سایت سایت .

سایت

کمپ ترک اعتیاد در مشهد


 
کمپ ترک اعتیاد در مشهد شرایطی را فراهم می کند تا مددجویان بتوانند با خیال راحت مراحل درمان خود را سپری کنند. محیط کمپ، فضایی مناسب است که افراد در آن به هیچ گونه مواد مخدری دسترسی ندارند. کارکنان این کمپ با مددجویان مانند بیمار رفتار می کنند و آنها را تحقیر نمی کنند. کمپ ترک اعتیاد در مشهد، ساعاتی را برای دیدار مددجویان با افراد خانواده و دوستان در نظر می گیرد.

این کار نقش مهمی در تقویت روحیه فرد ایفا می کند. کمپ ترک اعتیاد در مشهد به مددجویان آموزش می دهد تا بتوانند احساسات، عواطف و مشکلات خود را به راحتی بیان کنند. با این کار، مهارت های ارتباطی آنها را بهبود می بخشد. در این مرکز، ساعاتی را برای ارتباط با کسانی که فرایند ترک اعتیاد را با موفقیت پشت سر گذاشته اند، در نظر می گیرند.

بهترین کمپ ترک اعتیاد در مشهد
بهترین کمپ ترک اعتیاد در مشهد در ابتدا بیماران را پذیرش می کند. گام بعدی، معاینه بیمار توسط پزشک است. در این مرحله، وضعیت سلامتی و سوابق پزشکی فرد مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت لزوم، آزمایش هایی مانند تست خون، آزمایش قند خون، تست سلامت قلب و ریه ها تجویز می گردد. سپس بیمار وارد مرحله سم زدایی می شود. در این مرحله، فرد را در یک محیط مناسب همراه با امکانات، قرنطینه می کنند. در طول این دوره، بیمار تحت نظر پزشک قرار دارد. برای پیشگیری از اوردوز و تشنج بیماران، از داروها و مواد آرامبخش استفاده می کنند. قرنطینه فرد باعث می شود تا بخش زیادی از مواد مصرفی بیمار از بدن وی خارج شود.
مهم ترین مرحله ترک اعتیاد در بهترین کمپ ترک اعتیاد در مشهد، جلسات مشاوره و درمان روانشناختی می باشد. این جلسات نقش مهمی در بازیابی روح و روان بیمار ایفا می کنند. این دوره 3-2 هفته طول می کشد و برنامه های مختلفی مانند دیدار با خانواده، بازی های گروهی، ورزشی و تفریحی در این دوره در نظر گرفته می شود. مرحله بعدی، مشاوره خانواده است. در این جلسات، نحوه ارتباط و رفتار با بیمار را به اعضای خانواده آموزش می دهند. این جلسات به خانواده ها کمک می کند تا بعد از ترخیص بیمار، رفتار درستی با بیمار داشته باشند. یکی از خدمات بهترین کمپ ترک اعتیاد در مشهد، پیگیری وضعیت بیمار پس از ترخیص است. این کمپ به بیماران توصیه می کند تا بعد از بهبودی هم در جلسات آموزشی و روانشناسی شرکت نمایند و ارتباط خود را با مددکاران کمپ قطع نکنند.

 

کمپ ترک اعتیاد خوب در مشهد
کمپ ترک اعتیاد خوب در مشهد از یک تیم حرفه ای برای ارائه خدمات استفاده می کند. کادر درمان این مجموعه، افرادی هستند که علاوه بر مهارت، به کار خود علاقه دارند. آنها تلاش می کنند تا خدمات با کیفیتی را به بیماران ارائه دهند. تیم درمان معتقد است که معتاد یک بیمار است و مرتکب جرمی نشده است. آنها با این دیدگاه، روند درمان را پیگیری می کنند. از دیگر ویژگی های کمپ ترک اعتیاد خوب در مشهد، امکانات مناسب این کمپ، محیط آرام، رفتار دوستانه، برگزاری جلسات آموزشی و ... را می توان نام برد.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی در مشهد
کمپ ترک اعتیاد خصوصی در مشهد مجوز فعالیت خود را از سازمان بهزیستی دریافت کرده است. این مرکز، برای بهبود وضعیت سلامت جسم و روان بیماران از روش های متنوعی استفاده می کند. امکانات موجود در این مرکز، بیشتر از مراکز ترک اعتیاد دولتی است. این امر باعث می شود تا مددجویان، دوران ترک اعتیاد را آسان تر سپری کنند. کمپ ترک اعتیاد خصوصی در مشهد برای ارزیابی اعتیاد بیمار، به مشکلات، مسائل اساسی و تجربیات گذشته و روابط خانوادگی او توجه می کند. در این مرکز، برای هر بیمار یک روش درمانی خاص در نظر گرفته می شود. پزشکان، مراحل درمانی هر بیمار و روند بهبودی وی را پیگیری می کنند و روش های مقابله با استرس را به وی آموزش می دهند. کمپ ترک اعتیاد خصوصی در مشهد امکانات مختلفی مانند فضای سبز، استخر، سالن بدنسازی و اتاق جداگانه برای بیمار در نظر می گیرد. علاوه بر این خدمات متنوعی مانند خدمات روانپزشکی، علوم اعصاب، سم زدایی سریع، کارگاه های آموزشی و ... را به وی ارائه می دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۸:۵۶ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالاً پرداخت از طریق اسکن چشم را امکان‌پذیر می‌کند


شایعه‌ی تأییدنشده‌ای می‌گوید هدست واقعیت ترکیبی اپل ازطریق اسکن عنبیه‌ی چشم، لاگین در حساب کاربری یا انجام فرایند پرداخت را امکان‌پذیر می‌کند.

براساس گزارش ورج به‌نقل از رسانه‌ی اینفورمیشن، هدست واقعیت ترکیبی اپل که هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است، از فناوری ویژه‌ای برای اسکن عنبیه چشم استفاده می‌کند و براساس این اسکن به کاربران امکان می‌دهد وارد حساب‌های کاربری شوند یا پرداخت‌های آنلاین خود را انجام دهند.

اینفورمیشن که گزارش اختصاصی‌اش را به نقل از دو منبع آگاهِ حاضر در فرایند تولید هدست نوشته ادعا می‌کند اپل در تلاش است ازطریق فناوری اسکن عنبیه، استفاده‌ی هم‌زمانِ چند نفر از هدست واقعیت ترکیبی را ساده‌تر کند. در این حالت کاربران مختلف می‌توانند با اسکن عنبیه وارد حساب خود شوند.

سیستم اسکن چشم هدست واقعیت ترکیبی اپل مشابه ابزارهایی نظیر حسگر اثر انگشت یا سیستم فیس ID در آیفون است، با این‌تفاوت که به تعداد زیادی دوربین اتکا می‌کند. چنین سیستمی باعث می‌شود هدست اپل تفاوت قابل توجهی با مهم‌ترین رقیبش یعنی Meta Quest Pro داشته باشد.

متا به‌هنگام رونمایی Quest Pro گفت این هدست در بخش داخلی‌اش دوربین‌هایی برای رهگیری حرکات چشم و حالت چهره دارد، اما حداقل فعلاً از این دوربین‌ها برای سیستم احراز هویت استفاده نمی‌کند. در بخشی از گزارش اینفورمیشن آمده که اپل دوربین‌هایی در بخش زیرین هدست نیز تعبیه می‌کند تا از پاهای کاربر تصویربرداری کند. متا همچنان درباره‌ی ثبت حرکات پاهای کاربر به جمع‌بندی‌ نهایی نرسیده است.

منبع:زومیت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۲:۲۷ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران

بهترین کمپ ترک اعتیاد

اعتیاد یکی از معظلات اجتماعی به شمار می آید که امروزه بسیاری از ما شاهد آن هستیم. این موضوع در اثر وابستگی شدید فرد به یک ماده مخدر مثل تریاک، شیشه، هروئین، کوکائین و ... به وجود می آید. هنگامی که یک فرد از این مواد به اندازه زیاد مصرف کند دیگر ترک کردن آن سخت خواهد بود. اعتیاد علاوه بر اینکه روی سلامت جسمی و روانی فرد تاثیر می گذارد، موجب برهم خوردن آرامش و امنیت جامعه نیز می شود. در بهترین کمپ ترک اعتیاد می توان با راهکارهای جدید اعتیاد را کنار گذاشت.

 


بهترین کمپ ترک اعتیاد

برای ترک اعتیاد مراکز بهترین کمپ ترک اعتیاد بهترین گزینه هستند. در کمپ ترک اعتیاد همان گونه که از نام آن پیداست، برای ترک دادن فرد معتاد و رهایی از دست اعتیاد اقدامات لازم صورت می گیرد. در این کمپ ها فرد معتاد با کمک مددکاران و نظارتی که بر روی دوره درمان آن ها انجام می شود، مواد مخدر را می تواند ترک کند. دوره ترک اعتیاد مراحل مختلفی دارد. عبور کردن از هر یک از این مراحل به منزله نزدیک شدن فرد به ترک اعتیاد خواهد بود. برای ترک موفق باید به دنبال بهترین مراکز ترک اعتیاد بود.

 


فرق بین کمپ و کلینیک ترک اعتیاد

ممکن است بسیاری از افراد برای ترک اعتیاد به جای مراجعه به مراکز کمپ ترک اعتیاد به سراغ کلینیک‌ های مرتبط با این موضوع بروند. ولی میان کمپ ترک اعتیاد و کلینیک ترک اعتیاد تفاوت هایی وجود دارد. از جمله مهمترین تفاوت این دو مرکز می توان به نوع روش درمانی آنها اشاره کرد. در کلینیک های ترک اعتیاد از روش ایمپلنت و کاشت آن در بدن فرد معتاد استفاده می شود. این یک روش بسیار جدید است. بسیاری از پزشکان عقیده دارند که ایمپلنت برای ترک اعتیاد دارای عوارض جانبی کمتری است و موجب کوتاه تر شدن زمان ترک اعتیاد می شود. در برخی از مراکز ترک اعتیاد نیز از روش های جدید برای ترک مواد مخدر استفاده می شود. به عنوان مثال یکی از روش های جدید ترک اعتیاد در کمپ های ترک اعتیاد لاکچری به کار می رود، روش درمانی ماتریکس است.

 


بهترین کمپ ترک اعتیاد

 


کمپ ترک اعتیاد

هر یک از مراکز ترک اعتیاد خدمات مختلفی ارائه می دهند. بنابراین هزینه کمپ های ترک اعتیاد با هم فرق می کند. این کمپ ها با در نظر گرفتن نوع خدمات ارائه شده هزینه را اعلام می کنند. در کلینیک ترک اعتیاد هزینه ها مطابق با طول دوره بستری فرد و پروسه درمانی که دارد، در نظر گرفته می شود. طول دوره ترک اعتیاد در کلینیک ها در مقایسه با کمپ های ترک اعتیاد کمتر است. بنابراین فرد می تواند در کمتر از یک ماه اعتیاد را کنار بگذارد. با این وجود در صورتی که افراد برای ترک اعتیاد به بهترین مراکز کمپ ترک اعتیاد مراجعه کنند، به بهترین شکل ممکن می‌ توانند مصرف مواد مخدر را کنار بگذارند و به زندگی سالم و طبیعی خود برگردند.

 


هزینه کمپ ترک اعتیاد

اعتیاد به عنوان یک بیماری جسمی و روحی شناخته می شود. برای ترک اعتیاد باید به دنبال بهترین مرکز کمپ ترک اعتیاد بود. بهترین مرکز کمپ ترک اعتیاد با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف انتخاب می شود. یکی از بهترین فاکتورها در این زمینه توجه کردن به داشتن مجوز از سوی سازمان بهزیستی کشور است. از طریق جستجو و تحقیق در اینترنت نیز می توان اطلاعات لازم را در مورد کمپ ترک اعتیاد مورد نظر پیدا کرد. توجه به تعداد آمار موفقیت از دیگر مواردی است که به انتخاب بهترین کمپ ترک اعتیاد کمک زیادی می ‌کند. کمپ هایی که در آن نمونه های ترک اعتیاد بیشتر باشد، دارای ارجحیت بالاتری خواهند بود. همچنین توجه به کادر درمانی متخصص در کمپ، امکانات موجود در کمپ و داشتن مشاوران برجسته از دیگر گزینه هایی هستند که برای انتخاب ترک اعتیاد باید به آنها توجه داشت. در مراکز کمپ ترک اعتیاد هزینه مورد نظر بر اساس خدماتی که به افراد ارائه می شود، محاسبه می گردد. در نتیجه هزینه بهترین کمپ ترک اعتیاد بر اساس امکانات برنامه های اختصاصی کمپ و کادر درمانی آن تعیین می شود.

 


امکانات بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران

در بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران امکاناتی مانند استخر، سالن ورزشی، سالن بدنسازی، بیلیارد، تنیس روی میز، مددکاران باتجربه، مشاوره اتاق های وی آی پی و ... برای کمک به ترک اعتیاد وجود دارد. بهترین کمپ ترک اعتیاد محلی است که در آن حداقل امکانات رفاهی و تفریحی برای مراجعه کنندگان وجود داشته باشد. فردی که می خواهد اعتیاد خود را کنار بگذارد، مطابق با بودجه خود می تواند از میان کمپ های مختلف بهترین گزینه را به عنوان کمپ ترک اعتیاد انتخاب کند. در بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران بهترین امکانات جهت ترک و درمان افراد معتاد وجود دارد. این کمپ ها در کنار امکانات رفاهی و تفریحی دارای برنامه‌های سرگرم‌ کننده و مفرح برای مراجعه کنندگان خود هستند. بنابراین افراد می‌ توانند در محیطی سرشار از آرامش و شادی اعتیاد خود را کنار بگذارند. به عنوان مثال می‌ توان از برنامه‌ های این کمپ‌ ها به مواردی مانند موسیقی، نمایش های کمدی و تئاتر زنده اشاره کرد. این برنامه ها روی روحیه افراد بیمار تاثیر زیادی می گذارد. کمپ های ترک اعتیاد vip تهران در نقاط مختلفی از سطح شهر به ویژه در مناطق شمالی قابل دسترسی هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۶:۲۳ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

دانشمندان ثابت کردند کریسپر می‌تواند ژن‌ها را درون بدن انسان ویرایش کند

 

تکنیک ویرایش ژن کریسپر تا حد زیادی به ویرایش سلول‌های بیماران در آزمایشگاه محدود بوده است. پژوهش جدیدی نویدبخش درمان مستقیم‌تر بیماری‌ها به‌کمک ویرایش ژن است.

D6-IraniCard
یک دهه پیش، زیست‌شناسانی به نام‌های جنیفر دودنا و امانوئل شرپانتیه مقاله برجسته‌ای را منتشر کردند که در آن یکی از سیستم‌های ایمنی طبیعی موجود در باکتری‌ها و پتانسیل آن را به‌عنوان ابزاری برای ویرایش ژن‌های موجودات زنده توصیف کرده بودند.

یک سال بعد و در سال ۲۰۱۳، فنگ ژانگ و همکارانش در مؤسسه برود و هاروارد گزارش کردند که از این سیستم که موسوم به کریسپر است، برای ویرایش سلول‌های انسانی و حیوانی در آزمایشگاه استفاده کرده‌اند. کار هر دو تیم منجر به انفجار علاقه پژوهشگران به استفاده از کریسپر برای درمان بیماری‌های ژنتیکی شد و همچنین جایزه نوبل سال ۲۰۲۰ را برای دودنا و شرپانتیه به‌دنبال داشت.

بسیاری از بیماری‌ها از جهش‌های ژنی ناشی می‌شوند، بنابراین اگر کریسپر بتواند ژن غیرطبیعی را حذف کرده یا آن را با ژن طبیعی جایگزین کند، ازنظر تئوری می‌تواند بیماری را اصلاح کند؛ اما یکی از چالش‌های تبدیل اکتشافات کریسپر در لوله آزمایش به درمان‌هایی برای بیماران پی بردن به این موضوع است که چگونه اجزای ویرایشگر ژن را به جایی در بدن برسانیم که به درمان نیاز دارد.

یکی از شرکت‌های بیوتکنولوژی به نام کریسپر تراپیوتیکس با ویرایش سلول‌های بیماران در خارج از بدن بر این مشکل غلبه کرده است. دانشمندان از این ابزار برای درمان ده‌ها فرد مبتلا به کم‌خونی سلول‌های داسی‌شکل و تالاسمی بتا (دو اختلال خونی رایج) استفاده کرده‌اند.

در این کارآزمایی‌ها، پژوهشگران سلول‌های قرمز خون بیماران را استخراج می‌کنند، آن‌ها را ویرایش می‌کنند تا جهش مسبب بیماری را اصلاح کنند و سپس آن‌ها را دوباره به بدن بیماران برگردانند؛ اما این رویکرد خارج از بدن معایبی دارد. اجرای آن پیچیده است، رویکرد گرانی است و کاربردهای محدودی دارد.

بیشتر بیماری‌ها در سلول‌ها و بافت‌هایی رخ می‌دهند که نمی‌توان به‌راحتی آن‌ها را از بدن خارج کرد، تحت درمان قرار داد و دوباره به بدن بازگرداند. بنابراین، موج بعدی پژوهش‌های کریسپر بر ویرایش درون بدن بیمار تمرکز پیدا کرده است.

سال گذشته، اینتلی تراپیوتیکس برای اولین‌بار نشان داد که این امر برای بیماری آمیلوئیدوز ترانس‌تیرتین امکان‌پذیر است. اخیراً، این شرکت بیوتکنولوژی مستقر در ماساچوست ویرایش درون بدن را در بیمار دیگری نشان داد. این شرکت در کنفرانسی در آلمان اعلام کرد که درمان کریسپر تورم را در شش بیمار مبتلا به نوعی بیماری نادر به نام آنژیوادم ارثی کاهش داد.

این شرکت در بیانیه جداگانه‌ای اعلام کرد که یکی دیگر از درمان‌های کریسپر آن، در ۱۲ فرد مبتلا به آنژیوادم ارثی پروتئین مضری را تا بیش از ۹۰ درصد کاهش داد که بیماری ژنتیکی است که می‌تواند موجب نارسایی قلبی و درنهایت مرگ شود. این نتایج مبتنی بر داده‌های کارآزمایی قبلی از شش بیمار است که سال گذشته در مجله The New England Journal of Medicine منتشر شد.

منبع:زومیت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۸:۲۰ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

مشاوره ترک اعتیاد

اعتیاد آسیب های جبران ناپذیری برای فرد و جامعه در پی دارد. علاوه بر فرد معتاد، خانواده و جامعه اطراف او نیز هزینه وابستگی فرد به مواد مخدر را می پردازند. از این رو ترک اعتیاد را می توان حتی برای جامعه بعنوان موفقیتی بزرگ به شمار آورد. مشاوره ترک اعتیاد، فرآیندی طولانی می باشد که طی آن فرد یاد می ‌‌گیرد ولع مصرف مواد مخدر را کنترل نموده و از عود مجدد آن جلوگیری نماید. خوشبختانه این فرآیند دیگر به دشواری گذشته نیست و راه‌های آسانی پیش روی فرد معتاد است. اگر تصمیم او برای ترک جدی باشد، تیمی از متخصصان در کنارش خواهند بود و در این مسیر به او و خانواده ‌اش کمک خواهند کرد. یکی از بخش ‌های این تیم تخصصی، مشاور روانشناس می باشد که فرد را برای ترک کردن آماده نموده و پس از ترک اعتیاد نیز همراه او خواهد ماند.
اعتیاد چیست؟
جمله ی (( اعتیاد بلای خانمان سوز است )) را بارها شنیده اید، اما وقتی سخن از اعتیاد می شود، منظور اعتیاد به مواد مخدر می باشد. تعریف اعتیاد، ابعاد وسیعی دارد. اعتیاد به مواد مخدر، الکل، سیگار، بازی و شبکه های اجتماعی از جمله شایع ترین اعتیاد ها در دنیای امروز هستند.
به طور کلی، اعتیاد نوعی اختلال رفتاری می باشد. به زبان ساده می توان آن را عادت کردن، خو گرفتن و وابستگی به چیزی مخصوصا مواد مخدر تعریف نمود. در واقع اعتیاد به دلیل افراط و زیاده روی در استفاده به وجود می آید.
از شایع ‌ترین مواد مخدری که در میان جوانان مصرف بالایی دارند می ‌توان به ماده مخدر گل، حشیش، هروئین، مورفین، تریاک، شیره، شیشه، متادون، ترامادول و ... اشاره نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۵:۳۶ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

«جایگزین اینستاگرام»؛

اظهارنظرهای مسئولان درباره فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های خارجی و دعوت به کوچ از آن‌ها به سوی نمونه‌های داخلی مشخص می‌کند اعلام این که «برنامه‌ای برای فیلتر کردن اینستاگرام و واتساپ نداشته و نداریم» چندان درست نیست. با مرور وقایع هفته‌های اخیر درباره ایجاد محدودیت برای این پلتفرم‌ها، لازم است به «احتمالی» خواندن فیلترینگ دائمی اینستاگرام و واتساپ پایان دهیم و از رفع فیلتر شدن آن‌ها قطع امید کنیم.

آینده‌ی این پلتفرم‌ها وابسته به نهادهای ذی‌صلاح و نهادهای امنیتی اعلام شده، اما دعوت قاطعانه بسیاری از مسئولان ذی‌ربط به استفاده از پلتفرم‌های داخلی تلویحاً خبر از خداحافظی کاربران با دسترسی آزاد و بدون این نام مجاز نمی باشد به این پلتفرم‌ها می‌دهد. با این که بسیاری از بررسی‌های کارشناسانه از نبودن پلتفرم جایگزین مناسب برای این نمونه‌های خارجی خبر داده و محدودیت‌های موجود در پلتفرم‌های بومی را مانع تحقق این هدف حاکمیت دانسته‌اند، اما هم‌چنان بر حضور در این اپلیکیشن‌ها تأکید شده و حتی جایگزین‌ها نیز به روش‌های مستقیم و غیرمستقیم معرفی می‌شوند.

پس از فیلتر شدن اینستاگرام و واتساپ، بسیاری از کارشناسان درباره دائمی شدن این فیلترینگ گمانه‌زنی کردند و چند روز بعد، زمزمه‌‎هایی درباره پیوستن کاربران به نمونه‌های جایگزین این پلتفرم‌ها شنیده شد و اسامی برخی اپلیکیشن‌های ایرانی که ظرفیت جایگزین شدن با نمونه‌های خارجی را دارند به میان آمد.

جایگزین‌ها معرفی شدند
خبرگزاری فارس در بخش «فارس من» (هفتم مهرماه) در مطلب کوتاهی پیام‌رسان ایرانی ایتا را به‌عنوان جایگزین مناسبی برای واتساپ معرفی کرده است. این خبرگزاری در تاریخ سیزدهم مهر نیز دو پلتفرم روبیکا و ایتا را جایگزین‌های مناسبی برای اینستاگرام و واتساپ خوانده و استفاده از آن را به مردم و کاربران اینترنت در ایران پیشنهاد کرده است.

نیما قاضی، رئیس انجمن تجارت الکترونیک تهران، به‌تازگی از حمایت‌های در نظر گرفته‌شده برای سوپراپلیکیشن روبیکا خبر داده و گفته است:

شنیده می‌شود قرار است ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد دراختیار روبیکا قرار داده شود. این مبلغ از کل سرمایه در اکوسیستم استارت‌آپی بیشتر است.

قاضی البته به این نکته هم اشاره کرده که پیش از این نیز چنین رقمی به پلتفرم روبیکا اختصاص داده شده اما دستاوردهای این اپلیکیشن «صفر» بوده است.

علاوه بر این روش‌های مستقیم برای جایگزین کردن پلتفرم‌های داخلی با بسترهای خارجی، روش‌های غیر مستقیمی نیز به کار گرفته شده تا کاربران را به سمت اپلیکیشن‌های ایرانی سوق دهد. از یک سو، برخی مدارس برای بخش آموزش‌های آنلاین خود از روبیکا استفاده می‌کنند، که باعث رشد کاربران آن می‌شود و از سوی دیگر، برخی رسانه‌ها و به‌ویژه بعضی از خبرگزاری‌ها و سایت‌ها در روزهای اخیر مطالبی را به معرفی اختصاصی این پلتفرم اختصاص داده‌اند.

به نظر می‌رسد از این پس علاوه بر دست‌وپنجه نرم کردن با اینستاگرام فیلترشده، لازم است روبیکا را هم معادل «ظرفیت‌های داخلی» و «پلتفرم جایگزین» برای اینستاگرام، که در سخنان مسئولان دائماً تکرار می‌شود، در نظر بگیریم. بررسی‌ها نیز نشان می‌دهد سوپراپلیکیشن روبیکا نزدیک‌ترین و شبیه‌ترین پلتفرم به اینستاگرام است و این موضوع یکی از دلایلی است که نام روبیکا را به‌عنوان بستر آلترناتیو اینستاگرام مطرح کرده است.

منبع:زومیت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۹:۰۶ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

بهترین مرکز لیزر در کرج

بهترین مرکز لیزر در کرج خدمات وسیعی را به مشتریان خود ارائه می دهد. همه افراد به زیبایی خود اهمیت می دهند و همواره به دنبال روش هایی برای دستیابی به این هدف می باشند. یکی از مسائلی که بسیاری از زنان و مردان با آن مواجه هستند، مشکل موهای زائد است. آنها در گذشته برای رفع این مشکل از روش هایی مانند اپیلاسیون، وکس، کرم موبر، کندن مو، اصلاح و شیو استفاده می کردند. اما این روش ها، بسیار زمان بر و خسته کننده بودند. علاوه بر این، نتایج آنها کوتاه مدت بود و پس از گذشت زمان کمی فرد می بایست دوباره برای رفع موهای زائد خود اقدام نماید. در حال حاضر ، لیزر به عنوان بهترین و موثرترین روش برای خلاصی از شر موهای زائد شناخته می شود. ضمن اینکه برای رفع بسیاری از مشکلات دیگر نیز می توان از لیزر استفاده کرد.

دلایل رشد موهای زائد
در بدن همه انسان ها موهایی رشد می کنند که با نام موهای زائد یا موهای ناخواسته شناخته می شوند. رشد این موها، کاملا طبیعی است و به دلایل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، قرار داشتن در دوران بارداری و یائسگی می باشد. البته گاهی اوقات موهای زائد به دلایل غیر طبیعی مانند مصرف داروهای هورمونی (برخی داروهای ضدبارداری ، استروئیدها)، مشکلات هورمونی (تنبلی تخمدان )، برخی جراحی ها(پیوند پوست، هیسترکتومی و …) رشد می کنند. ممکن است رشد این موها ناشی از بروز یک مشکل یا بیماری در بدن باشد. در چنین مواردی باید ابتدا نوع و دلیل بیماری تشخیص داده شود و اقدام به درمان نمود. به طور کلی رشد موهای زائد به هر دلیلی که باشد، برای افراد خوشایند نیست.

نور لیزر چیست؟
یک نور بسیار متمرکز است که توسط دستگاه به موهای زائد تابانده می شود. رنگدانه های موجود در فولیکول های مو این نور را جذب می کنند و بر اثر حرارت بالای آن از بین می روند.

نور لیزر چیست؟

عملکرد لیزر موهای زائد
نوری که به موهای زائد تابانده می شود، باعث از بین رفتن فولیکول مو می گردد. تک تک موهای بدن، یک چرخه ی رشد و استراحت دارند. بیشتر این موها در یک زمان معین در فاز استراحت قرار می گیرند و تعداد کمی هم در فاز رشد هستند. اشعه لیزر بر روی موهایی که در فاز استراحت می باشند، تاثیری ندارد. مراکز لیزر با توجه به این مسئله، جلسات لیزر را در فواصل زمانی مشخص برنامه ریزی می کنند. در هر جلسه، تعدادی از فولیکول های فعال مو از بین می روند. این روند آنقدر ادامه پیدا می کند تا همه موهای زائد نابود شوند. افراد می توانند با استفاده از لیزر، موهای زائد خود را از بین ببرند و از رویش دوباره آنها جلوگیری نمایند. لازم به ذکر است که پرتو لیزر، آسیبی به سایر بافت های بدن نمی رساند.

افرادی که می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند :
تمامی زنان و مردان می توانند برای از بین بردن موهای زائد بدن خود از لیزر استفاده نمایند. تاثیر لیزر بر روی موهای تیره بیشتر است. البته اثر گذاری لیزر به عوامل دیگری مانند نوع و رنگ پوست، حجم موها، سطح هورمون، سبک زندگی و … بستگی دارد. قوانین جاری در مورد استفاده از لیزر در مراکز لیزر باید مورد توجه قرار بگیرند. معمولا تمامی افراد بالای 12 سال اعم از زن و مرد می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

افرادی که می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند

افرادی که نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند:
افراد می توانند متناسب با شرایط جسمی و روحی خود از خدمات لیزر بهره مند شوند. اما باید توجه داشت که این خدمات برای برخی از افراد مناسب نیستند. کسانی که داروهای خاص مصرف می کنند یا افرادی که دچار اختلالات هورمونی می باشند، بهتر است از لیزر موهای زائد استفاده نکنند. علاوه بر این، خانم های باردار و شیرده هم بهتر است از لیزر موهای زائد خود صرفنظر کنند. بیماران خاص، افرادی که پوست برنزه دارند هم بهتر است لیزر نکنند. لیزر موهای زائد برای کسانی که سابقه تبخال مکرر، گوشت اضافه در محل عمل، عفونت فعال (جوش چرکی)، بیماری هایی مانند لوپوس دارند هم توصیه نمی شود. افرادی که داروهای ایزوترتینویین و داروهای حاوی طلا مصرف می کنند هم در این گروه قرار می گیرند. لیزر موهای زائد برای اشخاصی که در محل لیزر، تتو یا خال یا کک و مک دارند، مناسب نیست. اگر با چنین مشکلاتی مواجه هستید، حتما با پزشک بهترین مرکز لیزر در کرج مشورت نمایید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۴:۳۰ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

روش هایی برای آنکه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم

واتساپ یکی از محبوب ترین پیام رسان هایی است که کاربران زیادی دارد، زیرا بدون هیچ محدودیتی امکاناتی در اختیار کاربران خود قرار می دهد و باعث شده نیازی به پیام رسان دیگری نداشته باشند؛ اما گاهی کمبود هایی هم دارد که با انجام یک سری کار ها می توان آن ها را رفع کرد، به عنوان مثال واتساپ قابلیت ایجاد دو اکانت را ندارد؛ اما با انجام یک ترفند می توان این مشکل را هم رفع کرد و در یک گوشی هوشمند دو حساب کاربری واتساپ را فعال کرد؛ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا آموزش چگونه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم را یاد بگیرید و از مزایای آن بهره ببرید.

واتس آپ

آموزش ساخت دو اکانت واتساپ در انواع گوشی ها
شاید برایتان امری غیرممکن باشد که بتوان در یک گوشی هوشمند دو حساب کاربری واتساپ را فعال کرد، اما خبر خوشحال‌کننده ای وجود دارد؛ که امری شدنی است و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این قسمت از مقاله به معرفی انواع روش ها برای ایجاد دو اکانت واتساپ در یک گوشی هوشمند بپردازیم.

روش اول
در ابتدا گوشی های هوشمند توانایی شبیه سازی برنامه ها را نداشتند؛ اما پس از گذشت مدت زمانی برای اولین بار شرکت شیائومی این امکان را فراهم کرد؛ سپس شرکت های دیگر دست به کار شدند تا به کاربران امکان ایجاد دو حساب کاربری در یک برنامه مانند واتساپ را بدهند.

برای اینکه بدانید چگونه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم؛ باید ابتدا وارد Setting یا تنظیمات موبایل شد و بعد به پایین صفحه اسکرول کرد تا گزینه Apps یا Advanced features نمایان شود با زدن آن، گزینه های Dual apps یا clone app یا app clone یا twin apps یا app twin یا Dual messenger دیده می شود که با کلیک روی آن؛ صفحه ای از برنامه ها باز می شود؛ در این مرحله با انتخاب هر کدام از برنامه های موجود و سبز کردن کلید کنار آن می توان دو حساب کاربری از آن را ایجاد کرد.

در میان دو حساب کاربری واتساپ، آیکونی که در کنار آن رنگ نارنجی وجود دارد، اکانت دوم است که ایجاد شده و می توان با وارد کردن شماره جدید از آن استفاده کرد.

در گوشی های آیفون اما اینگونه نیست؛ زیرا برای ایجاد دو اکانت ابتدا باید وارد safari شد؛ سپس از iOS.0theman.tv دیدن کرد و گزینه WhatsApp 2 را زد و پس از آن دکمه سبز را زد تا اکانت دوم ایجاد شود.

اکانت واتس آپ

روش دوم
این روش برای افرادی است که گوشی های هوشمندشان قابلیت شبیه سازی را ندارد؛ زیرا به غیر از نصب برنامه های جانبی مانند Parallel Space، Dual space، 2Accounts، Multi Apps و super cloneراه دیگری وجود نخواهد داشت.

این برنامه ها همانطور که از نام شان مشخص است در واقع یک حافظه موازی ایجاد می کنند که با نصب واتساپ بر روی آن ها می توان دو اکانت واتساپ داشت. برای استفاده از این روش ابتدا باید برنامه را نصب کرد؛ سپس بر روی آن کلیک کرد تا صفحه ای برای کلون کردن برنامه ها باز شود، اکنون می توان برنامه واتساپ را انتخاب کرد و گزینه Add to را کلیک کرد تا دو اکانت ایجاد شود.

برای استفاده از این روش در گوشی های آیفون باید ابتدا از App Store برنامه Dual Messenger for WhatsApp _chat را دانلود کرد تا یک کد QR ظاهر شود، برای اسکن آن باید به برنامه واتساپ رفت و کد را اسکن کرد و پس از آن دو اکانت با موفقیت ایجاد می شود.

منبع:نمناک


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۱:۵۱ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

بهترین سالن زیبای در غرب تهران

بهترین سالن زیبایی در غرب تهران در این مقاله سالن زیبایی آنیلا را که بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران است معرفی می کنیم. این سالن زیبایی غرب تهران بهترین آرایشگاه زنانه در قصرالدشت است که می توان آن را بهترین عروس سرا غرب تهران و بهترین رنگ و مش کار غرب تهران نیز دانست. اما خدمات سالن زیبایی آنیلا به همین جا ختم نمی شود. این آرایشگاه خوب غرب تهران بهترین تتو کار غرب تهران هم هست. اگر به دنبال آرایشگاه خوب با قیمت مناسب غرب تهران و سالن زیبایی با قیمت مناسب غرب تهران هستید، پس این مقاله را انتها مطالعه کنید.

سالن-زیبایی-غرب-تهران-سالن-زیبایی-آنیلا
سالن-زیبایی-غرب-تهران-سالن-زیبایی-آنیلا

چگونه یک آرایشگر خوب انتخاب کنیم؟
من دوستانی دارم که برای همیشه به همان آرایشگاه های قدیمی که از آن ها رضایت ندارند می روند و این در حالی است که دیگران با نتایج عالی از یک سالن زیبایی به سالن می روند. اگرچه افراد زیادی به یک سالن می روند و با یک مدل موی شگفت انگیز آنجا را ترک می کنند ، اما بعضی از ما همه خوش شانس نیستیم. انتخاب یک آرایشگر خوب می تواند دشوارتر از حد انتظار باشد. چگونه یک آرایشگاه مطمئن پیدا کنیم؟ اگر نمی خواهید فقط به شانس اعتماد کنید و می خواهید بدانید که چگونه یک آرایشگر خوب انتخاب کنید تا اطمینان حاصل شود که به آرزوهای خود دست پیدا می کنید ، این نکات مفید را بخوانید و بدانید.

بر اساس توصیه های دیگران آرایشگاه خود را انتخاب کنید.
به تجربه خودم ، این اولین قدم برای شناختن یک آرایشگر است که زندگی شما را تغییر خواهد داد. هرگز قدرت دهان به دهان را دست کم نگیرید ، من می توانم به شما اطمینان دهم که یک سبک خوب این کار را نمی کند. آنها می دانند بهترین تبلیغات کار پیاده روی آنهاست: مشتریانشان. اگر یکی از دوستانتان مدل موی شما را دوست دارد ، بروید و از او بپرسید که موهایش را از کجا و با چه کسی درست کرده است؟

اگر در حال حاضر در سالن هستید و هیچ یک از کارمندان را نمی شناسید ، از مسئول پذیرش بخواهید که توصیه ای به شما ارائه دهد. سوالات عمومی مانند اینکه چه کسی خوب است نپرسید زیرا پاسخ آنها این است که همه آنها هستند. برای آنها توضیح دهید که موهای شما چه نیازهایی دارد ، آنها مطمئناً می توانند شما را به سمت آرایشگری راهنمایی کنند که انتظارات شما را برآورده کند.

از آشنایان خود توصیه بخواهید. در حالت ایده آل ، با ظاهری که واقعاً دوست دارید با یک دوست یا همکار صحبت کنید. اگر او ، به نوبه خود ، تجربیات بدی داشته باشد ، تضمین می شود که شما را از این سرنوشت محافظت کند.

2. تحقیق آنلاین انجام دهید
شما می توانید همه چیز را بصورت آنلاین پیدا کنید ، مانند نکاتی در مورد نحوه مراقبت از مو و مدل موهای خود ، چرا یک آرایشگر خوب نیست؟ تنها کاری که شما باید انجام دهید جستجوی بهترین آرایشگاه های منطقه شما است و لیستی از آدرس ها را دریافت خواهید کرد. بهترین چیز این است که اکثر این سالن ها دارای یک وب سایت هستند ، بنابراین شما می توانید گالری تصاویر آنها را ببینید و قبل از رفتن به آنجا با برخی از کارکنان ملاقات کنید ، کارهای آنها را بررسی کنید ، در مورد ظاهر سالن و قیمت ها ایده خوبی داشته باشید .

این سالن ها را می توانید در فیس بوک نیز پیدا کنید ، بدین معنی که صدها نظر و توصیه برای یافتن آرایشگاه مناسب خود دریافت خواهید کرد. مردم به شما اطلاع می دهند که سالن چقدر خوب است و بهترین آرایشگر کیست. حتی می توانید یک آرایشگر را ببینید که در یکی از ویدیوهای زیادی که سالن ها برای جامعه رسانه های اجتماعی خود بارگذاری می کنند کار می کند. در فیس بوک ، معمولاً می توانید تبلیغات ویژه و تخفیف های هفتگی نیز پیدا کنید.

نگاهی به وب سایت سالن بیندازید. در اینجا معمولاً حتی قبل از اولین بازدید می توانید درباره مفهوم و خدمات کسب و کار اطلاعاتی کسب کنید. همچنین می توانید با تجربیات سایر مشتریان در فیس بوک یا سایر شبکه های اجتماعی آشنا شوید. عکس های مدل مو به اشتراک گذاشته شده برای گرایش شما نیز مناسب هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۰:۴۷ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

حذف پیام ارسال شده در واتس اپ

حذف پیام واتساپ:دو روز فرصت دارید تا پیام خود را از واتساپ حذف کنید
جدیدترین خبر منتشر شده توسط واتساپ نشان میدهد که او با افزودن قابلیت جدید به این پیام رسان، به نوعی آرزوی بسیاری از کاربران خود را محقق میکند. جزئیات بیشتر را در ادامه این بخش از تکنولوژی نمناک خواهید خواند.

 

امکان حذف پیام واتساپ حتی بعد از 2 روز
فرض کنید یک پیام نامناسبی را به فرد مهمی مثلِ رئیس خود ارسال کرده اید؛ اگر این پیام را از واتساپ فرستاده اید، زمان بیشتری دارید تا بتوانید آن پیام را حذف کنید. کاربران واتساپ تقریباً بیش از دو روز بعد از ارسال پیام فرصت دارند تا پیام خود را حذف کنند در حالیکه قبلاً این زمان فقط یک ساعت بود.

برای اینکه بتوانید از این ویژگی استفاده کنید، گروه واتساپ یا چت خصوصی خود که آن پیام را ارسال کرده اید را باز کنید، روی پیامی که می خواهید حذف کنید؛ دست خود را نگه دارید؛ سپس گزینه Delete یا حذف را بزنید و بعد؛ گزینه " Delete for everyone و Delete for me " حذف برای همه یا حذف برای خودم را انتخاب کنید.

 

اگر می خواهید از این ویژگی یعنی پاک کردن پیام تا دو روز استفاده کنید، حتما باید آخرین نسخه واتساپ را دانلود کرده باشید. در واقع واتساپ با این کار توانسته است از بعضی از رقیبانش پیشی بگیرد؛ به طور مثال پیام رسان آی مسیج در اپل این قابلیت را ندارد. مثلاً در نسخه بتا ios16 کاربران فقط دو دقیقه فرصت دارند که پیام خود را حذف کنند؛ در صورتی که واتساپ این مدت زمان را به دو روز افزایش داده است.

منبع:نمناک


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۹:۰۸ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)