سایت سایت .

سایت

ترند دکوراسیون ۲۰۲۲ در فصل پاییز از نظر طراحان داخلی

از نظر طراحان داخلی و نویسندگان وبلاگ های دکوراسیون داخلی، در پاییز ۲۰۲۲ طراحی و استایل های دکوری دهه ۱۹۷۰ میلادی دوباره به چرخه ترندهای دکوراسیون باز می گردند. در واقع با در نظر گرفتن اینکه دنیا دو سال گذشته را به نوعی در کابوس سپری کرد بنابراین تعجبی ندارد که دوست دارد خود را به سال هایی بچسباند که شاید دنیا دوره بهتری داشت. در زیر با ترند دکوراسیون ۲۰۲۲ در فصل پاییز از نظر کارشناسان طراحی داخلی بیشتر آشنا خواهید شد.

ترند دکوراسیون ۲۰۲۲ در پاییز
ترند اول: محبوب شدن رنگ های برجسته دهه ۱۹۷۰

سبک های دکوری دهه ۱۹۷۰ دوباره خودنمایی می کنند. به گزارش پرشین وی در این نوع ترند رنگ های زمینی مثل سبز تیره مایل به زرد، خردلی و رنگ های آبی با جنس هایی مثل حصیر و بامبو ترکیب می شوند.

در حقیقت ادعا می شود جستجو آیتم های حصیری ۷۷ درصد بیشتر شده است. همچنین اگر ترندهای پاییز به سمت سبز حرکت کند جای تعجب ندارد چرا که طبق گفته آناستازیا کیسی موسس و مدیر کمپانی طراحی داخلی IDCO Studio در امریکا، رنگ سبز در راس جدول ترندهای دکوراسیون در طول چند سال اخیر بوده و به خصوص رنگ سبز مات مایل به خاکستری را برای پاییز دوست داریم. این رنگ چه برای آشپزخانه و کابینت و چه برای سرویس بهداشتی و یا رنگ تمام دیوارها قابل استفاده است و از جمله رنگ هایی است که همیشه می توان آن را انتخاب کرد.

ترند دکوراسیون 2022رنگ های دهه ۱۹۷۰ و تزئین دیوار با بشقاب
ترند دوم: تزئینات ریش ریشی
اگر یکی دیگر از ترندهای دهه ۱۹۷۰ وجود داشته باشد که طراحان به احیای آن در ترند دکوراسیون ۲۰۲۲ علاقمند باشند، همان تزئینات ریش ریشی است. آناستازیا بنکو عکاس، هنرمند و استایلیست طراحی داخلی می گوید:”جاذبه تزئینات ریش ریشی و منگوله های ریش ریشی حتی قبل از اینکه الویس پریسلی با لباس های ریش ریشی در روی صحنه ظاهر شود به وجود آمده بودند و در دهه ۱۹۷۰ بسیار شایع شده و حتی سمبلی از موسیقی راک اند رول شدند.”

طبق گفته این استایلیست اگر بخواهید از این نوع سبک الویس پریسلی در خانه خود استفاده کنید، بهتر است از تغییرات کوچک شروع کرده و آن را به چیزهایی از قالیچه و فرش ها اضافه کنید.لازم نیست در کاربرد آنها زیاده روی کنید. در جزئیات ساده تری مثل کوسن روی مبل ها می توانید از این سبک استفاده کنید و یا کاربرد این مدل تزئینات در برخی وسایل کاربردی منزل مثل آینه ها نیز پیشنهاد می شود.

منبع:پرشین وی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۵:۰۴ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

شست و شوی حیوانات خانگی در تهران

اگر حیوان خانگی داشته باشید از مشکلات این حیوانات با خبر هستید و با بیماری‌های حیوانات آشنا هستید. حیوانات نیز بسته به شرایطی که در آن قرار دارند به بیماری‌های مختلفی دچار می‌شوند که اگر به ‌سرعت نوع بیماری مشخص و درمان آن شروع نشود موجب آسیب‌های جدی و در اکثر موارد مرگ حیوان می‌شود، از این رو اگر علائمی مشکوک و غیر طبیعی در حیوان خود مشاهده کردید باید به ‌سرعت به یک کلینیک و دامپزشک مراجعه کنید.

کلینیک دامپزشکی در غرب تهران
کلینیک دامپزشکی در غرب تهران به‌ صورت حرفه‌ای روی شناخت، پیشگیری و درمان بیماری‌های حیوانات خانگی کار می‌کند. در این کلینیک بر روی بیماری‌هایی که از حیوان به حیوان و انسان به حیوان منتقل می‌شود، بررسی می‌شود تا درمان مناسبی برای نجات حیوانات از خطرات احتمالی که جان آن‌ها را تهدید می‌کند، پیدا کنند. پس می‌توان نتیجه گرفت اگر حیوان شما دچار علائم مشکوکی شد باید حتماً به بهترین کلینیک دامپزشکی در غرب تهران مراجعه کنید و جان حیوان خود را مورد خطر نیندازید.

کلینیک حیوانات خانگی در غرب تهران
کلینیک حیوانات خانگی در غرب تهران جمعی از دامپزشکان مجرب که سال‌ها بر روی بیماری و درمان حیوانات کار کرده‌اند را در خود جای داده که به شما خدماتی در مورد حیوان خانگی‌تان ارائه می‌دهند. در کلینیک حیوانات خانگی در غرب تهران از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرند تا ریشه مشکلات حیوان پیدا شده و درمانی که بتواند این مشکل را حل نماید، ارائه شود.

دامپزشکی در غرب تهران
دامپزشکی در غرب تهران برای ارائه خدمات به حیوانات شما آماده شده، زیرا حیوانات نیز مانند انسان‌ها تحت شرایط مختلفی دچار بیماری‌هایی با درجه بندی‌های مختلفی می‌شوند. دقت داشته باشید شاید شما بتوانید از شست و شوی حیوانات خانگی در تهران حیوان خانگی مراقبت کنید، ولی نمی‌توانید او را درمان کنید، همان‌طور که قادر به درمان خود نیستید. پس به یاد داشته باشید کار نگه داری و درمان حیوانات خانگی به دست یک دامپزشک متخصصِ دامپزشکی در غرب تهران باید انجام شود تا حیوان دچار آسیب‌های جدی و مرگ می‌شود.

واکسن سگ و گربه در غرب تهران
واکسن سگ و گربه در غرب تهران با توجه به شرایط مختلفی نظیر سن سگ و گربه تزریق می‌شود. دقت داشته باشید زدن بعضی از واکسن‌ها برای سگ و گربه الزامی است و بدون این واکسن‌ها حیوان دچار بیماری خواهد شد. پس دقت داشته باشید واکسن سگ و گربه در غرب تهران نیز شامل این موارد باید باشد از بیمار نشدن حیوان اطمینان حاصل شود. از واکسن‌های اصلی که حتماً به سگ باید تزریق شود می‌توان به هاری، لارنگوتو اکئیت عفونی، هپاتیت، دیستمپر، پاراانفولانزا و پاروویروس اشاره نمود. همچنین واکسن‌هایی که برای گربه الزامی هستند شامل هاری، کلسی ویروس، هرپس ویروس و پان لوکوپنی می‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۲:۴۳ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای خانه شما

انتخاب و خرید کاغذ دیواری یکی از کارهای هیجان انگیز در تغییر دکوراسیون است برای انتخاب و خرید کاغذ دیواری باید نوعی از کاغذ دیواری را انتخاب کنید که رنگ آن با سایر اجزای پذیرایی هماهنگی داشته باشد نحوه ی انتخاب کاغذ دیواری را در پرشین وی ببینید.

نحوه ی انتخاب کاغذ دیواری
سه بعدیشاید دیگر دوران سر کردن در فضای طراحی‌های دوبعدی واقعا به سر رسیده.این مساله را می‌شود با نسبت خرید کاغذدیواری‌های سه‌بعدی در بازار هم فهمید.این روزها اگر گشتی در راسته فروشندگان کاغذدیواری بزنید، حتما این پدیده‌های تازه‌وارد را می‌بینید.کاغذدیواری‌هایی برجسته که اگر از فاصله چندمتری به آنها نگاه کنید، طرح‌های خاصی به صورت برجسته دیده می‌شود.کاربرد این کاغذدیواری‌ها هم متفاوت است؛ بیشتر برای طراحی فضای اتاق‌های پذیرایی بزرگ و همچنین در لابی ساختمان‌ها استفاده میشوند.

کاغذ دیواری های سه‌بعدی های شلوغ برای خانه های بزرگ‌تر و سبکترها برای خانه‌های کوچکتراین وسط انتخاب طرح کاغذدیواری‌های سه‌بعدی بسیار اهمیت دارد؛ سه‌بعدی‌های شلوغ برای خانه‌های بزرگ‌تر و سبک‌ترها برای خانه‌های کوچک‌تر.خوب است بدانید کاغذدیواری‌‌های سه‌بعدی برای نمایش سه‌بعدی‌شان به دیوارهای بزرگ نیاز دارند پس بهتر است برای خانه‌های کوچک اصلاسراغ این دسته کاغذدیواری‌ها نروید.کودککاغذدیواری هایی که برای اتاق بچه‌ها استفاده می شوند، هیچ قاعده و قانون خاصی ندارند.

نحوه ی انتخاب کاغذ دیواری نحوه انتخاب کاغذ دیواری مناسب
نحوه انتخاب صحیح کاغذ دیواری
کاغذدیواری‌هایی که برای اتاق بچه‌هااستفاده می‌شوند، هیچ قاعده و قانون خاصی ندارند.هر روز بسته به شخصیت‌های کارتونی جدیدی که وارد دنیای کودکانه می‌شود تنوع این کاغذها هم در سبک و طرح‌هایمختلف بیشتر می‌شود و فقط رنگ‌ها هستند که ثابت می‌مانند.آبی، سبز، قهوه‌ای، سورمه‌ای و سفید برای پسرها و یاسی، بنفش، زرد، گلبهی، صورتی، قرمز و سفید هم برای دخترها.در کاغذدیواری اتاق بچه‌ها اگر طرح‌ها به صورت موتیف باشد؛ یعنی المان‌های تک به صورت کوچک روی کاغذ ساده قرارگرفته باشد می‌توان سرتاسر اتاق را با کاغذدیواری پوشاند اما اگر کاغذدیواری شلوغ بود، می‌شود اصل یک دیوار کاغذ اصلی و بقیه کاغذ ساده را هم در این فضا پیاده کرد.

منبع:پرشین وی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۵:۴۱ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

نوعی نفس کشیدن که رابطه زناشویی را خراب می‌کند!

برترین‌ها: بسیاری از عوامل و عادات روزانه می‌توانند بر روی روابط زناشویی اثرات منفی بگذارند. جالب است بدانید یکی از این عوامل نوع نفس کشیدن است.

شاید صحبت کردن از مشکلات اتاق خواب کار راحتی نباشد؛ مخصوصا زمانی که مشکلاتی مانند اختلال نعوظ در مردان وجود داشته که ممکن است ناشی از چندین عامل به ظاهر نامرتبط باشد. اضطراب، استرس، سلامت روان، فشار خون و حتی نحوه تنفس شما می تواند بر روابط زناشویی تان تأثیر بگذارد؛ بنابراین به جای خوردن یک قرص برای نعوظ، این مطلب را مطالعه کنید که قصد داریم راجع به موضوع مهمی صحبت کنیم و بگوییم که ارتباط نفس کشیدن افراد با رابطه زناشویی آن ها چگونه است.

نوعی نفس کشیدن که رابطه زناشویی را خراب می‌کند!

نوع تنفس روی جریان خون اثرگذار است

سیستم گردش خون و تنفس با هم کار می کنند تا خون و اکسیژن را در سراسر بدن به گردش درآورند. زمانی که نفس می کشید، هوا و خون به داخل و خارج از ریه های شما جریان پیدا می کند. مطالعه ای در سال 2017 به این نتیجه رسید که تنفس عمیق باعث افزایش جریان خون، بهبود گوارش و کمک به آزاد کردن سموم می شود.

در واقع تنفس ضعیف روی جریان خون تاثیر منفی می گذارد و باعث اختلال نعوظ می شود؛ همچنین یکی دیگر از مشکلات، آپنه خواب است که تنفس ضعیف هنگام خواب هم می تواند مشکل اختلال نعوظ را چندین برابر کند.

نوع تنفس، وضعیت شما را در اتاق خواب تحت تاثیر قرار می دهد

تنفس دهانی می تواند عامل اصلی ابتلا به اختلال نعوظ باشد. طبق مطالعات پزشکی که رابطه بین تنفس دهانی و ناتوانی جنسی را بررسی کرده است، 68 درصد بیمارانی که تنفس دهانی دارند، دچار مشکلات جنسی مانند اختلال نعوظ، ارضای زود هنگام و کاهش میل جنسی هستند.

این تحقیقات روی افراد بین سنین 20 تا 56 سال انجام شده و ارتباط آنها به اثبات رسیده است. تنفس دهانی، خطر ابتلا به اختلالات خواب را هم افزایش می دهد. در حقیقت زمانی که خواب برای مدت طولانی قطع شود، سطح تستوسترون را کاهش پیدا کرده و خطر اختلال نعوظ نیز افزایش می یابد.

نوعی نفس کشیدن که رابطه زناشویی را خراب می‌کند!

هر طور که شده از تنفس دهانی خودداری کنید

تنفس دهانی نه تنها مشکلات جنسی ایجاد می کند، بلکه برای سلامتی شما هم به شدت مضر است. وقتی که از دهان تنفس می کنید، یعنی هوای زیادی را وارد بدن تان کرده اید و باکتری ها، سموم و دیگر مواد مضر هم وارد بدنتان می شود و ممکن است مشکلات جنسی را به وجود بیاورد، راه تنفسی را تنگ کند و باعث شود که بیشتر از قبل؛ مشکلاتی مانند اختلال نعوظ را تجربه کنید.

متأسفانه کسانی که از راه دهان نفس می کشند، معمولاً این کار را ناخودآگاه انجام می دهند. خبر خوب این است؛ ترفند هایی وجود دارند که می توانید برای جلوگیری از تنفس دهانی از آن ها استفاده کنید. برای شروع تنفس از راه بینی را در طول روز تمرین کنید؛ همچنین حواصتان باشید که بینی باید کاملاً تمیز بوده و نباید گرفتگی داشته باشد. از طرفی از یک بالش بزرگتر استفاده کرده و زیر سرتان بگذارید تا هنگام خواب سر بالاتر از تنه قرار بگیرد.

منبع:برترینها


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۰:۳۵ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز

بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز بهترین دکتر کاشت ممو در تبریز کاشت مو در تبریز
بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز، کاشت مو را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می دهد. بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز دارای تیم تخصصی کاشت و پیوند مو، متخصصین پوست و مو و زیبایی می باشد. کلینیک کاشت مو در تبریز با تجربه چندین ساله و چندین هزار نفر مراجعه کننده، با اختلاف بین سایر کلینیک ها فعالیت می کند.

بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز
بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز، با تمرکز بر روی تخصص و ارائه روش های منحصر به فرد خدمات خود را ارائه می دهد. کاشت مو طبیعی، مطمئن ترین و زیباترین راه درمان طاسی و کم مویی است. در بهترین کلینیک ماشت مو در تبریز از فرمول لئوناردو داوینچی استفاده می شود. به این صورت که فاصله میان دو ابرو تا چانه محاسبه می شود و سپس نصف این مقدار را به نقطه میان دو ابرو به طرف بالا اضافه می شود. به کمک این روش، هر فرد ظاهر متفاوت و منحصر به فرد خود را دارد. بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز، نهایت همکاری را به لحاظ الویت زمانی و نوبت دهی، پذیرش در روزهی تعطیل و هم چنین به لحاظ مالی با مراجعه کنندگان خواهد داشت.

بهترین دکتر کاشت مو در تبریز
بهترین دکتر کاشت مو در تبریز، رکن اصلی هر مرکز درمان هستند. تخصص و دانش از لازمه ی پزشک بودن است ولی داشتن تجربه از آن مهمتر است. مجهز بودن کلینیک به بهترین دکتر کاشت مو در تبریز، یکی از مسائل بسیار مهم است. بهترین دکتر کاشت مو در تبریز، با استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی و تجارب شخصی می تواند بهترین نتیجه را برای مراجعه کنندگان رقم بزند. کاشت مو یکی از حساس ترین جراحی های زیبایی است، به همین علت باید در انتخاب بهترین دکتر کاشت مو در تبریز دقت حکافی به خرج دهید. برای دریافت وقت مشاوره و کاشت مو با شماره های درج شده تماس بگیرید.

کاشت مو در تبریز
کاشت مو در تبریز، پیوند مو، کاشت مو طبیعی و جلوگیری از ریزش مو عباراتی است که به تعداد بسیار زیاد و هر روز و هر ساعت در سایت های جستجو در اینترنت جستجو می شوند. اهمیت زیبایی بر کسی پوشیده نیست و همه در آرزوی داشتن موهای زیبا و پرپشت به سر می برند. اگر واقعا از پرداخت هزینه های گزاف داروهای ریزش مو، شامپوهایی که هر روز در معرفی می شوند و یا موادی که به دروغ جهت رشد مججد موها معرفی می شوند خسته شده اید، برای کاشت مو در تبریز به ما مراجعه کنید. برای دریافت نوبت و مشاوره با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

متخصص کاشت مو در تبریز
متخصص کاشت مو در تبریز، یکی از موارد کلیدی در کاشت مو است. استفاده از روش های مدرن پیوند و کاشت مو توسط متخصص کاشت مو در تبریز باعث می شود تا شاهد نتایج رضایت بخش و مطلوبی باشید. ممکن است در بسیاری از کلینیک ها به جای متخصص کاشت مو در تبریز، دستیاران و تکنسین ها این عمل را انجام دهند. در این صورت ممکن است شاهد ریزش مو یا عدم دریافت نتیجه باشید. با انجام مشاوره تخصصی نزد متخصص کاشت مو در تبریز، می توانید شرایط را بررسی کنید، از متخصص کاشت مو در تبریز اطمینان حاصل کنید و بدانید که آیا کاندید مناسبی برای عمل کاشت مو هستید یا نه. در صورت دریافت مشاوره و اطلاع از اقدامات قبل از عمل کاشت و پیوند مو با ما تماس بگیرید.

کلینیک کاشت مو در ولیعصر تبریز
کلینیک کاشت مو در ولیعصر تبریز، از اولین کلینیک هایی است که کاشت مو را به روش مستقیم و با جدیدترین متد ها انجام می دهد. بالاترین میزان تراکم کاشت مو را می توانید در کلینیک کاشت مو در ولیعصر تبریز مشاهده نمایید. این کلینیک به تجهیزات مدرن مجهز است که علاوه بر افزایش سرعت، باعث کاهش احتمال آسیب به گرافت ها و در نهایت افزایش موفقیت کاشت مو می شود. سابقه ی طولانی کلینیک کاشت مو در ولیعصر تبریز، در زمینه کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سیبیل باعث شده که تمامی مراجعه کنندگان به نتیجه دلخواه خود دست یابند. کلینیک کاشت مو در ولیعصر تبریز با در اختیار داشتن کادری ماهر، با تجربه و دلسوز جز بزرگترین کلینیک های کاشت مو می باشد. پس برای داشتن موهایی زیبا و پرپشت با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

کلینیک تخصصی کاشت موی نیکسیما

متخصصین
خانم دکتر حمیده عظیمی علمداری(متخصصین پوست و مو و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی )
خانم دکتر مهناز جابریان( متخصصین پوست و مو )
و با حضور متخصصین برجسته کشور

بمدیریت دکتر یوسف زاده
و با حضور تیم تخصصی کاشت موی رحیمی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۸:۰۱ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

خرید ۲۸۱ خودروی خارجی توسط یک نفر!

آنا: سیدعبدالمجید اجتهادی، رییس سازمان اموال تملیکی در جلسه بازگشایی پیشنهادات ارائه شده در مزایده هزار و ۴۰ خودرو خارجی با بیان اینکه از هفتم مهر ماه امکان بازدید از هزار و ۴۰ خودرو برای شرکت در مزایده فراهم شد، گفت: ۵۸ دستگاه خودرو به دلیل مغایرتی که در اطلاعات خودرو‌ها وجود داشت از لیست مزایده خارج شدند.

خرید ۲۸۱ خودروی خارجی توسط یک نفر!

وی همچنین گفت:

*بالغ بر ۱۲ هزار پیشنهاد برای این تعداد پارتی ارسال شد. شش هزار از پیشنهادات از سوی ۲۰ هزار ثبت نامی جدید بود است.

*صرفا یک نفر شخص حقیقی برای ۲۸۱ خودرو درخواست ارائه کرده است.

*یک شخص حقوقی نیز برای ۲۵۸ خودرو درخواست ارسال کرده است.

*۱۰ نفری که بیشترین پیشنهاد را ارائه کردند همگی از مزایده‌گران حرفه‌ای و قدیمی هستند که از قبل در سامانه حضور داشتند.

منبع:برترینها


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۵:۱۸ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

بهترین کلینیک پوست در شمال تهران

بهترین کلینیک پوست در شمال تهران محل مناسبی است تا افراد بتوانند مشکلات پوستی خود را برطرف کنند. علاوه بر این کسانی که می خواهند سلامت، زیبایی و جوانی پوست خود را برای مدت طولانی تر حفظ کنند، می توانند از خدمات کلینیک های پوست و زیبایی استفاده نمایند. داشتن یک پوست صاف و یکدست تاثیر زیادی بر زیبایی چهره ی افراد دارد. با توجه به اینکه، زیبایی دغدغه ی بسیاری از مردان و زنان است، آنها همواره به دنبال روش هایی برای زیبایی بیشتر هستند. اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که به زیبایی چهره ی خود اهمیت می دهید، با ما همراه باشید. در این آگهی می خواهیم شما را با بهترین کلینیک پوست در شمال تهران آشنا کنیم.

بهترین کلینیک پوست در شمال تهران
بهترین کلینیک پوست در شمال تهران خدمات متنوعی را به مراجعین عزیز ارائه می دهد. از جمله این خدمات می توان به هایفوتراپی، لیزر، لیفت صورت با نخ، تزریق ژل و بوتاکس، لایه برداری، پاک کردن تتو، میکرودرم، برداشتن خال و ... اشاره کرد. یکی از پر طرفدارترین خدمات بهترین کلینیک پوست در شمال تهران، لیزر است. لیزر برای رفع موهای زائد و جوانسازی پوست به کار می رود. یکی از دغدغه های همیشگی افراد، رفع موهای زائد می باشد. امروزه با کمک لیزر می توان در مدت کوتاهی از شر موهای زائد خلاص شد. لیزر برای جوانسازی پوست هم کاربرد دارد. با استفاده از لیزر می توان لک های روی پوست را برطرف نمود. در این روش، زنجیرهای مولکولی سلول های پوست آسیب دیده را به صورت لایه لایه برمی دارند. این کار را ادامه می دهند تا ظاهر پوست کاملا نرم و یکنواخت شود. لیزر جوانسازی پوست مزایای زیادی دارد. بهترین کلینیک پوست در شمال تهران برای کاهش چین و چروک صورت، اصلاح زخم ها و رفع اختلالات پوستی از لیزر بهره می برد. برای بهره مندی از خدمات بهترین کلینیک پوست در شمال تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

 

متخصص پوست در شمال تهران
متخصص پوست در شمال تهران ، فردی ماهر و باتجربه است و برای رفع چین و چروک پوست از روش بوتاکس استفاده می کند. بوتاکس نام تجاری سمی است که توسط باکتری کلوستریدیوم بوتولینوم تولید می شود. متخصص پوست در شمال تهران دوز مشخصی از این سم را در خطوط دور چشم، خطوط اخم، روی پیشانی و صورت تزریق می کند. این کار باعث می شود تا عضلات این نواحی به طور موقت صاف شوند. در هنگام خندیدن یا اخم کردن، عضلات خاصی از صورت منقیض می شوند. این امر موجب ایجاد خطوطی روی صورت می شود. با تزریق بوتاکس، فعالیت های عضلانی صورت کاهش پیدا می کند و خطوط روی پیشانی، اطراف چشم ها و صورت صاف می شوند. معمولا تاثیر بوتاکس 6-3 ماه باقی می ماند و بعد از این مدت باید دوباره تزریق انجام شود. متخصص پوست در شمال تهران با مهارت خود می تواند تزریق بوتاکس را در عرض 15-10 دقیقه انجام دهد. بوتاکس یک روش کم تهاجمی است که مورد استقبال بسیاری از زنان و مردان قرار گرفته است. دیسپورت (انگلیس)، نورونوکس (کره جنوبی) و مسپورت (ایران) جزء برندهای معروف بوتاکس می باشند. اگر شما هم تمایل دارید تا برای از بین بردن چین و چروک پوست خود از بوتاکس استفاده کنید می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. این شماره ها متعلق به متخصص پوست در شمال تهران می باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۶:۵۳ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

تعمیر صندلی خودرو




تعمیر صندلی خودرو یکی از مسائل مهمی است که در حفظ ایمنی و آسایش سرنشینان خودرو نقش دارد. در صورت وجود مشکل در صندلی، ممکن است باعث تصادف شود. ترافیک های سنگین و مسیرهای طولانی عواملی هستند که می توانند سلامت راننده و سرنشینان خودرو را تحت تاثیر قرار دهند. اگر صاحب خودرو هستید هر زمانی که در حین رانندگی از بابت صندلی احساس ناراحتی کردید، برای رفع مشکل اقدام کنید. تعمیر یا تعویض صندلی خودرو علاوه بر اینکه مشکل شما را حل می کند، موجب می شود تا بدون خطر و با آسودگی خاطر رانندگی نمایید. اقدام به موقع در این رابطه، صرفه جویی در وقت و هزینه را به دنبال دارد. در صورتی که به دلایل مختلفی مانند مشغله های زندگی و کار، وقتی برای رفتن به تعمیرگاه ندارید می توانید از خدمات تعمیرکاران در محل استفاده کنید. گاهی اوقات مشکل صندلی با تعویض کاور، رفع پارگی و برطرف کردن ایرادات جزئی حل می شود اما در برخی موارد لازم است تا صندلی تعویض شود.

تعمیر صندلی ماشین
تعمیر صندلی خودرو شامل خدمات بسیار متنوعی است. از آن جمله می توان رفع پارگی، بریدگی های سطحی، روکاری، پوشاندن ترک خوردگی، تودوزی و نصب روکش جدید، تعمیر یا تعویض فنر صندلی، فوم یا ضامن خواب آن، تعمیرات صندلی انواع خودروها (سواری ،اتوبوس، ون)، ترمیم شکستگی های ایجاد شده، تنظیم نمودن ارتفاع صندلی در انواع خودروها، تعمیر یا تعویض اهرم صندلی در صورت شکستگی یا هر نقص دیگر، تعمیر یا تعویض پشتی صندلی و … را نام برد.

 

صندلی خودرو
یکی از بخش های مهم داخل کابین اتومبیل است که نقش مهمی در کیفیت رانندگی ایفا می کند. نوع صندلی به مدل خودرو بستگی دارد. در گذشته، این صندلی ها بیشتر نقش کاربردی داشتند و توجهی به مسئله ارگونومی در آنها نمی شد. اما با پیشرفت علم و فناوری، ارگونومی صندلی خودرو هم مورد توجه قرار گرفت.
به طور کلی صندلی خودرو باید طوری باشد که راننده تسلط کافی بر روی فرمان داشته باشد و بتواند به راحتی پدال ها را فشار دهد. علاوه بر این باید به راحتی مجموعه آمپر جلو، چراغ های هشدار، سرعت، بنزین و … را کنترل کند و به داشبورد و لوازم دیگر دسترسی داشته باشد.

 

انواع صندلی خودرو
بیش از 30 نوع صندلی برای خودروهای مختلف طراحی شده است که از مهم ترین آنها می توان به صندلی های نیمکتی، باکت و اسپرت اشاره کرد. امروزه بسیاری از صندلی های خودروها از نوع برقی هستند. صندلی های برقی شامل صندلی برقی یک طرف، صندلی برقی دو طرف، صندلی برقی چهار طرف، صندلی های داینامیک، کامفورت و اسپرت می شوند.

 

تعمیر صندلی خودرو در محل
با استفاده از این خدمت می توانید بدون اینکه خودرو خود را حرکت دهید، در جهت عیب یابی و رفع مشکل صندلی خودرو خود اقدام نمایید. بهتر است برای رفع مشکلاتی که فوریت بیشتری دارند از خدمات تعمیر صندلی در محل استفاده نمایید. مشکلات مربوط به فنر صندلی، ضامن خواب و ارتفاع صندلی را باید هر چه سریع تر برطرف نمود. در حالی که تعویض روکش یا رفع پارگی و بریدگی صندلی دارای فوریت نیستند و می توان آنها را به راحتی در تعمیرگاه برطرف کرد.

 

مزایای تعمیر صندلی ماشین در محل
یکی از مسائل مهم ولی شاید کم ارزش در خودرو، تعمیر صندلی خودرو می باشد. تعمیر صندلی خودر از موارد حساس به ویژه در خودرو های حمل و نقل عمومی است. صندلی ها باید دوره ای مورد بررسی قرار بگیرند تا هم از هزینه های بیشتر جلوگیری شود و هم سلامت سرنشینان حفظ شود.

تعمیر صندلی خودرو از جمله موارد حساس و اورژانسی نیست ولی با سلامت راننده و سرنشینان مستقیم در رابطه است. در صورت خرابی صندلی خودرو، آسیب مستقیما به کمر و ستون فقرات فرد وارد خواهد شد.

دلیل ایجاد صدا یا حرکت اضافی در صندلی خودرو

عدم نگهداری صحیح و استفاده نادرست و بیش از اندازه از صندلی موجب آسیب به سیستم اهرم بندی و کاورها و نیز شکستگی و ترک خوردگی دستگیره ها می شود. صدا یا حرکت اضافی در صندلی خودرو ناشی از این موارد می باشد. زمانی که رانندگان با چنین مشکلی روبه رو می شوند باید سریعا برای رفع آن اقدام نمایند. در مواردی که این ایراد مربوط به صندلی های جلو باشد، ایمنی سرنشینان به خطر می افتد.

خرابی ریل صندلی خودرو

یکی از شایع ترین مشکلاتی که برای صندلی خودرو ایجاد می شود، خرابی ریل آن است. گاهی اوقات لازم است تا این بخش تعویض شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۵:۴۱ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

موارد مصرف ، دوز و عوارض قرص لوپرامید

مجموعه: اطلاعات دارویی
 


کاربرد قرص لوپرامید
مشخصات لوپرامید

• نام دارو: لوپرامید

• نام لاتین: Loperamide 

• نام تجاری: Imodium

• رده دارویی:  ضداسهال‌ها

• اشکال دارویی: قرص

• فروش دارو: بدون نسخه
موارد مصرف لوپرامید

• درمان اسهال ناگهانی (از جمله اسهال مسافرتی ) 

•  لوپرامید همچنین برای کاهش میزان ترشحات در بیمارانی که تحت ایلئوستومی قرار گرفته اند استفاده می شود.

• درمان اسهال مداوم در افراد مبتلا به بیماری التهابی روده
موارد منع مصرف لوپرامید

• در صورت وجود خون در مدفوع یا سیاه رنگ بودن آن از مصرف لوپرامید خودداری کنید.

• اگر بعد از مصرف آنتی‌بیوتیک اسهال شدید دارید.

• بیماری التهابی روده مانند کولیت اولسراتیو عود کرد.

• یبوست دارید یا معده شما متورم شده است.
مقدار و نحوه مصرف لوپرامید

>مقدار، نوع و توالی زمانی داروهایی که مصرف می کنید به موارد زیر بستگی دارد:• سن بیمار

• نوع و شدت بیماری تحت درمان

• نحوه واکنش به اولین مقدار مصرفی دارو

• سایر شرایط پزشکی بیمار

 

• اگر از محصول بدون نسخه برای خوددرمانی استفاده می کنید، قبل از مصرف این دارو ، تمام دستورالعمل های روی بسته بندی محصول را بخوانید.

• این دارو را به صورت خوراکی ، معمولاً بعد از هر مدفوع شل یا طبق دستور پزشک مصرف کنید.

• در کودکان، دوز بر اساس سن و وزن نیز تعیین می شود.

• بزرگسالان نباید بیش از 8 میلی گرم در 24 ساعت در صورت خوددرمانی و یا 16 میلی گرم در 24 ساعت در صورت تجویز پزشک مصرف کنند.

منبع:بیتوته


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۲:۳۶ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

فروش خط تولید غذای حیوانات خانگی

فروش خط تولید غذای حیوانات خانگی ، گسترش علاقه مردم به نگهداری حیوانات خانگی باعث شده تا برخی از افراد برای سرمایه گذاری در این زمینه اقدام نمایند. با توجه به تازه بودن این رشته، رقیب جدی در بازار دیده نمی شود. برخی این شرایط را فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری می دانند. فروش خط تولید غذای حیوانات خانگی فروش خط تولید غذای حیوانات خانگی ، امروزه بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مانند امنیت، تنهایی، سرگرمی و ... از حیوانات خانگی نگهداری می کنند. بیشتر آنها تمایل به خرید سگ، گربه، خرگوش و ... دارند. افرادی که حیوان خانگی دارند، باید بدانند که دارای یک مسئولیت بزرگ هستند. یکی از دغدغه های اصلی در این زمینه ، تهیه غذای حیوانات خانگی می باشد. به طور کلی، مقدار غذای هر حیوان به فاکتورهایی مانند گونه ، نژاد، سایز، ترکیب بدنی، سن، میزان فعالیت و محیط بستگی دارد. برخی از افراد بر این باورند که بهتر است تا غذای حیوان خانگی خود را در منزل تهیه نمایند. اگر چه غذایی که در منزل تهیه می شود، سالم تر و طبیعی تر است اما دارای نواقصی می باشد. معمولا این غذا از پروتئین بالایی برخوردار است در حالی که مقدار کافی ویتامین، کلسیم و مواد معدنی در آن وجود ندارد. علاوه بر این نسبت های درستی میان مقدار فسفر و کلسیم در آن وجود ندارد. غذاهای تهیه شده دارای انرژی کمی هستند و میزان کالری غذا مناسب نمی باشد. ضمن اینکه استفاده از استخوان و گوشت خام ممکن است باعث صدمه و عفونت های دستگاه گوارش حیوان شود. افراد کمی در عرصه تولید غذای حیوانات خانگی فعالیت می کنند. امروزه این بازار از مشتریان زیادی برخوردار است و به همین دلیل فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد. اگر علاقمند هستید تا در این زمینه فعالیت کنید می توانید با مرکز فروش خط تولید غذای حیوانات خانگی تماس بگیرید. کارشناسان مرکز فروش خط تولید غذای حیوانات خانگی آمادگی دارند تا اطلاعات کافی را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند. خط تولید غذای حیوانات خانگی خط تولید غذای حیوانات خانگی ، دارای چندین ویژگی بارز است. جنس دستگاه از فولاد ضد زنگ بوده و به صورت تمام اتوماتیک کار می کند. خط تولید غذای حیوانات خانگی از سیستم های تغذیه، اکسترودر، برش، گرمایشی، انتقال دهنده و کنترل کننده تشکیل شده است. مواد اولیه و کمکی مورد استفاده در این خط شامل آرد ذرت، آرد برنج، آرد لوبیا، وعده های غذایی ماهی، پودر استخوان یا ماهی تازه، گوشت و .. می شود. ازمحصولات نهایی خط تولید غذای حیوانات خانگی می توان به غذای سگ، غذای گربه، غذای ماهی، غذای میگو و خوراک مرغ اشاره کرد. این محصولات از تنوع بالایی برخوردارند و شامل انواع محصولات کنسروی مثل پته، چانک و تولیدات ساشه ای می باشند. برای راه اندازی خط تولید غذای حیوانات خانگی با کارشناسان این حوزه مشورت نمایید. خط تولید غذای سگ دست دوم خط تولید غذای سگ و گربه دست دوم ، بسیاری از افرادی که تمایل به راه اندازی خط تولید غذای سگ دارند، قادر به پرداخت هزینه آن نمی باشند. برخی از آنها هم، زمان کافی را برای راه اندازی این خط در اختیار ندارند. این افراد می توانند اقدام به تهیه خط تولید غذای سگ دست دوم نمایند. برخی از کارخانه شرایطی را فراهم نموده اند تا مشتریانی که بودجه کافی را برای خرید خط تولید نو ندارند، بتوانند خط تولید غذای سگ دست دوم خریداری نمایند. این خطوط در صورت نیاز، اورهال می شوند. این امر موجب می شود تا عملکرد آنها مثل روز اول باشد. اگر برای راه اندازی خط تولید غذای سگ بودجه کافی در اختیار ندارید، می توانید یک خط تولید غذای سگ دست دوم خریداری نمایید. برای آگاهی از قیمت این خطوط با شماره مرکز فروش خط تولید غذای سگ دست دوم تماس بگیرید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۴:۰۱ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)