سایت سایت .

سایت

کمپ ترک اعتیاد در تهران

کمپ ترک اعتیاد در تهران مکانی است که بسیاری از افراد برای رفع مشکل اعتیاد خود به آنجا مراجعه می کنند. متاسفانه، افراد زیادی با مشکل اعتیاد دست و پنجه نرم می کنند. این امر باعث سست شدن بنیان خانواده شده است. از طرفی رشد اعتیاد، سلامت و امنیت جامعه را نیز به خطر می اندازد. فرد معتاد، کسی است که نسبت به یک ماده مخدر مانند هروئین، گل، شیشه، تریاک و ... وابستگی شدیدی دارد.

این امر موجب می شود تا وی همواره به دنبال مصرف این ماده باشد.

کمپ ترک اعتیاد در تهرانمعتادین، آنقدر به مواد مخدر وابسته هستند که به راحتی نمی توانند آن را ترک کنند. این مسئله، آسیب های جسمی و روانی زیادی را به فرد معتاد و خانواده او وارد می کند. کمپ ترک اعتیاد در تهران با هدف کمک به افراد معتاد و خانواده های آنها فعالیت می کند. در این مرکز، فرآیند ترک با استفاده از یک برنامه منظم و تحت نظر مددکاران طی می شود. کسانی که می خواهند از شر مواد مخدر خلاص شوند و به زندگی عادی خود بازگردند، می توانند از خدمات کمپ ترک اعتیاد در تهران استفاده نمایند.

کمپ ترک اعتیاد در تهران


کمپ های ترک اعتیاد چه اهدافی را دنبال می کنند؟

کمپ ترک اعتیاد در تهران تلاش می کند تا فضایی امن و آرام را در اختیار معتادین قرار دهد تا آنها بتوانند به دور از هر گونه استرس و نگرانی، مراحل ترک را سپری کنند. متاسفانه برخی از کمپ های ترک اعتیاد، رفتار مناسبی با مددجویان ندارند و این امر باعث رنجش خاطر فرد و خانواده وی می شود. اما پرسنل کمپ ترک اعتیاد در تهران با مددجویان به عنوان یک بیمار رفتار می کنند و هرگز افراد مددجو را تحقیر نمی کنند. کمپ ترک اعتیاد در تهران شرایطی را فراهم کرده تا مددجویان در محیطی سالم و به دور از مواد مخدر، مراحل درمان را بگذرانند. در این محیط امکان دسترسی افراد به مواد مخدر وجود ندارد. در این مرکز، افراد می توانند به صورت موقتی به زندگی خود ادامه دهند و در کنار ترک مواد مخدر، از خدمات آموزشی، درمانی و تفریحی هم بهره مند شوند. خانواده ها و دوستان مددجویان می توانند با هماهنگی مرکز، ساعاتی را همراه با فرد بگذرانند. این امر نقش مهمی در تقویت روحیه مددجویان دارد. کمپ ترک اعتیاد در تهران به مددجویان آموزش می دهد تا بتوانند به راحتی احساسات، عواطف و مشکلات خود را بیان کنند. در این محیط آنها قادر خواهند بود تا از تجربیات سایر افراد هم بهره مند شوند.


کمپ ترک اعتیاد لاکچری در تهران

هدف تمام کمپ های ترک اعتیاد، کمک به مددجویان و ترک اعتیاد آنها با استفاده از روش های مناسب می باشد. کمپ های ترک اعتیاد تلاش می کنند تا شرایطی را فراهم نمایند که مددجو بتواند مسیر درمان را به درستی طی کند و با شرایطی مطلوب به محیط گرم خانواده و جامعه بازگردد. با این حال، برخی از کمپ ها با فراهم آوردن امکانات و شرایط بهتر، تلاش می کنند تا مددجویان، دوره درمان را با سختی های کمتری بگذرانند. از جمله این مراکز می توان کمپ های ترک اعتیاد لاکچری، خصوصی و vip را نام برد.

کمپ ترک اعتیاد لاکچری در تهران


ویژگی های کمپ ترک اعتیاد لاکچری در تهران

کمپ ترک اعتیاد لاکچری دارای امکانات رفاهی و درمانی خاصی است. این کمپ ها تحت نظر سازمان بهزیستی فعالیت می کنند. از ویژگی های کمپ ترک اعتیاد لاکچری در تهران می توان به رفتار حرفه ای پرسنل و پزشکان، امکانات رفاهی، آموزشی و درمانی اشاره کرد. در این مرکز از بهترین روش های ترک اعتیاد برای مددجویان استفاده می کنند. برای هر فرد یک اتاق جداگانه و مجهز در نظر گرفته می شود. کلیه امکانات موردنیاز فرد در اختیار وی قرار می گیرد. پزشکان و مشاوران برای هر یک از مددجویان از یک روش خاص درمان استفاده می کنند. انتخاب روش درمان، با توجه به نوع و میزان اعتیاد فرد صورت می گیرد.


روند درمان اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد لاکچری در تهران

روند ترک اعتیاد شامل معاینات پزشکی، قرنطینه و سم زدایی، مشاوره و درمان روانشناختی، مشاوره خانواده و پیگیری بعد از ترخیص می شوند. ابتدا وضعیت سلامتی فرد مورد ارزیابی قرار می گیرد. پزشکان، بیمار را معاینه می کنند و برای وی آزمایش هایی مانند آزمایش قند خون، تست ریه، سلامت قلب و ... تجویز می شود.
در مرحله بعد، بیمار را قرنطینه می کنند و اجازه مصرف هیچ گونه مواد مخدری به وی نمی دهند. این کار باعث می شود تا حجم زیادی از مواد مخدر مصرفی، از بدن بیمار خارج شود. پزشک، سلامت بیمار را کنترل کرده و داروهایی تجویز می کند تا میزان تشنج و درد وی کاهش یابد. پس از خروج از قرنطینه، بیمار تحت مشاوره و درمان روانشناختی قرار می گیرد. این امر نقش مهمی در بهبود سلامت روحی و روانی وی ایفا می کند. روانشناس در این مرحله، خدمات متنوعی را به بیمار ارائه می دهد.
یکی از مراحل مهم در روند درمان بیمار، مشاوره خانواده است. اعضای خانواده و دوستان، نقش مهمی در بهبود بیمار دارند. موفقیت فرایند ترک اعتیاد تا حدودی به کمک خانواده و دوستان بیمار وابسته است. مشاوره خانواده به آنها کمک می کند تا نحوه رفتار با مددجو را یاد بگیرند و به وی کمک کنند تا بعد از ترخیص، زندگی سالمی را در پیش بگیرد. زمانی که مراحل درمان به پایان رسید و بیمار با اجازه پزشکان ترخیص شد، بهتر است تا در جلسات روان درمانی و روان پزشکی هم شرکت کند. کمپ ترک اعتیاد لاکچری در تهران، از مددجویان می خواهد تا بعد از ترخیص هم در این جلسات حضور پیدا کنند. به این ترتیب با مشاوران و مددکاران در ارتباط باشند تا در صورت بروز هر نوع مشکلی، سریعا آن را برطرف نمایند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۴:۴۱ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

8 نکته برای انتخاب لباس مهمانی

شلوارهای گشاد و بدون دردسر بپوشید
در روزهای پاییزی برای رفتن به یک مهمانی می توانید از شلوارهای محبوب که گشاد هستند استفاده کنید. استفاده از شلوار گشاد به همراه کفش پاشنه بلند و یک تاپ می تواند با هر ترکیبی از لباس های شما سازگار باشد. این شلوارها معمولا با انواع لباس و بلوز ست می شوند و علاوه بر جذابیت مد پاییزی یک استایل بدون دردسر هستند.

شلوار جین دخترانه

1.لباس چین دار انتخاب کنید
یکی از انواع جدید لباس مجلسی زنانه که ترند پاییز امسال است، لباس چین و چروک دار است. این چین ها به شکل پیلیسه ‌های بسیاری شکل بسته و یک ظاهر جذاب و شیک را به شما می ‌دهد. شما می توانید برای انتخاب لباس مجلسی زنانه یا پیراهن مجلسی زنانه خود از مدل شیک لباس های چین دار جدید ایرانی استفاده کنید. قیمت این لباس ها در فروشگاه ها و خرید اینترنتی به صرفه و ارزان خواهد بود. برای مثال شما می توانید یک بلوز سفید چین دار را همراه با یک دامن گشاد و پالتو جیب دار استفاده کنید تا بسیار شیک پوش شوید.

2.از رنگ های جذاب استفاده کنید
یکی از ترندهای سال جاری استفاده از رنگ های لوکس مانند نقره ای است. با این رنگ افراد متفاوت ظاهر خواهند شد. در ترند لباس امسال شاهد لباس‌ های بلند، پر از کریستال، بندهای بلند و درخشش زیبای رنگ نقره ‌ای هستیم. برای انتخاب این رنگ در مهمانی می توانید یک تونیک دخترانه نقره ای انتخاب کنید. شیک ترین مدل و انواع جدید تونیک دخترانه مجلسی یا خانگی از جنس نخی یا حریر هستند که در هنگام خرید اینترنتی بهتر است به سایز و رنگ آن دقت بیشتری داشته باشید.

3.از پارچه جین استفاده کنید
استایل جین یکی از استایل هایی است که همواره در تمام فصول مد بوده و هیچ گاه هم از مد نمی افتد. شما از لباس جین می توانید در موقعیت های رسمی مانند انواع مهمانی رسمی و غیره یا در مجالس غیر رسمی استفاده کنید. ترکیب جین در بلوز و شلوار یا حتی دامن اگر به درستی انتخاب شود می تواند ظاهری خاص را برای شما ایجاد کند. شما می توانید از پارچه و استایل جین در قسمت های مختلف استایل خود استفاده کنید. برای مثال شما می توانید یک دامن جین کوتاه به همراه یک کیف جین داشته باشید یا از یک کت جین استفاده کنید.

4.از جنس چرم غافل نشوید
لباس مهمانی

با نزدیک شدن به روزهای سرد سال استفاده از استایل چرم بیشتر کاربرد خواهد داشت. کت های چرم یک سبک استایل کلاسیک هستند که برای لباس بیرونی مناسب هستند و با آنها می توانید به مهمانی بروید. کت چرم بلند را می توانید با دامن کوتاه یا شلوار راسته ست کنید. شلوارهای تنگ و اسلیم نیز برای این کت ها مناسب است. رنگ مناسب لباس چرم را نیز باید در نظر داشته باشید و دیگر اکسسوری های خود را با آن هماهنگ کنید.

5.شنل بپوشید
شنل ها هم گزینه های مناسبی برای مهمانی های پاییزه هستند. در ترند امسال همانند سال های گذشته شنل ها حضور دارند. درواقع شنل ها جایگاه ثابتی در لباس های پاییزه داشته و بسیار آزاد و راحت هستند. پوشیدن شنل می تواند بی اندازه در شیک پوش شدن شما موثر باشد.

6.پلیورها را فراموش نکنید
یکی از گزینه هایی که پای ثابت لباس های پاییزی است، پلیور است. پلیورهای گشاد با بافت ریز یا درشت در چند سال اخیر جزو آیتم های اصلی استایل پاییزه است. شما می توانید از پلیورهای حجیم برای پوشش زیر بارانی و یا پالتو استفاده کنید. معمولا این لباس ها احساس راحتی به ما می دهند و اگر اندام درشتی نیز داشته باشید شما را ظریف تر نشان خواهند داد. پلیورها معمولا با شلوارهای جذب جذاب تر می شوند زیرا این لباس ها گشاد بوده و بهتر است با شلوارهای جذب ست شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۱:۰۳ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

سئو ارزان خوب است یا بد؟


سئو ارزان خوب است یا بد؟ برخی از افراد معتقدند که هر ارزانی بی دلیل نیست. به عقیده ی این عده، سئوکارانی که ارزان ترین سئو را ارائه می دهند، از روش ها و اصول اولیه آن استفاده می کنند.

گاهی اوقات هم سئو ارزان با استفاده از سئو ی کلاه سیاه انجام می شود. در این حالت می تواند اثر منفی در وب سایت موردنظر بگذارد. برخی از کسب و کارها نمی توانند بودجه ی زیادی را برای سئو سایت قرار دهند. آنها ناچار هستند تا برای باقی ماندن در بازار رقابتی امروز، از خدمات سئو ارزان استفاده کنند. خدمات حرفه ای سئو، ارزان نیستند و در زمان طولانی ارائه می شوند. کسب و کارهایی که قادر به استفاده از خدمات سئو سایت حرفه ای نیستند می توانند برای آموزش سئو سرمایه گذاری کنند. آنها می توانند از طریق یادگیری سئو سایت باعث پیشرفت کسب و کار خود شوند.
اگر تمایل دارید تا سئو را یاد بگیرید، می توانید بخشی از اطلاعات آن را به صورت آنلاین به دست آورید. اما این کار کافی نیست و برای یادگیری بهتر لازم است تا در یک کلاس هم شرکت کنید. حضور در کلاس ها باعث می شود تا از تجارب مدرسین بهره مند شوید. علاوه بر این می توانید اطلاعات خوبی از وب سایت های خارجی به دست آورید. برخی از این وبسایت ها شامل Moz - Ahrefs- Semrush – WebFX - Search Engine Land و Search Engine Journal می شوند.
این وبسایت ها به شما کمک می کنند تا سئو را یاد بگیرید و اطلاعات جدیدی درباره ی الگوریتم های گوگل به دست آورید.

سئو ارزان خوب است یا بد؟
علاوه بر یادگیری سئو می توانید از یک مشاور سئو کمک بگیرید. او می تواند یک استراتژی مناسب برای سئو سایت شما ارائه دهد. مشکلات و نقاط ضعف و قوت سایت شما را بررسی می کند. همچنین می تواند سئو ارزان سایت شما را انجام دهد و به شما ایده های مختلفی برای بهبود رتبه سایت ارائه دهد. یکی از زمینه هایی که می توانید از اطلاعات مشاور استفاده کنید، بهبود سرعت بارگذاری سایت است. این عامل نقش مهمی در افزایش بازدید دارد. اگر سرعت بارگذاری (لود) مطالب سایت زیاد باشد، تاثیر مثبتی در ارتقاء رتبه سایت دارد. سایت هایی که سرعت لود پایینی دارند نمی توانند کاربران زیادی را جذب کنند.
معمولا سئوی سایت ارزان با استفاده از تکنیک سئو کلاه سیاه انجام می شود. این روش تاثیر منفی بر رتبه وب سایت دارد.

سئو کلاه سیاه چیست؟
این نوع سئو شامل مجموعه ای از تکنیک های سئو می شوند که هدف آنها کسب رتبه برتر در گوگل است. اما این کار با استفاده از روش هایی صورت می گیرد که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در یک راستا نیستند. سئو کلاه سیاه از طریق فریب موتور جستجو به دنبال کسب جایگاه بهتر در گوگل است.
بسیاری از افراد تصور می کنند که این تکنیک ها، فقط در لینک سازی خارجی مورد استفاده قرار می گیرند. در حالی که این طور نیست. تکنیک سئو کلاه سیاه در آموزش تولید محتوا، لینک سازی داخلی و سئو تکنیکال هم به کار می رود. تعیین مرز برای سئو کلاه سیاه و کلاه سفید کار چندان ساده ای نیست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۵:۴۱ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

روتین خانم های حساس در مراقبت از ناخن ها

ناخن ها نیز مانند سایر اعضای بدن به مراقبت و نگهداری نیاز دارند و داشتن ناخنهای مرتب و کشیده یکی از رازهای مهم زیبایی دست و پاها می باشد. برای داشتن ناخن های زیبا و مستحکم از نکاتی که در این بخش از بهداشت و سلامت نمناک در رابطه با مراقبت و تقویت ناخن ها گفته شده است، غافل نشوید.

دلیل مشکلات رایج ناخن های ضعیف
آیا ناخن های شما کدر و ناسالم به نظر می رسند یا در معرض شکستن هستند و مدام لب پر می شوند ؟ اگر این گونه است، شما تنها نیستید و این یک مشکل رایج است. ناخن از لایه های لمینیتی پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده است.

ناخن سالم، صاف و بدون هرگونه گود افتادگی و یا شیار است ؛ از طرفی دیگر، ناخن های ضعیف به آسانی می شکنند و سخت رشد می کنند همچنین ممکن است که علائم زردی و تغییر رنگ داشته باشند.

ضعیف شدن ناخن ها اغلب به علت سهل انگاری و مراقبت های نادرست و نا مناسب است و وقتی خشک میشوند و آب رسانی نمی شود، باعث ضعیف شدنشان میشود. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آب یا مواد شیمیایی مانند مواد شوینده یا لاک ناخن میتواند از دلایل اصلی ضعیف شدن ناخن ها باشد.

شیوه سالم زندگی، تغییرات در رژیم غذایی، مراقبت مناسب از ناخن و برخی از دارو های خانگی ساده میتواند مشکل را حل کند و باعث سالم شدن و تقویت ناخن ها شود. همانطور که قبلا نیز گفته شد، ناخن ها از چند لایه پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده اند، و از ناحیه پایه ناخن زیر کوتیکول رشد میکنند.
منبع:نمناک


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۰:۵۸ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

سئو ارزان وبسایت

سئو ارزان خوب است یا بد؟ برخی از افراد معتقدند که هر ارزانی بی دلیل نیست. به عقیده ی این عده، سئوکارانی که ارزان ترین سئو را ارائه می دهند، از روش ها و اصول اولیه آن استفاده می کنند.

گاهی اوقات هم سئو ارزان با استفاده از سئو ی کلاه سیاه انجام می شود. در این حالت می تواند اثر منفی در وب سایت موردنظر بگذارد. برخی از کسب و کارها نمی توانند بودجه ی زیادی را برای سئو سایت قرار دهند. آنها ناچار هستند تا برای باقی ماندن در بازار رقابتی امروز، از خدمات سئو ارزان استفاده کنند. خدمات حرفه ای سئو، ارزان نیستند و در زمان طولانی ارائه می شوند. کسب و کارهایی که قادر به استفاده از خدمات سئو سایت حرفه ای نیستند می توانند برای آموزش سئو سرمایه گذاری کنند. آنها می توانند از طریق یادگیری سئو سایت باعث پیشرفت کسب و کار خود شوند.
اگر تمایل دارید تا سئو را یاد بگیرید، می توانید بخشی از اطلاعات آن را به صورت آنلاین به دست آورید. اما این کار کافی نیست و برای یادگیری بهتر لازم است تا در یک کلاس هم شرکت کنید. حضور در کلاس ها باعث می شود تا از تجارب مدرسین بهره مند شوید. علاوه بر این می توانید اطلاعات خوبی از وب سایت های خارجی به دست آورید. برخی از این وبسایت ها شامل Moz - Ahrefs- Semrush – WebFX - Search Engine Land و Search Engine Journal می شوند.
این وبسایت ها به شما کمک می کنند تا سئو را یاد بگیرید و اطلاعات جدیدی درباره ی الگوریتم های گوگل به دست آورید.

سئو ارزان چگونه عمل می کند؟
علاوه بر یادگیری سئو می توانید از یک مشاور سئو کمک بگیرید. او می تواند یک استراتژی مناسب برای سئو سایت شما ارائه دهد. مشکلات و نقاط ضعف و قوت سایت شما را بررسی می کند. همچنین می تواند سئو سایت شما را انجام دهد و به شما ایده های مختلفی برای بهبود رتبه سایت ارائه دهد. یکی از زمینه هایی که می توانید از اطلاعات مشاور استفاده کنید، بهبود سرعت بارگذاری سایت است. این عامل نقش مهمی در افزایش بازدید دارد. اگر سرعت بارگذاری (لود) مطالب سایت زیاد باشد، تاثیر مثبتی در ارتقاء رتبه سایت دارد. سایت هایی که سرعت لود پایینی دارند نمی توانند کاربران زیادی را جذب کنند.
معمولا سئوی سایت ارزان با استفاده از تکنیک سئو کلاه سیاه انجام می شود. این روش تاثیر منفی بر رتبه وب سایت دارد.

سئو کلاه سیاه چیست؟
این نوع سئو شامل مجموعه ای از تکنیک های سئو می شوند که هدف آنها کسب رتبه برتر در گوگل است. اما این کار با استفاده از روش هایی صورت می گیرد که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در یک راستا نیستند. سئو کلاه سیاه از طریق فریب موتور جستجو به دنبال کسب جایگاه بهتر در گوگل است.
بسیاری از افراد تصور می کنند که این تکنیک ها، فقط در لینک سازی خارجی مورد استفاده قرار می گیرند. در حالی که این طور نیست. تکنیک سئو کلاه سیاه در آموزش تولید محتوا، لینک سازی داخلی و سئو تکنیکال هم به کار می رود. تعیین مرز برای سئو کلاه سیاه و کلاه سفید کار چندان ساده ای نیست.

Main Menu
خانه
بلاگ
مقالات
آخرین مطالب
سئو ارزان چگونه عمل می کند؟
چگونه ردیاب (GPS) را به کوسه ها نصب می کنند
آشنایی با پارچه هوشمند، مانند سنگ سخت و همانند پنبه نرم
نحوه ارتباط عاطفی هوش مصنوعی با انسان از طریق برقراری ارتباط فیزیکی
آشنایی با تعدادی از ترفندهای سیستم عامل آندروید
چگونه می توانیم گوشی آندروید خود را سریعتر کنیم و حافظه داخلی آن را تمییز نگه داریم؟
دکتر پوست در کرج
قیمت لوله گالوانیزه pg 13/5
لوله گالوانیزه سپنتا
قیمت لوله گالوانیزه سرد
لینک ها
قالب وردپرس

سئو سایت

عسل

آگهی رایگان


آگهی رایگان اینترنتی

روانشناس خوب
ثبت آگهی

آگهی اینترنتی

ژل رویال

طراحی و ساخت ویلا

اجاره دستگاه اکسیژن ساز

مانور سرگیجه

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۱:۵۰ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

ترفند متخصصان پوست برای زیبایی و جوانسازی پوست صورت

بدونِ شک همه ما سنمان بالا می رود و پیر می‌ شویم؛ اما به این معنا نیست که نمی‌ توانیم این فرآیند را کندتر و آهسته‌تر کنیم. راه های ثابت شده ای وجود دارند که به ما کمک می کنند تا ظاهر جوان خود را حفظ کنیم؛ به طور مثال نوشیدن 8 لیوان آب در طول روز، استفاده مرتب از ضد آفتاب با spf حداقل 30، کنترل استرس و خوردن غذا های سالم جزء همین راهکارهاست؛ همچنین روش‌ های دیگری هم هست که توسط متخصصان پوست ارائه می‌ شود و ما می توانیم با استفاده از آنها خود و به‌خصوص پوستمان را جوان تر نگه داریم که در این قسمت از بهداشت و سلامت پوست و موی نمناک این روش‌ ها را معرفی خواهیم کرد.

بوتاکس
بوتاکس اولین راهی است که به شما کمک می کند تا جوان به نظر برسید. بوتاکس باعث ریلکس شدن و نرم شدن ماهیچه ها که عامل ایجاد چین و چروک در نواحی مختلف صورت هستند، می شود؛ همچینین روشی عالی است و اثر آن به طور میانگین بین 3 الی 6 ماه ثابت می‌ ماند و یک روش تاثیرگذار و مقرون به صرفه برای جوان نشان داده شدن محسوب می گردد. استفاده مداوم از آن هم اثرات بلند مدت خواهد داشت.

بوتاکس

رتینوئیدها
رتینوئید های موضعی فواید زیادی دارند و باعث تحریک کلاژن سازی، کاهش چین و چروک ها، کاهش مشکلات رنگدانه‌ ای به خاطر آسیب آفتاب، بهبود بافت پوستی، کاهش سایز منافذ پوست و بهتر کردن تناژ پوست می شود.

همه متخصصان پوست از رتینوئید های موضعی استفاده می کنند و به خاطر فرمولاسیون های متنوعی که دارد، برای هر نوع پوستی جدا ساخته می شود؛ البته کمی زمان می برد تا تاثیر آن را ببینید اما معمولا بعد از 6 ماه استفاده مداوم، اثرات آن کاملاً مشخص خواهد بود.

منبع:نمناک


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۸:۴۴ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

سئو ووکامرس

ووکامرس یک نوع افزونه است که در سال های اخیر رشد زیادی کرده است. این افزونه، گزینه مناسبی برای ساخت فروشگاه در وردپرس است. کسانی که افزونه ووکامرس را نصب می کنند می توانند یک فروشگاه و وب سایت قوی برای خود ایجاد کنند.


نصب سئو ووکامرس این امکان را به افراد می دهد تا محصولات و خدمات خود را در فروشگاه قرار دهند و در زمینه فروش آنلاین فعالیت نمایند. این افزونه تاثیر مثبتی در سئو سایت فروشگاهی دارد.

نکات مهم در بهینه سازی ووکامرس
توجه به برخی نکات می تواند تاثیر بسزایی در بهینه سازی ووکامرس بگذارد. از جمله این فاکتورها می توان به افزایش سرعت بارگذاری سایت، بهینه سازی تصاویر (فشرده سازی عکس ها)، کم کردن کدها، بررسی افزونه ها (از نظر کیفیت کد و توابع تکراری پلاگین) و استفاده از شبکه تحویل محتوا اشاره کرد.
برای سئو سایت ووکامرس (در بخش محصولات) می توانید بر روی صفحات جانبی محصول (مقالات) کار کنید. از ایجاد صفحات تکراری جلوگیری و زمان ماندگاری را در صفحه های محصول بیشتر کنید.

ساخت افزونه ووکامرس
قالب های متنوعی برای ساخت این افزونه وجود دارند. برای کد نویسی آن هم از افزونه های زیادی استفاده می شود. شما می توانید وب سایت فروشگاهی خود را با استفاده از افزونه ووکامرس راه اندازی کنید. این افزونه به شما کمک می کند تا محتوا و خدمات خود را به راحتی با کاربران خود به اشتراک بگذارید.
اگر اطلاعات زیادی در مورد این افزونه ندارید، می توانید از خدمات آموزش سئو ووکامرس استفاده کنید. ( آموزش سئو ووکامرس: https://seohama.com/blog/وردپرس-چیست-و-چه-ویژگی-هایی-دارد )

سئو ووکامرس چیست؟
آموزش ووکامرس دارای مراحلی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
مرحله 1 : در ابتدا باید تنظیمات اولیه سئو ووکامرس انجام شود.
مرحله 2 : تیتر سئو محصولات ووکامرس نوشته شود.
مرحله 3 : در این مرحله نوبت به وارد کردن توضیحات سئو محصولات ووکامرس می رسد.
مرحله 4 : نامک محصولات قرار داده شود.
مرحله 5 : برد کرامب (breadcrumbs) فعال گردد.
مرحله 6 : دسته بندی و برچسب های محصولات استفاده شوند.
مرحله 7 : خاصیت alt به تصاویر محصولات اضافه شود.
مرحله 8 : حالا نوبت اضافه کردن تیتر سئو و توضیحات متن برای دسته بندی محصولات می باشد.
مرحله 9 : در این مرحله، مشتریان ووکامرس در گوگل آنالیتیکس پیگیری می شوند.
مرحله 10 : سرعت و عملکرد وب سایت بهینه سازی می شود.
مرحله 11 : در مرحله آخر، امنیت فروشگاه ووکامرس تقویت می گردد.

ووکامرس چه امکاناتی دارد؟
افزونه ووکامرس به شما کمک می کند تا تمام نیازهای اولیه و عمومی وب سایت فروشگاهی خود را تامین نمایید. این افزونه تاثیر مثبتی در تجارت شما دارد و باعث گسترش آن می شود.
با استفاده از افزونه ووکامرس می توانید محصولات خود را به تعداد نامحدود ایجاد نمایید. محصولات مشابه را می توانید معرفی کنید و بین آنها ارتباط برقرار نمایید. افزونه ووکامرس به شما کمک می کند تا گالری محصولات خود را تعریف نمایید و به معرفی محصولات ویژه بپردازید. از دیگر امکانات ووکامرس می توان به نمایش محصولات پر فروش، اطلاع رسانی در مورد آخرین محصولات، تعریف دسته بندی نامحدود برای محصولات، ثبت دانلودی محصولات، ارسال خبرنامه برای مشتریان و ... اشاره کرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۹:۱۷ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

سرفیس بوک محصول جدی مایکروسافت

یکی از برجسته ترین محصولات مایکروسافت ،لپ تاپ «سرفیس بوک» (Surface Book) است که این شرکت در جریان رویداد مطبوعاتی اش در نیویورک در کنار محصولات جدید خود معرفی کرد.

سرفیس بوک یک تبلت و لپ تاپ هیبریدی است که در آن مثل سرفیس پرو 3 و پرو 4، از سخت افزار های قدرتمندی استفاده شده است.

مشخصات سرفیس بوک
علاقه مندان می توانند سرفیس بوک را با ظرفیت حافظه ی 512 گیگابایت، پردازنده ی اینتل Core i7 و کارت گرافیک مجزا به قیمت 2699 دلار سفارش دهند. این پول بسیار زیادی است، اما از سوی دیگر حافظه های SSD هنوز یک تکنولوژی جدید و گران قیمت به حساب می آیند و ظرفیت های بالای آنها ارزان نیستند. بنابراین باید انتظار این را داشته باشید که برای سرفیس بوک SSD یک ترابایتی پول بسیار زیادی خرج کنید.

 

قیمت سرفیس بوک

مشخصات فنی سرفیس بوک

سرفیس بوک اولین لپ تاپی است که به طور کامل توسط مایکروسافت ساخته شده است. یک صفحه نمایش 13٫5 اینچی با تراکم پیکسلی 267 پیکسل بر هر اینچ برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است. سرفیس بوک از صفحه کلید جزیره ای با نور پس زمینه استفاده می کند که تجربه بهتری برای تایپ کردن در اختیار کاربران قرار می دهد. ترک پد این محصول شیشه ای است و از 5 لمس همزمان پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی های جالب توجه این محصول می توان به قابلیت جدا شدن صفحه نمایش از صفحه کلید اشاره کرد. کاربران می توانند در هر لحظه که می خواهند صفحه نمایش را از صفحه کلید جدا کنند. صفحه نمایش لمسی این محصول باعث می شود که بتوان همانند تبلت هم با آن کار کرد.

لپ تاپ سرفیس بوک

رونمایی از لپ تاپ سرفیس بوک
سرفیس بوک با SSD یک ترابایتی قیمتی معادل 3199 دلار خواهد داشت. به این ترتیب، قیمت این تبلت/لپ تاپ تقریبا هم رده ی مک بوک پروی اپل خواهد بود که تقریبا همین قیمت را دارد. با توجه به کارکرد و ویژگی های این دو دستگاه، سرفیس بوک کمی ارزش افزوده دارد و قابلیت های بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهد.

این رقم منهای ارزش افزوده کالا است و باید رقمی در حد 3500 دلار را برای خرید لپ تاپ مایکروسافت بنام «مایکروسافت سرفیس بوک» کنار گذاشت.

دو ماه دیگر سرفیس بوک مایکروسافت رسماً به دست مشتریان می رسد و باید منتظر شد تا ببینیم لپ تاپ مایکروسافت قدرت بیرون کردن رقبا از میدان را دارد یا نه؟

چراکه اخیراً گفته شده مایکروسافت در رونمایی از لپ تاپ خود دچار اغراق شده است و قدرت دو برابر بیشتر از مک بوک ادعاشده شاید صحت نداشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۵:۴۱ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

در صورت مصرف این قسمت از مرغ عواقب خطرناکی در انتظار شماست

در صورت مصرف این قسمت از مرغ عواقب خطرناکی در انتظار شماست

از پرمصرف ترین مواد غذایی در کشور ما مرغ است که با آن غذاهای متنوع و خوشمزه ای می توان تهیه نمود. برخی از مردم به غیر از قسمت های اصلی مرغ انواع بخش های آن مانند بال و گردن , دل و جگر و سنگدان , پوست و دنبالچه و پای مرغ را نیز مصرف می کنند اما مصرف برخی از قسمت های مرغ برای سلامتی مضر است. در این بخش از سلامت نمناک به شما می گوییم که استفاده از کدام قسمت از مرغ برای شما خطرناک است و عوارض زیادی را برایتان به دنبال دارد.

 


عوارض دنبالچه مرغ

 


مضرات پوست مرغ

1. پوست دارای اسید چرب اشباع و کلسترول زیادی است و کالری بالایی دارد بنابراین سبب اضافه وزن و بیماری های خطرناک دیگری خواهد شد.

 


2. برای سالم نگه داشتن جوجه ها در حال رشد داروهای آنتی بیوتیکی، را به صورت مکمل به آنها تزریق می کنند. این آنتی بیوتیک ها در پوست مرغ ذخیره می شود و مصرف این قسمت از مرغ سبب تضعیف سیستم ایمنی بدن خواهد شد.

 


3. فلزات سنگین، سموم و آفت کش هایی که به همراه دانه های جو و ذرت وارد جیره غذایی مرغ می شود در پوست مرغ رسوب می کند و ابتلا به تومورهای سرطانی را افزایش می دهد.

 


4. متاسفانه برای رشد سریع تر جوجه ها به آنها هورمون هایی تزریق می کنند که این هورمون ها شبیه هورمون های جنسی هستند در مرد و زن به یک میزان موجب بروز مشکلاتی مانند رویش موهای زائد ، جوش و کیست تخمدان در خانم ها ، باعث آکنه های شدید پوستی و نارسایی درهورمون های جنسی در آقایان می شود و برای کودکان هم افزایش وزن را موجب می شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۸:۵۸ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

سئو سایت ارزان

یکی از مهمترین عواملی که در برندینگ پزشکی و مارکتینگ کسب و کارهای حوزه پزشکی در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است، سئو است.

منظور از سئو سایت ارزان پزشکی نیز این است که با انجام مجموعه اقداماتی، رتبه سایت پزشکی شما در نتایج موتورهای جستوجو ارتقا پیدا کند.
امروزه وبسایت های پزشکی و خدمات مرتبط با آن حضور پر رنگ تری نسبت به گذشته در اینترنت دارند. اکثر پزشکان از پتانسیل بالای موجود در فضای آنلاین آگاهی یافته اند و بسیاری از دکترها با توجه به فضای رقابتی نیز که بینشان وجود دارد، دست به طراحی سایت برای مطب خود زده اند.
سئو سایت پزشکی، با توجه به مورد استفاده قرار گرفتن فضای آنلاین و فضای دیجیتال برای تمام موضوعات، یکی از مورد جذب مخاطب هدف و جذب بیمار می شود.

سئو سایت پزشکی
سئو پزشکی (Medical SEO) مخفف عبارت Medical Search Engine Optimization است. به زبان ساده تر، مجموعه کارهایی است که روی سایت و محتوای آن انجام می¬شود تا صفحات سایت شما در صدر نتایج جستوجو گوگل قرار بگیرد.
پزشکان می توانند با معرفی خود و خدماتشان، افرادی را که به دنبال متخصصین مربوطه در موتور جستجوی گوگل هستند را به سمت خود جذب کنند. سئو سایت پزشکی بسیار پیچیده است و مراحل زیادی وجود دارد تا پزشک یا وب سایت پزشکی به رتبه های بالا در موتورهای جستجو دست پیدا کند. هنگامی که کاربر برای نوعی از خدمات پزشکی جستجو می کند، ممکن است متن را در رایانه یا تلفن همراه خود تایپ کند و یا ممکن است به صورت صوتی جستجو کنند.

چرا باید سایت پزشکی خود را سئو کنیم؟
با گسترش روز افزون استفاده از گوگل و سایر موتورهای جستوجو، روزانه میلیاردها سرچ در اینترنت صورت می گیرد. با توجه به این نتایج بسیاری از پزشکان و متخصصین سلامت در حال سرمایه گذاری در این حیطه هستند و در نتیجه رقابت شدیدی در بین وب سایت های خدمات پزشکی وجود دارد.
برای رتبه های بالای نتایج گوگل، سئوی پزشکی یک فرایند ثابت است و احتیاج به پیگیری و بررسی دائمی دارد. طبق آمارها، بیش از 90 درصد کاربران تنها صفحه اول نتایج جستوجو را مطالعه می کنند. و براساس تحقیقات انجام شده، بیش از نیمی از کاربران در صفحه اول تنها به 3 پیشنهاد اول گوگل مراجعه می کنند.

سئو سایت پزشکی

مراحل سئو سایت پزشکی
1. طراحی و ساخت وبسیات برای خدمات پزشکی و سلامتی خود
2. انتخاب کلمات کلیدی
3. تهیه محتوای مناسب
4. تهیه ویدئو
5. انجمن های گفتگوی پزشکی
6. دایرکتوری های پزشکی
7. اپلیکیشن های موبایل
8. سئو محلی برای دکترها
9. نوبت گیری آنلاین
10. تولید محتوای پزشکی
11. استفاده از شبکه های اجتماعی
12. درج سایت در Google Maps
13. ایجاد صفحه سوالات پر تکرار در سایت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۵:۴۸ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)