنها فعاليت مي كند. در اين مركز، فرآيند ترك با استفاده از يك برنامه منظم و تحت نظر مددكاران طي مي شود. كساني كه مي خواهند از شر مواد مخدر خلاص شوند و به زندگي عادي خود بازگردند، مي توانند از خدمات كمپ ترك اعتياد در تهران استفاده نمايند.

كمپ ترك اعتياد در تهران


كمپ هاي ترك اعتياد چه اهدافي را دنبال مي كنند؟

كمپ ترك اعتياد در تهران تلاش مي كند تا فضايي امن و آرام را در اختيار معتادين قرار دهد تا آنها بتوانند به دور از هر گونه استرس و نگراني، مراحل ترك را سپري كنند. متاسفانه برخي از كمپ هاي ترك اعتياد، رفتار مناسبي با مددجويان ندارند و اين امر باعث رنجش خاطر فرد و خانواده وي مي شود. اما پرسنل كمپ ترك اعتياد در تهران با مددجويان به عنوان يك بيمار رفتار مي كنند و هرگز افراد مددجو را تحقير نمي كنند. كمپ ترك اعتياد در تهران شرايطي را فراهم كرده تا مددجويان در محيطي سالم و به دور از مواد مخدر، مراحل درمان را بگذرانند. در اين محيط امكان دسترسي افراد به مواد مخدر وجود ندارد. در اين مركز، افراد مي توانند به صورت موقتي به زندگي خود ادامه دهند و در كنار ترك مواد مخدر، از خدمات آموزشي، درماني و تفريحي هم بهره مند شوند. خانواده ها و دوستان مددجويان مي توانند با هماهنگي مركز، ساعاتي را همراه با فرد بگذرانند. اين امر نقش مهمي در تقويت روحيه مددجويان دارد. كمپ ترك اعتياد در تهران به مددجويان آموزش مي دهد تا بتوانند به راحتي احساسات، عواطف و مشكلات خود را بيان كنند. در اين محيط آنها قادر خواهند بود تا از تجربيات ساير افراد هم بهره مند شوند.


كمپ ترك اعتياد لاكچري در تهران

هدف تمام كمپ هاي ترك اعتياد، كمك به مددجويان و ترك اعتياد آنها با استفاده از روش هاي مناسب مي باشد. كمپ هاي ترك اعتياد تلاش مي كنند تا شرايطي را فراهم نمايند كه مددجو بتواند مسير درمان را به درستي طي كند و با شرايطي مطلوب به محيط گرم خانواده و جامعه بازگردد. با اين حال، برخي از كمپ ها با فراهم آوردن امكانات و شرايط بهتر، تلاش مي كنند تا مددجويان، دوره درمان را با سختي هاي كمتري بگذرانند. از جمله اين مراكز مي توان كمپ هاي ترك اعتياد لاكچري، خصوصي و vip را نام برد.

كمپ ترك اعتياد لاكچري در تهران


ويژگي هاي كمپ ترك اعتياد لاكچري در تهران

كمپ ترك اعتياد لاكچري داراي امكانات رفاهي و درماني خاصي است. اين كمپ ها تحت نظر سازمان بهزيستي فعاليت مي كنند. از ويژگي هاي كمپ ترك اعتياد لاكچري در تهران مي توان به رفتار حرفه اي پرسنل و پزشكان، امكانات رفاهي، آموزشي و درماني اشاره كرد. در اين مركز از بهترين روش هاي ترك اعتياد براي مددجويان استفاده مي كنند. براي هر فرد يك اتاق جداگانه و مجهز در نظر گرفته مي شود. كليه امكانات موردنياز فرد در اختيار وي قرار مي گيرد. پزشكان و مشاوران براي هر يك از مددجويان از يك روش خاص درمان استفاده مي كنند. انتخاب روش درمان، با توجه به نوع و ميزان اعتياد فرد صورت مي گيرد.


روند درمان اعتياد در كمپ ترك اعتياد لاكچري در تهران

روند ترك اعتياد شامل معاينات پزشكي، قرنطينه و سم زدايي، مشاوره و درمان روانشناختي، مشاوره خانواده و پيگيري بعد از ترخيص مي شوند. ابتدا وضعيت سلامتي فرد مورد ارزيابي قرار مي گيرد. پزشكان، بيمار را معاينه مي كنند و براي وي آزمايش هايي مانند آزمايش قند خون، تست ريه، سلامت قلب و ... تجويز مي شود.
در مرحله بعد، بيمار را قرنطينه مي كنند و اجازه مصرف هيچ گونه مواد مخدري به وي نمي دهند. اين كار باعث مي شود تا حجم زيادي از مواد مخدر مصرفي، از بدن بيمار خارج شود. پزشك، سلامت بيمار را كنترل كرده و داروهايي تجويز مي كند تا ميزان تشنج و درد وي كاهش يابد. پس از خروج از قرنطينه، بيمار تحت مشاوره و درمان روانشناختي قرار مي گيرد. اين امر نقش مهمي در بهبود سلامت روحي و رواني وي ايفا مي كند. روانشناس در اين مرحله، خدمات متنوعي را به بيمار ارائه مي دهد.
يكي از مراحل مهم در روند درمان بيمار، مشاوره خانواده است. اعضاي خانواده و دوستان، نقش مهمي در بهبود بيمار دارند. موفقيت فرايند ترك اعتياد تا حدودي به كمك خانواده و دوستان بيمار وابسته است. مشاوره خانواده به آنها كمك مي كند تا نحوه رفتار با مددجو را ياد بگيرند و به وي كمك كنند تا بعد از ترخيص، زندگي سالمي را در پيش بگيرد. زماني كه مراحل درمان به پايان رسيد و بيمار با اجازه پزشكان ترخيص شد، بهتر است تا در جلسات روان درماني و روان پزشكي هم شركت كند. كمپ ترك اعتياد لاكچري در تهران، از مددجويان مي خواهد تا بعد از ترخيص هم در اين جلسات حضور پيدا كنند. به اين ترتيب با مشاوران و مددكاران در ارتباط باشند تا در صورت بروز هر نوع مشكلي، سريعا آن را برطرف نمايند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۴:۴۱ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

8 نكته براي انتخاب لباس مهماني

شلوارهاي گشاد و بدون دردسر بپوشيد
در روزهاي پاييزي براي رفتن به يك مهماني مي توانيد از شلوارهاي محبوب كه گشاد هستند استفاده كنيد. استفاده از شلوار گشاد به همراه كفش پاشنه بلند و يك تاپ مي تواند با هر تركيبي از لباس هاي شما سازگار باشد. اين شلوارها معمولا با انواع لباس و بلوز ست مي شوند و علاوه بر جذابيت مد پاييزي يك استايل بدون دردسر هستند.

شلوار جين دخترانه

1.لباس چين دار انتخاب كنيد
يكي از انواع جديد لباس مجلسي زنانه كه ترند پاييز امسال است، لباس چين و چروك دار است. اين چين ها به شكل پيليسه ‌هاي بسياري شكل بسته و يك ظاهر جذاب و شيك را به شما مي ‌دهد. شما مي توانيد براي انتخاب لباس مجلسي زنانه يا پيراهن مجلسي زنانه خود از مدل شيك لباس هاي چين دار جديد ايراني استفاده كنيد. قيمت اين لباس ها در فروشگاه ها و خريد اينترنتي به صرفه و ارزان خواهد بود. براي مثال شما مي توانيد يك بلوز سفيد چين دار را همراه با يك دامن گشاد و پالتو جيب دار استفاده كنيد تا بسيار شيك پوش شويد.

2.از رنگ هاي جذاب استفاده كنيد
يكي از ترندهاي سال جاري استفاده از رنگ هاي لوكس مانند نقره اي است. با اين رنگ افراد متفاوت ظاهر خواهند شد. در ترند لباس امسال شاهد لباس‌ هاي بلند، پر از كريستال، بندهاي بلند و درخشش زيباي رنگ نقره ‌اي هستيم. براي انتخاب اين رنگ در مهماني مي توانيد يك تونيك دخترانه نقره اي انتخاب كنيد. شيك ترين مدل و انواع جديد تونيك دخترانه مجلسي يا خانگي از جنس نخي يا حرير هستند كه در هنگام خريد اينترنتي بهتر است به سايز و رنگ آن دقت بيشتري داشته باشيد.

3.از پارچه جين استفاده كنيد
استايل جين يكي از استايل هايي است كه همواره در تمام فصول مد بوده و هيچ گاه هم از مد نمي افتد. شما از لباس جين مي توانيد در موقعيت هاي رسمي مانند انواع مهماني رسمي و غيره يا در مجالس غير رسمي استفاده كنيد. تركيب جين در بلوز و شلوار يا حتي دامن اگر به درستي انتخاب شود مي تواند ظاهري خاص را براي شما ايجاد كند. شما مي توانيد از پارچه و استايل جين در قسمت هاي مختلف استايل خود استفاده كنيد. براي مثال شما مي توانيد يك دامن جين كوتاه به همراه يك كيف جين داشته باشيد يا از يك كت جين استفاده كنيد.

4.از جنس چرم غافل نشويد
لباس مهماني

با نزديك شدن به روزهاي سرد سال استفاده از استايل چرم بيشتر كاربرد خواهد داشت. كت هاي چرم يك سبك استايل كلاسيك هستند كه براي لباس بيروني مناسب هستند و با آنها مي توانيد به مهماني برويد. كت چرم بلند را مي توانيد با دامن كوتاه يا شلوار راسته ست كنيد. شلوارهاي تنگ و اسليم نيز براي اين كت ها مناسب است. رنگ مناسب لباس چرم را نيز بايد در نظر داشته باشيد و ديگر اكسسوري هاي خود را با آن هماهنگ كنيد.

5.شنل بپوشيد
شنل ها هم گزينه هاي مناسبي براي مهماني هاي پاييزه هستند. در ترند امسال همانند سال هاي گذشته شنل ها حضور دارند. درواقع شنل ها جايگاه ثابتي در لباس هاي پاييزه داشته و بسيار آزاد و راحت هستند. پوشيدن شنل مي تواند بي اندازه در شيك پوش شدن شما موثر باشد.

6.پليورها را فراموش نكنيد
يكي از گزينه هايي كه پاي ثابت لباس هاي پاييزي است، پليور است. پليورهاي گشاد با بافت ريز يا درشت در چند سال اخير جزو آيتم هاي اصلي استايل پاييزه است. شما مي توانيد از پليورهاي حجيم براي پوشش زير باراني و يا پالتو استفاده كنيد. معمولا اين لباس ها احساس راحتي به ما مي دهند و اگر اندام درشتي نيز داشته باشيد شما را ظريف تر نشان خواهند داد. پليورها معمولا با شلوارهاي جذب جذاب تر مي شوند زيرا اين لباس ها گشاد بوده و بهتر است با شلوارهاي جذب ست شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۱:۰۳ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

سئو ارزان خوب است يا بد؟


سئو ارزان خوب است يا بد؟ برخي از افراد معتقدند كه هر ارزاني بي دليل نيست. به عقيده ي اين عده، سئوكاراني كه ارزان ترين سئو را ارائه مي دهند، از روش ها و اصول اوليه آن استفاده مي كنند.

گاهي اوقات هم سئو ارزان با استفاده از سئو ي كلاه سياه انجام مي شود. در اين حالت مي تواند اثر منفي در وب سايت موردنظر بگذارد. برخي از كسب و كارها نمي توانند بودجه ي زيادي را براي سئو سايت قرار دهند. آنها ناچار هستند تا براي باقي ماندن در بازار رقابتي امروز، از خدمات سئو ارزان استفاده كنند. خدمات حرفه اي سئو، ارزان نيستند و در زمان طولاني ارائه مي شوند. كسب و كارهايي كه قادر به استفاده از خدمات سئو سايت حرفه اي نيستند مي توانند براي آموزش سئو سرمايه گذاري كنند. آنها مي توانند از طريق يادگيري سئو سايت باعث پيشرفت كسب و كار خود شوند.
اگر تمايل داريد تا سئو را ياد بگيريد، مي توانيد بخشي از اطلاعات آن را به صورت آنلاين به دست آوريد. اما اين كار كافي نيست و براي يادگيري بهتر لازم است تا در يك كلاس هم شركت كنيد. حضور در كلاس ها باعث مي شود تا از تجارب مدرسين بهره مند شويد. علاوه بر اين مي توانيد اطلاعات خوبي از وب سايت هاي خارجي به دست آوريد. برخي از اين وبسايت ها شامل Moz - Ahrefs- Semrush – WebFX - Search Engine Land و Search Engine Journal مي شوند.
اين وبسايت ها به شما كمك مي كنند تا سئو را ياد بگيريد و اطلاعات جديدي درباره ي الگوريتم هاي گوگل به دست آوريد.

سئو ارزان خوب است يا بد؟
علاوه بر يادگيري سئو مي توانيد از يك مشاور سئو كمك بگيريد. او مي تواند يك استراتژي مناسب براي سئو سايت شما ارائه دهد. مشكلات و نقاط ضعف و قوت سايت شما را بررسي مي كند. همچنين مي تواند سئو ارزان سايت شما را انجام دهد و به شما ايده هاي مختلفي براي بهبود رتبه سايت ارائه دهد. يكي از زمينه هايي كه مي توانيد از اطلاعات مشاور استفاده كنيد، بهبود سرعت بارگذاري سايت است. اين عامل نقش مهمي در افزايش بازديد دارد. اگر سرعت بارگذاري (لود) مطالب سايت زياد باشد، تاثير مثبتي در ارتقاء رتبه سايت دارد. سايت هايي كه سرعت لود پاييني دارند نمي توانند كاربران زيادي را جذب كنند.
معمولا سئوي سايت ارزان با استفاده از تكنيك سئو كلاه سياه انجام مي شود. اين روش تاثير منفي بر رتبه وب سايت دارد.

سئو كلاه سياه چيست؟
اين نوع سئو شامل مجموعه اي از تكنيك هاي سئو مي شوند كه هدف آنها كسب رتبه برتر در گوگل است. اما اين كار با استفاده از روش هايي صورت مي گيرد كه با استانداردها و الگوريتم هاي پيشنهادي گوگل در يك راستا نيستند. سئو كلاه سياه از طريق فريب موتور جستجو به دنبال كسب جايگاه بهتر در گوگل است.
بسياري از افراد تصور مي كنند كه اين تكنيك ها، فقط در لينك سازي خارجي مورد استفاده قرار مي گيرند. در حالي كه اين طور نيست. تكنيك سئو كلاه سياه در آموزش توليد محتوا، لينك سازي داخلي و سئو تكنيكال هم به كار مي رود. تعيين مرز براي سئو كلاه سياه و كلاه سفيد كار چندان ساده اي نيست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۵:۴۱ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

روتين خانم هاي حساس در مراقبت از ناخن ها

ناخن ها نيز مانند ساير اعضاي بدن به مراقبت و نگهداري نياز دارند و داشتن ناخنهاي مرتب و كشيده يكي از رازهاي مهم زيبايي دست و پاها مي باشد. براي داشتن ناخن هاي زيبا و مستحكم از نكاتي كه در اين بخش از بهداشت و سلامت نمناك در رابطه با مراقبت و تقويت ناخن ها گفته شده است، غافل نشويد.

دليل مشكلات رايج ناخن هاي ضعيف
آيا ناخن هاي شما كدر و ناسالم به نظر مي رسند يا در معرض شكستن هستند و مدام لب پر مي شوند ؟ اگر اين گونه است، شما تنها نيستيد و اين يك مشكل رايج است. ناخن از لايه هاي لمينيتي پروتئيني به نام كراتين تشكيل شده است.

ناخن سالم، صاف و بدون هرگونه گود افتادگي و يا شيار است ؛ از طرفي ديگر، ناخن هاي ضعيف به آساني مي شكنند و سخت رشد مي كنند همچنين ممكن است كه علائم زردي و تغيير رنگ داشته باشند.

ضعيف شدن ناخن ها اغلب به علت سهل انگاري و مراقبت هاي نادرست و نا مناسب است و وقتي خشك ميشوند و آب رساني نمي شود، باعث ضعيف شدنشان ميشود. قرار گرفتن طولاني مدت در معرض آب يا مواد شيميايي مانند مواد شوينده يا لاك ناخن ميتواند از دلايل اصلي ضعيف شدن ناخن ها باشد.

شيوه سالم زندگي، تغييرات در رژيم غذايي، مراقبت مناسب از ناخن و برخي از دارو هاي خانگي ساده ميتواند مشكل را حل كند و باعث سالم شدن و تقويت ناخن ها شود. همانطور كه قبلا نيز گفته شد، ناخن ها از چند لايه پروتئيني به نام كراتين تشكيل شده اند، و از ناحيه پايه ناخن زير كوتيكول رشد ميكنند.
منبع:نمناك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۰:۵۸ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

سئو ارزان وبسايت

سئو ارزان خوب است يا بد؟ برخي از افراد معتقدند كه هر ارزاني بي دليل نيست. به عقيده ي اين عده، سئوكاراني كه ارزان ترين سئو را ارائه مي دهند، از روش ها و اصول اوليه آن استفاده مي كنند.

گاهي اوقات هم سئو ارزان با استفاده از سئو ي كلاه سياه انجام مي شود. در اين حالت مي تواند اثر منفي در وب سايت موردنظر بگذارد. برخي از كسب و كارها نمي توانند بودجه ي زيادي را براي سئو سايت قرار دهند. آنها ناچار هستند تا براي باقي ماندن در بازار رقابتي امروز، از خدمات سئو ارزان استفاده كنند. خدمات حرفه اي سئو، ارزان نيستند و در زمان طولاني ارائه مي شوند. كسب و كارهايي كه قادر به استفاده از خدمات سئو سايت حرفه اي نيستند مي توانند براي آموزش سئو سرمايه گذاري كنند. آنها مي توانند از طريق يادگيري سئو سايت باعث پيشرفت كسب و كار خود شوند.
اگر تمايل داريد تا سئو را ياد بگيريد، مي توانيد بخشي از اطلاعات آن را به صورت آنلاين به دست آوريد. اما اين كار كافي نيست و براي يادگيري بهتر لازم است تا در يك كلاس هم شركت كنيد. حضور در كلاس ها باعث مي شود تا از تجارب مدرسين بهره مند شويد. علاوه بر اين مي توانيد اطلاعات خوبي از وب سايت هاي خارجي به دست آوريد. برخي از اين وبسايت ها شامل Moz - Ahrefs- Semrush – WebFX - Search Engine Land و Search Engine Journal مي شوند.
اين وبسايت ها به شما كمك مي كنند تا سئو را ياد بگيريد و اطلاعات جديدي درباره ي الگوريتم هاي گوگل به دست آوريد.

سئو ارزان چگونه عمل مي كند؟
علاوه بر يادگيري سئو مي توانيد از يك مشاور سئو كمك بگيريد. او مي تواند يك استراتژي مناسب براي سئو سايت شما ارائه دهد. مشكلات و نقاط ضعف و قوت سايت شما را بررسي مي كند. همچنين مي تواند سئو سايت شما را انجام دهد و به شما ايده هاي مختلفي براي بهبود رتبه سايت ارائه دهد. يكي از زمينه هايي كه مي توانيد از اطلاعات مشاور استفاده كنيد، بهبود سرعت بارگذاري سايت است. اين عامل نقش مهمي در افزايش بازديد دارد. اگر سرعت بارگذاري (لود) مطالب سايت زياد باشد، تاثير مثبتي در ارتقاء رتبه سايت دارد. سايت هايي كه سرعت لود پاييني دارند نمي توانند كاربران زيادي را جذب كنند.
معمولا سئوي سايت ارزان با استفاده از تكنيك سئو كلاه سياه انجام مي شود. اين روش تاثير منفي بر رتبه وب سايت دارد.

سئو كلاه سياه چيست؟
اين نوع سئو شامل مجموعه اي از تكنيك هاي سئو مي شوند كه هدف آنها كسب رتبه برتر در گوگل است. اما اين كار با استفاده از روش هايي صورت مي گيرد كه با استانداردها و الگوريتم هاي پيشنهادي گوگل در يك راستا نيستند. سئو كلاه سياه از طريق فريب موتور جستجو به دنبال كسب جايگاه بهتر در گوگل است.
بسياري از افراد تصور مي كنند كه اين تكنيك ها، فقط در لينك سازي خارجي مورد استفاده قرار مي گيرند. در حالي كه اين طور نيست. تكنيك سئو كلاه سياه در آموزش توليد محتوا، لينك سازي داخلي و سئو تكنيكال هم به كار مي رود. تعيين مرز براي سئو كلاه سياه و كلاه سفيد كار چندان ساده اي نيست.

Main Menu
خانه
بلاگ
مقالات
آخرين مطالب
سئو ارزان چگونه عمل مي كند؟
چگونه ردياب (GPS) را به كوسه ها نصب مي كنند
آشنايي با پارچه هوشمند، مانند سنگ سخت و همانند پنبه نرم
نحوه ارتباط عاطفي هوش مصنوعي با انسان از طريق برقراري ارتباط فيزيكي
آشنايي با تعدادي از ترفندهاي سيستم عامل آندرويد
چگونه مي توانيم گوشي آندرويد خود را سريعتر كنيم و حافظه داخلي آن را تمييز نگه داريم؟
دكتر پوست در كرج
قيمت لوله گالوانيزه pg 13/5
لوله گالوانيزه سپنتا
قيمت لوله گالوانيزه سرد
لينك ها
قالب وردپرس

سئو سايت

عسل

آگهي رايگان


آگهي رايگان اينترنتي

روانشناس خوب
ثبت آگهي

آگهي اينترنتي

ژل رويال

طراحي و ساخت ويلا

اجاره دستگاه اكسيژن ساز

مانور سرگيجه

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۱:۵۰ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

ترفند متخصصان پوست براي زيبايي و جوانسازي پوست صورت

بدونِ شك همه ما سنمان بالا مي رود و پير مي‌ شويم؛ اما به اين معنا نيست كه نمي‌ توانيم اين فرآيند را كندتر و آهسته‌تر كنيم. راه هاي ثابت شده اي وجود دارند كه به ما كمك مي كنند تا ظاهر جوان خود را حفظ كنيم؛ به طور مثال نوشيدن 8 ليوان آب در طول روز، استفاده مرتب از ضد آفتاب با spf حداقل 30، كنترل استرس و خوردن غذا هاي سالم جزء همين راهكارهاست؛ همچنين روش‌ هاي ديگري هم هست كه توسط متخصصان پوست ارائه مي‌ شود و ما مي توانيم با استفاده از آنها خود و به‌خصوص پوستمان را جوان تر نگه داريم كه در اين قسمت از بهداشت و سلامت پوست و موي نمناك اين روش‌ ها را معرفي خواهيم كرد.

بوتاكس
بوتاكس اولين راهي است كه به شما كمك مي كند تا جوان به نظر برسيد. بوتاكس باعث ريلكس شدن و نرم شدن ماهيچه ها كه عامل ايجاد چين و چروك در نواحي مختلف صورت هستند، مي شود؛ همچينين روشي عالي است و اثر آن به طور ميانگين بين 3 الي 6 ماه ثابت مي‌ ماند و يك روش تاثيرگذار و مقرون به صرفه براي جوان نشان داده شدن محسوب مي گردد. استفاده مداوم از آن هم اثرات بلند مدت خواهد داشت.

بوتاكس

رتينوئيدها
رتينوئيد هاي موضعي فوايد زيادي دارند و باعث تحريك كلاژن سازي، كاهش چين و چروك ها، كاهش مشكلات رنگدانه‌ اي به خاطر آسيب آفتاب، بهبود بافت پوستي، كاهش سايز منافذ پوست و بهتر كردن تناژ پوست مي شود.

همه متخصصان پوست از رتينوئيد هاي موضعي استفاده مي كنند و به خاطر فرمولاسيون هاي متنوعي كه دارد، براي هر نوع پوستي جدا ساخته مي شود؛ البته كمي زمان مي برد تا تاثير آن را ببينيد اما معمولا بعد از 6 ماه استفاده مداوم، اثرات آن كاملاً مشخص خواهد بود.

منبع:نمناك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۸:۴۴ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

سئو ووكامرس

ووكامرس يك نوع افزونه است كه در سال هاي اخير رشد زيادي كرده است. اين افزونه، گزينه مناسبي براي ساخت فروشگاه در وردپرس است. كساني كه افزونه ووكامرس را نصب مي كنند مي توانند يك فروشگاه و وب سايت قوي براي خود ايجاد كنند.


نصب سئو ووكامرس اين امكان را به افراد مي دهد تا محصولات و خدمات خود را در فروشگاه قرار دهند و در زمينه فروش آنلاين فعاليت نمايند. اين افزونه تاثير مثبتي در سئو سايت فروشگاهي دارد.

نكات مهم در بهينه سازي ووكامرس
توجه به برخي نكات مي تواند تاثير بسزايي در بهينه سازي ووكامرس بگذارد. از جمله اين فاكتورها مي توان به افزايش سرعت بارگذاري سايت، بهينه سازي تصاوير (فشرده سازي عكس ها)، كم كردن كدها، بررسي افزونه ها (از نظر كيفيت كد و توابع تكراري پلاگين) و استفاده از شبكه تحويل محتوا اشاره كرد.
براي سئو سايت ووكامرس (در بخش محصولات) مي توانيد بر روي صفحات جانبي محصول (مقالات) كار كنيد. از ايجاد صفحات تكراري جلوگيري و زمان ماندگاري را در صفحه هاي محصول بيشتر كنيد.

ساخت افزونه ووكامرس
قالب هاي متنوعي براي ساخت اين افزونه وجود دارند. براي كد نويسي آن هم از افزونه هاي زيادي استفاده مي شود. شما مي توانيد وب سايت فروشگاهي خود را با استفاده از افزونه ووكامرس راه اندازي كنيد. اين افزونه به شما كمك مي كند تا محتوا و خدمات خود را به راحتي با كاربران خود به اشتراك بگذاريد.
اگر اطلاعات زيادي در مورد اين افزونه نداريد، مي توانيد از خدمات آموزش سئو ووكامرس استفاده كنيد. ( آموزش سئو ووكامرس: https://seohama.com/blog/وردپرس-چيست-و-چه-ويژگي-هايي-دارد )

سئو ووكامرس چيست؟
آموزش ووكامرس داراي مراحلي است كه در ادامه به آنها اشاره مي كنيم.
مرحله 1 : در ابتدا بايد تنظيمات اوليه سئو ووكامرس انجام شود.
مرحله 2 : تيتر سئو محصولات ووكامرس نوشته شود.
مرحله 3 : در اين مرحله نوبت به وارد كردن توضيحات سئو محصولات ووكامرس مي رسد.
مرحله 4 : نامك محصولات قرار داده شود.
مرحله 5 : برد كرامب (breadcrumbs) فعال گردد.
مرحله 6 : دسته بندي و برچسب هاي محصولات استفاده شوند.
مرحله 7 : خاصيت alt به تصاوير محصولات اضافه شود.
مرحله 8 : حالا نوبت اضافه كردن تيتر سئو و توضيحات متن براي دسته بندي محصولات مي باشد.
مرحله 9 : در اين مرحله، مشتريان ووكامرس در گوگل آناليتيكس پيگيري مي شوند.
مرحله 10 : سرعت و عملكرد وب سايت بهينه سازي مي شود.
مرحله 11 : در مرحله آخر، امنيت فروشگاه ووكامرس تقويت مي گردد.

ووكامرس چه امكاناتي دارد؟
افزونه ووكامرس به شما كمك مي كند تا تمام نيازهاي اوليه و عمومي وب سايت فروشگاهي خود را تامين نماييد. اين افزونه تاثير مثبتي در تجارت شما دارد و باعث گسترش آن مي شود.
با استفاده از افزونه ووكامرس مي توانيد محصولات خود را به تعداد نامحدود ايجاد نماييد. محصولات مشابه را مي توانيد معرفي كنيد و بين آنها ارتباط برقرار نماييد. افزونه ووكامرس به شما كمك مي كند تا گالري محصولات خود را تعريف نماييد و به معرفي محصولات ويژه بپردازيد. از ديگر امكانات ووكامرس مي توان به نمايش محصولات پر فروش، اطلاع رساني در مورد آخرين محصولات، تعريف دسته بندي نامحدود براي محصولات، ثبت دانلودي محصولات، ارسال خبرنامه براي مشتريان و ... اشاره كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۹:۱۷ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

سرفيس بوك محصول جدي مايكروسافت

يكي از برجسته ترين محصولات مايكروسافت ،لپ تاپ «سرفيس بوك» (Surface Book) است كه اين شركت در جريان رويداد مطبوعاتي اش در نيويورك در كنار محصولات جديد خود معرفي كرد.

سرفيس بوك يك تبلت و لپ تاپ هيبريدي است كه در آن مثل سرفيس پرو 3 و پرو 4، از سخت افزار هاي قدرتمندي استفاده شده است.

مشخصات سرفيس بوك
علاقه مندان مي توانند سرفيس بوك را با ظرفيت حافظه ي 512 گيگابايت، پردازنده ي اينتل Core i7 و كارت گرافيك مجزا به قيمت 2699 دلار سفارش دهند. اين پول بسيار زيادي است، اما از سوي ديگر حافظه هاي SSD هنوز يك تكنولوژي جديد و گران قيمت به حساب مي آيند و ظرفيت هاي بالاي آنها ارزان نيستند. بنابراين بايد انتظار اين را داشته باشيد كه براي سرفيس بوك SSD يك ترابايتي پول بسيار زيادي خرج كنيد.

 

قيمت سرفيس بوك

مشخصات فني سرفيس بوك

سرفيس بوك اولين لپ تاپي است كه به طور كامل توسط مايكروسافت ساخته شده است. يك صفحه نمايش 13٫5 اينچي با تراكم پيكسلي 267 پيكسل بر هر اينچ براي اين لپ تاپ در نظر گرفته شده است. سرفيس بوك از صفحه كليد جزيره اي با نور پس زمينه استفاده مي كند كه تجربه بهتري براي تايپ كردن در اختيار كاربران قرار مي دهد. ترك پد اين محصول شيشه اي است و از 5 لمس همزمان پشتيباني مي كند.

از ديگر ويژگي هاي جالب توجه اين محصول مي توان به قابليت جدا شدن صفحه نمايش از صفحه كليد اشاره كرد. كاربران مي توانند در هر لحظه كه مي خواهند صفحه نمايش را از صفحه كليد جدا كنند. صفحه نمايش لمسي اين محصول باعث مي شود كه بتوان همانند تبلت هم با آن كار كرد.

لپ تاپ سرفيس بوك

رونمايي از لپ تاپ سرفيس بوك
سرفيس بوك با SSD يك ترابايتي قيمتي معادل 3199 دلار خواهد داشت. به اين ترتيب، قيمت اين تبلت/لپ تاپ تقريبا هم رده ي مك بوك پروي اپل خواهد بود كه تقريبا همين قيمت را دارد. با توجه به كاركرد و ويژگي هاي اين دو دستگاه، سرفيس بوك كمي ارزش افزوده دارد و قابليت هاي بيشتري در اختيار كاربر قرار مي دهد.

اين رقم منهاي ارزش افزوده كالا است و بايد رقمي در حد 3500 دلار را براي خريد لپ تاپ مايكروسافت بنام «مايكروسافت سرفيس بوك» كنار گذاشت.

دو ماه ديگر سرفيس بوك مايكروسافت رسماً به دست مشتريان مي رسد و بايد منتظر شد تا ببينيم لپ تاپ مايكروسافت قدرت بيرون كردن رقبا از ميدان را دارد يا نه؟

چراكه اخيراً گفته شده مايكروسافت در رونمايي از لپ تاپ خود دچار اغراق شده است و قدرت دو برابر بيشتر از مك بوك ادعاشده شايد صحت نداشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۵:۴۱ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

در صورت مصرف اين قسمت از مرغ عواقب خطرناكي در انتظار شماست

در صورت مصرف اين قسمت از مرغ عواقب خطرناكي در انتظار شماست

از پرمصرف ترين مواد غذايي در كشور ما مرغ است كه با آن غذاهاي متنوع و خوشمزه اي مي توان تهيه نمود. برخي از مردم به غير از قسمت هاي اصلي مرغ انواع بخش هاي آن مانند بال و گردن , دل و جگر و سنگدان , پوست و دنبالچه و پاي مرغ را نيز مصرف مي كنند اما مصرف برخي از قسمت هاي مرغ براي سلامتي مضر است. در اين بخش از سلامت نمناك به شما مي گوييم كه استفاده از كدام قسمت از مرغ براي شما خطرناك است و عوارض زيادي را برايتان به دنبال دارد.

 


عوارض دنبالچه مرغ

 


مضرات پوست مرغ

1. پوست داراي اسيد چرب اشباع و كلسترول زيادي است و كالري بالايي دارد بنابراين سبب اضافه وزن و بيماري هاي خطرناك ديگري خواهد شد.

 


2. براي سالم نگه داشتن جوجه ها در حال رشد داروهاي آنتي بيوتيكي، را به صورت مكمل به آنها تزريق مي كنند. اين آنتي بيوتيك ها در پوست مرغ ذخيره مي شود و مصرف اين قسمت از مرغ سبب تضعيف سيستم ايمني بدن خواهد شد.

 


3. فلزات سنگين، سموم و آفت كش هايي كه به همراه دانه هاي جو و ذرت وارد جيره غذايي مرغ مي شود در پوست مرغ رسوب مي كند و ابتلا به تومورهاي سرطاني را افزايش مي دهد.

 


4. متاسفانه براي رشد سريع تر جوجه ها به آنها هورمون هايي تزريق مي كنند كه اين هورمون ها شبيه هورمون هاي جنسي هستند در مرد و زن به يك ميزان موجب بروز مشكلاتي مانند رويش موهاي زائد ، جوش و كيست تخمدان در خانم ها ، باعث آكنه هاي شديد پوستي و نارسايي درهورمون هاي جنسي در آقايان مي شود و براي كودكان هم افزايش وزن را موجب مي شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۸:۵۸ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

سئو سايت ارزان

يكي از مهمترين عواملي كه در برندينگ پزشكي و ماركتينگ كسب و كارهاي حوزه پزشكي در سال هاي اخير مورد توجه قرار گرفته است، سئو است.

منظور از سئو سايت ارزان پزشكي نيز اين است كه با انجام مجموعه اقداماتي، رتبه سايت پزشكي شما در نتايج موتورهاي جستوجو ارتقا پيدا كند.
امروزه وبسايت هاي پزشكي و خدمات مرتبط با آن حضور پر رنگ تري نسبت به گذشته در اينترنت دارند. اكثر پزشكان از پتانسيل بالاي موجود در فضاي آنلاين آگاهي يافته اند و بسياري از دكترها با توجه به فضاي رقابتي نيز كه بينشان وجود دارد، دست به طراحي سايت براي مطب خود زده اند.
سئو سايت پزشكي، با توجه به مورد استفاده قرار گرفتن فضاي آنلاين و فضاي ديجيتال براي تمام موضوعات، يكي از مورد جذب مخاطب هدف و جذب بيمار مي شود.

سئو سايت پزشكي
سئو پزشكي (Medical SEO) مخفف عبارت Medical Search Engine Optimization است. به زبان ساده تر، مجموعه كارهايي است كه روي سايت و محتواي آن انجام مي¬شود تا صفحات سايت شما در صدر نتايج جستوجو گوگل قرار بگيرد.
پزشكان مي توانند با معرفي خود و خدماتشان، افرادي را كه به دنبال متخصصين مربوطه در موتور جستجوي گوگل هستند را به سمت خود جذب كنند. سئو سايت پزشكي بسيار پيچيده است و مراحل زيادي وجود دارد تا پزشك يا وب سايت پزشكي به رتبه هاي بالا در موتورهاي جستجو دست پيدا كند. هنگامي كه كاربر براي نوعي از خدمات پزشكي جستجو مي كند، ممكن است متن را در رايانه يا تلفن همراه خود تايپ كند و يا ممكن است به صورت صوتي جستجو كنند.

چرا بايد سايت پزشكي خود را سئو كنيم؟
با گسترش روز افزون استفاده از گوگل و ساير موتورهاي جستوجو، روزانه ميلياردها سرچ در اينترنت صورت مي گيرد. با توجه به اين نتايج بسياري از پزشكان و متخصصين سلامت در حال سرمايه گذاري در اين حيطه هستند و در نتيجه رقابت شديدي در بين وب سايت هاي خدمات پزشكي وجود دارد.
براي رتبه هاي بالاي نتايج گوگل، سئوي پزشكي يك فرايند ثابت است و احتياج به پيگيري و بررسي دائمي دارد. طبق آمارها، بيش از 90 درصد كاربران تنها صفحه اول نتايج جستوجو را مطالعه مي كنند. و براساس تحقيقات انجام شده، بيش از نيمي از كاربران در صفحه اول تنها به 3 پيشنهاد اول گوگل مراجعه مي كنند.

سئو سايت پزشكي

مراحل سئو سايت پزشكي
1. طراحي و ساخت وبسيات براي خدمات پزشكي و سلامتي خود
2. انتخاب كلمات كليدي
3. تهيه محتواي مناسب
4. تهيه ويدئو
5. انجمن هاي گفتگوي پزشكي
6. دايركتوري هاي پزشكي
7. اپليكيشن هاي موبايل
8. سئو محلي براي دكترها
9. نوبت گيري آنلاين
10. توليد محتواي پزشكي
11. استفاده از شبكه هاي اجتماعي
12. درج سايت در Google Maps
13. ايجاد صفحه سوالات پر تكرار در سايت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۵:۴۸ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)