سایت سایت .

سایت

رژیم بدون لکتین چجوری راحت لاغر میکنه؟

همه چیز درباره رژیم بدون لکتین؛ از برنامه غذایی تا خوب و بدش
قطعاً شما هم می‌دانید که نمی توان برای لاغریِ همه؛ یک نسخه پیچید اما چیزی که واضح و مشخصِ این است که سبک زندگی سالم تا حد زیادی می‌ تواند به ما کمک کند تا تناسب اندام داشته باشیم و بدنمان را سالم نگه داریم.

یکی از عوامل مهمی که در سبک زندگی سالم مؤثر است، رژیم می باشد که در این قسمت از نمناک قصد داریم رژیم بدون لکتین را به شما معرفی کنیم و در مورد مزایا و معایبش هم توضیح خواهیم داد.

رژیم بدون لکتین چیست؟
لکتین یک نوع پروتئین است که باعث افزایش وزن، ایجاد توهمات ذهنی، التهاب مزمن، کاهش قدرت گوارش، به هم ریختگی میکروبیوم و دیگر عوارض جانبی می شود. رژیم بدون لکتین یعنی غذاهایی که حاوی لکتین هستند؛ مثل گندم یا دیگر غلات، محصولات لبنی گاو، لوبیا، عدس، خیلی از میوه ها و سبزیجات را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

برنامه هفت روزه رژیم لکتین
این رژیم؛ خیلی کالری ها و حجمِ غذا را محدود نمی کند و شما می توانید تا حدی غذا بخورید که به سیری برسید؛ اما در مصرف بعضی از مواد غذایی و خوراکی ها محدود هستید.

روز اول:
اسموتی اسفناج، آووکادو، نعنا، کاهو، آبلیمو همراه با مقداری گوشت مرغ، قارچ و روغن نارگیل، مقداری کره، ماهی سالمون، کاهو، روغن زیتون و مارچوبه بخارپز

مواد غذایی

روز دوم:
لیمو، آووکادو، اسفناج، روغن زیتون و دوباره اسموتی آووکادو، نعنا، کاهو، آبلیمو، کلم، کلم بروکلی، هویج

روز سوم:
آووکادو، چغندر، مارچوبه پخته شده، لیمو، گوشت مرغ، سیر، روغن زیتون

روز چهارم:
روغن نارگیل، هویج، ماهی سالمون، چغندر، آووکادو، آبلیمو، روغن نارگیل، گردو، گوشت مرغ، شکلات تلخ

روز پنجم:
انبه، گردو، آووکادو، شکلات تلخ، سبزیجات برگ دار، پودر پروتئین، آب، نعنا، لیمو، سالاد، چغندر خام، ریحان

مواد غذایی سالم

روز ششم:
شیر نارگیل، کره بادام، اسفناج، پودر پروتئین، آووکادو، چغندر خام، خردل، روغن زیتون، گوشت مرغ، مارچوبه، شکلات تلخ

منبع:نمناک


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۵:۰۱ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

آیا برخی غذاها واقعا اشتها را سرکوب می‌کنند؟

شاید فروشگاه مواد غذایی محله‌ی شما مملو از بسته‌بندی‌هایی باشد که وعده می‌دهند غذای درون آن‌ها طعمی عالی دارد، تازه می‌ماند و برای شما مفید است. همچنین ممکن است محصولاتی را پیدا کنید که به شما می‌گویند برای مدت طولانی‌تری شما را سیر نگه می‌دارند. اما آیا واقعاً ممکن است غذایی اشتهای شما را سرکوب کند؟

گری فراست، سرپرست شبکه غذا و تغذیه در کالج سلطنتی لندن می‌گوید، درحالی‌که برخی از پژوهش‌ها نشان می‌دهند مصرف غذاهایی مانند فلفل تند و زنجبیل باعث می‌شود پس از خوردن آن‌ها کمتر احساس گرسنگی کنیم، در این مطالعات اغلب از مقادیر زیادی از مواد غذایی مورد مطالعه استفاده می‌‌شود و اثرات آن‌ها روی حیوانات بررسی می‌شود.

اما مطالعه‌ای با استفاده از مقادیری که شبیه مقادیر موجود در رژیم غذایی عادی افراد بود، به خواص سرکوب‌کننده اشتهای کپسایسین که در فلفل تند وجود دارد، پرداخت. مری جان لودی، دانشیار تغذیه در دانشگاه ایالتی بوولینگ گرین در اوهایو این ایده را ابتدا در خانه‌اش امتحان کرد. او ابتدا فلفل را به وعده‌های غذایی خود اضافه کرد تا مشخص کند چه مقداری از آن برای اهالی ایالت‌های غرب میانه آمریکا خوشایند و واقع‌گرایانه است.

او سپس ۲۵ نفر را شش بار به آزمایشگاه خود دعوت کرد و به آن‌ها سوپ گوجه‌فرنگی داد. پس از صرف سوپ، شرکت‌کنندگان به مدت ۴/۵ ساعت در آزمایشگاه ماندند تا اشتها و مصرف انرژی آن‌ها اندازه‌گیری شود. سپس وعده غذایی دیگری به آن‌ها داده شد و به آن‌ها گفته شد هر چقدر می‌خواهند بخورند.

وقتی آن‌ها سوپ حاوی یک گرم فلفل را خوردند، طی چهار و نیم ساعت بعد ده کالری اضافی سوزاندند. شرکت‌کنندگانی که معمولاً یک بار در ماه فلفل می‌خوردند، گزارش کردند که پس از خوردن سوپ حاوی فلفل کمتر به غذا فکر می‌کردند و درمقایسه‌با افرادی که معمولاً سه بار در هفته یا بیشتر فلفل می‌خوردند، در وعده غذایی دوم ۷۰ کالری کمتر مصرف می‌کردند.

لودی همین آزمایش را درحالی تکرار کرد که فلفل به جای اینکه به سوپ اضافه شود، درون کپسولی قرار داده شده بود، اما افزایش چربی‌سوزی فقط پس از خوردن سوپ گوجه‌فرنگی فلفلی مشاهده شد. او می‌گوید: «بنابراین تجربه سوزش دهان پس از خوردن فلفل اهمیت دارد.»


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۵:۴۹ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

کمپ ترک اعتیاد در تهران

کمپ ترک اعتیاد در تهران مکانی است که بسیاری از افراد برای رفع مشکل اعتیاد خود به آنجا مراجعه می کنند. متاسفانه، افراد زیادی با مشکل اعتیاد دست و پنجه نرم می کنند. این امر باعث سست شدن بنیان خانواده شده است. از طرفی رشد اعتیاد، سلامت و امنیت جامعه را نیز به خطر می اندازد. فرد معتاد، کسی است که نسبت به یک ماده مخدر مانند هروئین، گل، شیشه، تریاک و ... وابستگی شدیدی دارد.

این امر موجب می شود تا وی همواره به دنبال مصرف این ماده باشد.

کمپ ترک اعتیاد در تهرانمعتادین، آنقدر به مواد مخدر وابسته هستند که به راحتی نمی توانند آن را ترک کنند. این مسئله، آسیب های جسمی و روانی زیادی را به فرد معتاد و خانواده او وارد می کند. کمپ ترک اعتیاد در تهران با هدف کمک به افراد معتاد و خانواده های آنها فعالیت می کند. در این مرکز، فرآیند ترک با استفاده از یک برنامه منظم و تحت نظر مددکاران طی می شود. کسانی که می خواهند از شر مواد مخدر خلاص شوند و به زندگی عادی خود بازگردند، می توانند از خدمات کمپ ترک اعتیاد در تهران استفاده نمایند.

کمپ ترک اعتیاد در تهران


کمپ های ترک اعتیاد چه اهدافی را دنبال می کنند؟

کمپ ترک اعتیاد در تهران تلاش می کند تا فضایی امن و آرام را در اختیار معتادین قرار دهد تا آنها بتوانند به دور از هر گونه استرس و نگرانی، مراحل ترک را سپری کنند. متاسفانه برخی از کمپ های ترک اعتیاد، رفتار مناسبی با مددجویان ندارند و این امر باعث رنجش خاطر فرد و خانواده وی می شود. اما پرسنل کمپ ترک اعتیاد در تهران با مددجویان به عنوان یک بیمار رفتار می کنند و هرگز افراد مددجو را تحقیر نمی کنند. کمپ ترک اعتیاد در تهران شرایطی را فراهم کرده تا مددجویان در محیطی سالم و به دور از مواد مخدر، مراحل درمان را بگذرانند. در این محیط امکان دسترسی افراد به مواد مخدر وجود ندارد. در این مرکز، افراد می توانند به صورت موقتی به زندگی خود ادامه دهند و در کنار ترک مواد مخدر، از خدمات آموزشی، درمانی و تفریحی هم بهره مند شوند. خانواده ها و دوستان مددجویان می توانند با هماهنگی مرکز، ساعاتی را همراه با فرد بگذرانند. این امر نقش مهمی در تقویت روحیه مددجویان دارد. کمپ ترک اعتیاد در تهران به مددجویان آموزش می دهد تا بتوانند به راحتی احساسات، عواطف و مشکلات خود را بیان کنند. در این محیط آنها قادر خواهند بود تا از تجربیات سایر افراد هم بهره مند شوند.


کمپ ترک اعتیاد لاکچری در تهران

هدف تمام کمپ های ترک اعتیاد، کمک به مددجویان و ترک اعتیاد آنها با استفاده از روش های مناسب می باشد. کمپ های ترک اعتیاد تلاش می کنند تا شرایطی را فراهم نمایند که مددجو بتواند مسیر درمان را به درستی طی کند و با شرایطی مطلوب به محیط گرم خانواده و جامعه بازگردد. با این حال، برخی از کمپ ها با فراهم آوردن امکانات و شرایط بهتر، تلاش می کنند تا مددجویان، دوره درمان را با سختی های کمتری بگذرانند. از جمله این مراکز می توان کمپ های ترک اعتیاد لاکچری، خصوصی و vip را نام برد.

کمپ ترک اعتیاد لاکچری در تهران


ویژگی های کمپ ترک اعتیاد لاکچری در تهران

کمپ ترک اعتیاد لاکچری دارای امکانات رفاهی و درمانی خاصی است. این کمپ ها تحت نظر سازمان بهزیستی فعالیت می کنند. از ویژگی های کمپ ترک اعتیاد لاکچری در تهران می توان به رفتار حرفه ای پرسنل و پزشکان، امکانات رفاهی، آموزشی و درمانی اشاره کرد. در این مرکز از بهترین روش های ترک اعتیاد برای مددجویان استفاده می کنند. برای هر فرد یک اتاق جداگانه و مجهز در نظر گرفته می شود. کلیه امکانات موردنیاز فرد در اختیار وی قرار می گیرد. پزشکان و مشاوران برای هر یک از مددجویان از یک روش خاص درمان استفاده می کنند. انتخاب روش درمان، با توجه به نوع و میزان اعتیاد فرد صورت می گیرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۲:۲۳ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

اولین گرگ شبیه‌سازی شده جهان در چین متولد شد


دانشمندان چینی می‌گویند با برداشتن اولین قدم‌ها در شبیه‌سازی حیوانات، راه را برای نجات برخی از گونه‌های در خطر انقراض هموار کرده‌اند.

مایا گرگ قطبی پشمالو با چشمان درشت شبیه به تمام توله‌های عادی است. بااین‌حال، او در آزمایشگاهی در پکن شبیه‌سازی شد و از یک مادر جایگزین، سگی از نژاد بیگل به دنیا آمد. نشریه تلگراف گزارش می‌دهد،‌ این اولین اقدام علمی است که می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به نجات گونه‌های در خطر انقراض سراسر جهان کمک زیادی کند. در شبیه‌سازی مایا از روشی شبیه به دالی استفاده شد. دالی گوسفند شبیه‌سازی شده‌ای بود که در سال ۱۹۹۶ در اسکاتلند به دنیا آمد.

دانشمندان سلول‌های پوست یک گرگ ماده ۱۶ ساله را گرفتند و درون تخمک‌های یک سگ بیگل (که پیش از این از محتویاتش تخلیه شده بود) کاشتند. تخمک و سلول‌های اهدایی با هم ترکیب شدند و جنینی را شکل دادند که بعدا به مادر جایگزین منتقل شد.

مایا در ماه ژوئن (خرداد) متولد شد، اما محققان شرکت بیوتکنولوژی سینوژن تصمیم گرفتند ۱۰۰ روز منتظر بمانند تا از سلامت او اطمینان حاصل کنند. حال محققان این شرکت ویدئویی از بازی توله گرگ با مادرش را منتشر کرده‌اند. مه جیدونگ، مدیر عامل شرکت سینوژن در این رابطه گفت که تولد مایا پیشرفت بزرگی در حفاظت و پرورش حیوانات وحشی و در خطر انقراض است.

منبع:باحال مگ


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۰۰ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

کمپ اجباری ترک اعتیاد

کمپ اجباری ترک اعتیاد مکانی است که با شرایطی خاص اقدام به پذیرش معتادین می کند. این کمپ ها با هدف درمان و ترک اعتیاد برای سرویس دهی به افراد و خانواده های آنها ایجاد شده اند. در واقع، کمپ های اجباری به عنوان نقطه ی شروع برای بیمارانی هستند که مشکل خود را نمی پذیرند و تمایلی برای درمان ندارند.

بهتر است که فرایند ترک اعتیاد به صورت خودجوش ایجاد شود. در این حالت، خود فرد به این نتیجه می رسد که نیاز به کمک دارد. بنابراین، برای رسیدن به هدف، تمام تلاش خود را انجام می دهد. اما تاثیر مواد مخدر در بسیاری از معتادین باعث می شود تا فرد قدرت تصمیم گیری خود را از دست بدهد. در این شرایط، ممکن است فرد معتاد به خود و اطرافیان آسیب وارد کند. این امر کاملا طبیعی است. مواد مخدر بر روی جسم و روان فرد تاثیر می گذارند. در برخی مواقع اثرات آن به حدی شدید است که بیمار کنترلی بر رفتار و اعمال خود ندارد. وجود کمپ های اجباری ترک اعتیاد برای کمک به بیمارانی که تمایلی به ترک اعتیاد خود ندارند، ضروری به نظر می رسد.

انواع کمپ های اجباری ترک اعتیاد
1- کمپ ترک اعتیاد اجباری خصوصی : معتادین با درخواست خانواده، در این کمپ ها بستری می شوند.

2- کمپ ترک اعتیاد اجباری دولتی : در این کمپ ها، بستری افراد معتاد توسط نیروهای انتظامی یا شهرداری صورت می گیرد.

قانون مربوط به ترک اعتیاد اجباری
بر اساس ماده 16 قانون، همه معتادان متجاهری که در ملاعام، مواد مخدر مصرف می کنند، به وسیله ی نیروی انتظامی بازداشت می شوند. بعد از غربالگری و طی مراحل دیگر به کمپ های ترک اعتیاد فرستاده می شوند. معتادانی که به این صورت راهی کمپ می شوند، باید 6-3 ماه به صورت اجباری در کمپ بمانند. بعد از گذشت این زمان، با دستور قضایی و مسئولان مربوطه مرخص می شوند.

مهم ترین هدف های کمپ اجباری ترک اعتیاد
یک کمپ اجباری مناسب فضایی مناسب را برای مددجویان فراهم می کند تا آنها بتوانند بدون نگرانی و استرس، فرایند درمان را طی کنند. در این محیط، فرد احساس آرامش می کند و از نگاه ها و رفتارهای تحقیرآمیز خبری نیست. یکی از اهداف کمپ اجباری ترک اعتیاد این است که شرایطی را فراهم کند تا فرد معتاد، احساس مجرم بودن و تحقیر شدگی نکند و با امید به زندگی، مراحل درمان را ادامه دهد. در مراکز ترک اعتیاد، با افراد به صورت محترمانه برخورد می شود.

در فضای کمپ، هیچ گونه ماده مخدری در دسترس بیماران قرار نمی گیرد. برای افزایش روحیه بیماران، امکان ملاقات با خانواده و دوستان وجود دارد. این امر باعث می شود تا فرد معتاد احساس تنهایی و نا امیدی نکند و اشتیاق کافی برای ادامه درمان داشته باشد.

یکی دیگر از اهداف کمپ ترک اعتیاد، آموزش مهارت های ارتباطی می باشد. افراد با یادگیری این مهارت ها می توانند مشکلات و احساسات خود را بازگو کنند. علاوه بر این، آشنایی و مصاحبت با کسانی که موفق به ترک شده اند، به بیماران کمک می کند تا تلاش بیشتری برای درمان انجام دهند تا سریع تر به زندگی عادی خود بازگردند.

دسته بندی افراد حاضر در ترک اجباری
1- دسته اول شامل افرادی می شود که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارند. این امر برای خانواده و اطرافیان آنها بسیار آزاردهنده می باشد. به همین علت با شکایت به دادستان، زمینه حضور فرد در کمپ اجباری ترک اعتیاد را فراهم می کنند. در این حالت، هزینه کمپ توسط خانواده فرد پرداخت می شود. اگر شرایط مالی خانواده خوب نباشد، بخشی از هزینه ها را دولت پرداخت می کند.

2- دسته دوم معتادینی هستند که در کوچه و خیابان مشغول استعمال دخانیات می باشند و توسط نیروهای دولتی جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل می شوند. در این حالت، هزینه های کمپ بر عهده دولت می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۶:۳۹ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

هشدار دانشمندان دیپ مایند و آکسفورد: هوش مصنوعی احتمالاً بشریت را نابود خواهد کرد

هشدار دانشمندان دیپ مایند و آکسفورد: هوش مصنوعی احتمالاً بشریت را نابود خواهد کرد

براساس مقاله‌ای جدید، هوش مصنوعی فوق‌هوشمند «احتمالاً» فاجعه‌ای وجودی برای بشر ایجاد می‌کند؛ اما لازم نیست برای مهار الگوریتم‌ها منتظر بمانیم.

پس از سال‌ها توسعه، هوش مصنوعی اکنون در جاده‌ها و معابر عمومی رانندگی می‌کند و ارزیابی‌های سرنوشت‌ساز زندگی افراد در محیط‌های اصلاحی را انجام می‌دهد و گاه اثری هنری تولید می‌کند که می‌تواند در مسابقه‌ی هنری برنده شود. در عرصه‌ی هوش مصنوعی، یک سؤال قدیمی همواره مطرح شده است: آیا هوش مصنوعی فوق‌هوشمند می‌تواند انسانیت را از بین ببرد؟ گروهی از محققان دانشگاه آکسفورد اکنون در تحقیقات جدید به این نتیجه رسیده‌اند که چنین سناریویی «محتمل» است.

در مقاله‌ی جالبی که درباره‌ی همین موضوع ماه گذشته در مجله‌ی هوش مصنوعی منتشر شد، سعی شده است تا با بررسی امکان‌های موجود درباره‌ی چگونگی ساخته‌شدن سیستم‌های پاداش به‌طور‌مصنوعی، درباره‌ی این موضوع ارزیابی‌های صورت بگیرد که هوش مصنوعی چگونه برای بشر و «انسانیت» خطرساز خواهد شد.

در وهله‌ی نخست، بد نیست به چند نکته‌ی مقدماتی برای داشتن برداشت بهتری از موضوع اصلی اشاره کنیم. موفق‌ترین مدل‌های هوش مصنوعی امروزی به نام GAN یا شبکه‌های رقیب مولد شناخته می‌شوند. آن‌ها ساختاری دو‌قسمتی دارند. در این شبکه‌ها، بخشی از برنامه در تلاش است تا یک تصویر یا جمله را از داده‌های ورودی تولید کند و بخش دوم نیز در‌ادامه عملکرد آن را درجه‌بندی می‌کند.

بنابر تصور نگارندگان این مقاله، زندگی روی زمین به یک بازی جمع صفر بین بشر با نیازهایش به رشد، غذا، روشن نگه‌داشتن چراغ‌ها با ماشین فوق‌پیشرفته‌ای در نظر گرفته شده است که سعی می‌کند تمام منابع موجود را برای تضمین پاداش و محافظت دربرابر تلاش‌های فزاینده‌ی ما برای متوقف‌کردن آن به‌کار گیرد. در این مقاله آمده است:

باخت در این بازی کُشنده خواهد بود. این احتمالات ازنظر تئوری بدین‌معنی است که باید به‌آرامی (اگر اصلاً قرار باشیم پیش برویم) به‌سمت هدف هوش مصنوعی قدرتمندتر پیش برویم.
کوهن می‌افزاید که ازنظر تئوری، شتاب داشتن به‌سوی چنین چیزی الزامی ندارد. هر مسابقه‌ای براساس این سوء‌تفاهم [یا پیش‌فرض بحث‌نشدنی] است که می‌دانیم چگونه آن را کنترل کنیم. با درنظر گرفتن درک فعلی ما، توسعه‌ی چنین چیزی مفید نیست؛ مگر اینکه هم‌اکنون کاری جدی در مسیر پی‌بردن به چگونگی کنترل کامل اوضاع انجام دهیم.

تهدید هوش مصنوعی فوق‌پیشرفته اضطرابی از نوعی آشنا در جامعه‌ی بشری است. ترس از اینکه ذهن مصنوعی بشر را نابود کند، بسیار شبیه ترس از این است که شکل‌هایی از حیات بیگانه بتوانند بشر را منقرض کنند و خود این موضوع شبیه ترس از درگیری تمدن‌های خارجی و جمعیت‌های آن‌ها با یکدیگر در یک درگیری بزرگ به‌نظر می‌آید.

درباره‌ی هوش مصنوعی در‌کنار تمام موضوعات متداول، فرضیاتی هم وجود دارد که وجودشان درکنار‌هم درنهایت تا حدی به بدبینی‌ها یا نگاه‌های محتاطانه و به‌زعم برخی، به این نگاه‌های ضداجتماعی معنا می‌بخشد. در این‌‌‌جا از فرضیاتی صحبت می‌کنیم که به‌اذعان نگارنده‌ی خود این مقاله نیز تقریباً به‌طور‌کامل «اعتراض‌پذیر یا تصورکردنی» هستند.

درواقع، اینکه برنامه‌های هوش مصنوعی شاید روزی شبیه انسان‌ها شوند، از هر نظر از آن‌ها پیشی بگیرند، به حال خود و بدون کنترل کافی رها شوند و درنهایت با انسان بر سر منابع موجود در بازی حاصل جمع صفر رقابت کنند، همه‌و‌همه فرضیاتی هستند که ممکن است هرگز محقق نشوند؛ بااین‌حال، نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت و کاملاً غیرممکن پنداشت.

منبع:زومیت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۴:۰۳ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

خرید آنلاین کانسیلر با فوت و فن ها و نکاتی که باید از قبل بدانید

حتی قبل از دوران کرونا خریدهای آنلاین و اینترنتی لوازم آرایشی بسیار متداول بود و با بروز این بحران جهانی، این شیوه خرید بیشتر از هر زمان دیگر محبوبیت پیدا کرده ولی در عین حال خرید اقلامی در حوزه آرایشی و زیبایی نظیر خرید آنلاین کانسیلر و کرم پودر به صورت غیر حضوری تاحدی سخت به نظر می رسد چرا که ممکن است خرید نوع مناسب پوست تنها از روی نمایشگر کامپیوتر، تبلت و امثال آن سخت باشد.

خرید آنلاین کانسیلر
مقاله زیر راهنمای خوبی برای جستجوهای شما به منظور خرید کانسیلر به صورت اینترنتی و غیرحضوری است.

پوست خود را بشناسید

درست مثل زمانی که می خواهید مرطوب کننده بخرید، به گزارش پرشین وی باید برای کانسیلر هم پوست خود را بشناسید چرا که نتیجه نهایی استفاده از یک کانسیلر به نوع پوست بستگی دارد.

پائولا بیگون متخصص پوست می گوید: “اگر پوست چرب دارید از کانسیلرهای کرمی یا استیکی استفاده نکنید چرا که بیشتر موجب جمع شدن و مشخص تر شدن منافذ پوست می شود. در عوض به دنبال فرمولاسیون غیرچرب (oil free)، با ماندگاری بالا و با فرمولاسیون مات باشید.”

از سوی دیگر “اگر پوست خشک دارید از کانسیلرهای مات اجتناب کنید چرا که خشکی پوست را بیشتر نشان می دهد. فرمولاسیون هایی که حاوی مواد مرطوب کننده باشد ایده آل تر است.”

اگر از جمله کسانی هستید که از کرم پودر و کانسیلر روی هم استفاده می کنید تا رنگ پوست را یک دست کنید، بهتر هنگام خرید آنلاین کانسیلر از یک محصول با فرمولاسیون سبک استفاده کنید تا زیاد روی پوست سنگین نباشد.

منبع:پرشین وی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۷:۵۴ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

کار درمانی در شرق تهران

 

ما که هستیم
چرا امید شرق را انتخاب کنیم.
کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی امید شرق یکی از بزرگترین و مجهزترین کلینیکهای کار درمانی درشرق تهران واقع در بزرگراه رسالت در تهرانپارس و دارای مجوز رسمی از سازمان نظام پزشکی می باشد.مدیریت بخش کاردرمانی خانم مهرنوش گودرزی کارشناس ارشد کاردرمانی و مدیریت بخش گفتاردرمانی خانم سکینه چراغی کارشناس ارشد گفتاردرمانی می باشد. تمامی درمانگرهای کلینیک دارای تحصیلات دانشگاهی بوده و به صورت تخصصی مشغول به فعالیت می باشند. امید شرق با بیش از ۱۲ سال سابقه کاری با کادری مجرب و متعهد آماده ارائه خدمات به صورت ارزیابی و درمان در دو گروه کودکان و بزرگسالان می باشد. خدمات کلینیک شامل: کاردرمانی، گفتاردرمانی، بازی درمانی و روانشناسی است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۵:۳۶ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

آشنایی با داروی کلیدینیوم سی از دسته داروهای گوارشی

کلیدینیوم سی از دسته داروهای گوارشی می باشد که برای درد روده و معده مورد استفاده قرار می گیرد . همان طور که می دانید داروهای زیادی برای درمان معده وجود دارند که مصرف می شوند اما این دارو یکی از داروهای پرمصرف در این زمینه می باشد و به خصوص برای درمان معده دردهای عصبی مورد استفاده قرار می گیرد . برای آشنایی بیشتر با این دارو با پرشین وی همراه باشید.

موراد مصرف کلیدینیوم سی
کلیدینیوم سی یکی از داروهای پر مصرف می باشد که در ناراحتی های معده و روده مورد استفاده قرار می گیرد. این دارو ترکیبی از دو داروی کلیدینیوم و کلرودیازپوکساید می باشد .

کلیدینیوم یک داروی آنتی کولینرژیک و ضد اسپاسم می باشد که به کاهش نشانه های پیچش و درد در معده و روده ها کمک می نماید . این دارو به این صورت عمل می کند که با آهسته کردن حرکات طبیعی دستگاه گوارشی و شل کردن عضلات معده و روده ها این کار را انجام می دهد.

‏کلرودیازپوکساید از دسته داروهای آرام بخش بنزودیازپینی می باشد که به کاهش اضطراب کمک می کند عملکرد این دارو منجر به انتقال پیام آرام بخش در مغز و اعصاب می شود .

این دارو در برخی موقعیت ها در ناراحتی های گوارشی بسیار کارآمد می باشد . از جمله موارد استفاده ی این دارو ، در کنترل علائم ناشی از بیماری سندروم روده ی تحریک پذیر (IBS) می باشد.

پیش از مصرف

-در صورتی که سابقه ی مشکلات پروستات ، مشکلات چشمی مانند گلوکوم (آب سیاه) مشکل در دفع ادرار یا مشکلات مجاری ادراری ، هرگونه ناراحتی گوارشی ، عفونت ، زخم گوارشی ، جراحی گوارشی ، تیروئید پرکار ، فشار خون بالا و … پزشک خود را مطلع کنید.

منبع:پرشین وی 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۳:۱۱ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

وکبل پایه یک دادگستری در شهرک غرب

وکیل مترادف کلمه نماینده می باشد. فردی است که به موجب قاون، نماینده فردی دیگر در انجام برخی امور وی می شود. البته بین وکیل و موکل( فردی که وکیل، وکالت او را به عهده می گیرد) قراردادی منعقد می گردد که این قرارداد، وکالت نام دارد. افراد در تمامی امور خود به جز برخی موارد، مجاز به انتخاب وکیل می باشند. وکیل قادر است در حدود اختیاراتی که موکل به او واگذار کرده، در محاکم قضایی و دادگاه ها تصمیم گیری نماید.

وکیل در شهرک غرب
وکیل در شهرک غرب ، از سوی دادگستری به وکیل، مجوز یا پروانه وکالت اعطا می گردد، که به موجب آن وکیل می تواند در انجام امور موکل خود در مراجع قضایی حاضر شده و در چارچوب قانون اساسی به دفاع از حقوق موکل خود بپردازد. وکیل حق ندارد در امور خارج از اختیاراتی که موکل به او داده دخالت کند، به عبارتی اگر موکل اقدامات وکیل خود را تایید نکند این اقدام وکیل دارای ارزش و اعتبار نبوده و وکیل خود مسئول اقدامات خویش است. چنانچه در جستجوی وکیل در شهرک غرب هستید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

وکیل خانواده در شهرک غرب
وکیل پایه یک در شهرک غرب خانواده در شهرک غرب ، وکیل خانواده فردی است که بیشترین وقت خود را در دادگاه های خانواده می گذراند. قطعا یک وکیل بی تجربه صلاحیت لازم را برای بر عهده گرفتن این وظیفه خطیر نخواهد داشت. وکیل خانواده با مطالعه پرونده و بررسی همه جانبه آن، اقدام به حل اختلاف طرفین دعاوی می کند. تجربه، صداقت، دانش روز، امانتداری و .. ویژگی هایی است که وکیل خانواده باید از آنها برخوردار باشد. وکیل خانواده می تواند در اموری مانند طلاق، مهریه، نفقه، حضانت فرزند، اختلافات دوران نامزدی و سایر مشکلات خانودگی دخل و تصرف نماید. برای ارتباط با بهترین وکیل در شهرک غرب با شماره های درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایید.

وکیل حقوقی در شهرک غرب
وکیل حقوقی در شهرک غرب ، وکیل حقوقی فردی است که از سوی موکل خود می تواند در مسائل حقوقی وی در مراجع قضایی یا غیر قضایی اقدام نماید. وکیل حقوقی بر اساس دانش و تجربه خود در امور حقوقی مشاوره های لازم را به موکل می دهد. عموما حقوق در جوامع به حقوق عمومی و حقوق خصوصی دسته بندی می شوند. حقوق خصوصی به مسائل و دعاوی افراد با یکدیگر مربوط می شود، در جایی که حقوق عمومی مربوط به اداره حکومت و مسایل عمومی جامعه می باشد. مواردی که وکیل حقوقی به آن می پردازد شامل خرید و فروش، اجاره، رهن، مالکیت خصوصی افراد، مطالبه ضرر و زیان آنها، حقوق خانواده و ... می باشد. برای دریافت مشاوره با وکیل حقوقی در شهرک غرب با ما در تماس باشید.

مشاور حقوقی در شهرک غرب
مشاور حقوقی در شهرک غرب ، مشاور حقوقی فردی است که با توجه به علم و آگاهی و تجربه خود قادر است راهکارهای ارزنده ای را در اختیار سازمان ها، ادارات و شرکت های خصوصی بگذارد. مدیران کسب و کار به دلیل مسئولیت های مهمی که بر عهده دارند می توانند تصمیات عاقلانه تر و بهتری اتخاذ نمایند. چرا که مدیران اجرایی با بی خبری از مسائل حقوقی متحمل ضرر و زیان در مراودات مالی و اجتماعی خود خواهند شد. مشاور حقوقی در زمینه های متعددی مانند چک، سفته، تهعدات بانکی و بسیاری از مسائل دیگر، راه حل های کاربردی را در اختیار مدیران سازمان ها قرار می دهند. برای دریافت شاوره با مشاور حقوقی در شهرک غرب با ما در تماس باشید.

وکیل کیفری در شهرک غرب
وکیل کیفری در شهرک غرب ، وکیل کیفری فردی است که در مواردی مانند سرقت، خیانت در امانت، کلاهبرداری، جعل اسناد، استفاده از اسناد مجعول و از این موارد فعالیت دارد. برخی از پرونده های کیفری به دلیل تخصصی بودن و اهمیت جرم لازم است از وکیل کیفری مجرب مشاوره و راهنمایی اخذ شود. حساسیت دعاوی کیفری به دلیل اینکه با جان و مال و آبروی افراد سر و کار دارد از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. وکیل کیفری با دانش قانون مجازات اسلامی، آگاهی از قوانین مربوط به مبارزه با مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز و با تسلط کامل بر امور کیفری به حل این دسته از مشکلات می پردازد. چنانچه در جستجوی وکیل کیفری در شهرک غرب هستید می توانید با شماره های ما در تماس باشید.

وکیل ملکی در شهرک غرب
وکیل ملکی در شهرک غرب ، وکیل ملکی فردی است که در دعاوی ملکی دارای تخصص و تجربه می باشد. وکیل ملکی با تنظیم سند رسمی، اخذ پایان کار، تقسیم و افراز املاک مشاع، جعل اسناد، تصرف عدوانی و غیره بر اساس دانش و تجربه خود دخل و تصرف دارد. وکیل ملکی قادر است در دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول حق رای داشته باشد. به منظور ارتباط با وکیل ملکی در شهرک غرب با شماره های ما در تماس باشید.

دفتر وکالت در شهرک غرب
دفتر وکالت در شهرک غرب ، دفتر وکالت محلی است که به وسیله وکیل تاسیس و اداره می شود. هدف از این تاسیس کمک به اجرای عدالت می باشد. تمامی وکلا ابزار واحدی به نام قانون در اختیار دارند اما روش استفاده آنان از این ابزار واحد یکسان نیست. آن ها در برخورد با قانون به انتخاب پرداخته و عملکرد ویژه ای را برمی گزینند. اما در هر صورت همگی از اجرای قانون واحدی سخن می گویند. در دفتر وکالت وکیل کاسب نیست و هدف او تنها کسب مال نبوده و او در این مکان به اجرای عدالت به بهترین شکل ممکن خواهد پرداخت. دفتر وکالت با تایید رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه تاسیس می گردد. دفتر وکالت معتبر دارای پروانه دفتر وکالت، دو کارمند دفتری، حداقل یک کارشناس حقوقی و یک کارشناس فناوری اطلاعات می باشد. چنانچه در جستجوی دفتر وکالت در شهرک غرب می باشید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۰:۱۸ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)