سایت سایت .

سایت

آپدیت تلگرام با ویژگی‌های خاص منتشر شد

 تلگرام در جدیدترین آپدیت خود قابلیت‌های زیادی را برای کاربران عادی و کاربران نسخه پریمیوم درنظر گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به واکنش‌های بی‌نهایت به پیام‌ها، دریافت کد ورود به حساب از طریق ایمیل، اولویت‌بندی دانلودها در اندروید و همچنین لینک‌های جدید نام‌های کاربری (یوزرنیم) اشاره کرد.

قابلیت های جدیدترین آپدیت تلگرام

تلگرام در آپدیت قبلی قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار داد و حالا شاهد بهبود برخی از آن‌ها در جدیدترین نسخه هستیم. در ادامه نگاهی به ویژگی های آپدیت جدید تلگرام داریم.

واکنش‌های بی‌نهایت

در این بروزرسانی، کاربران به ایموجی‌های زیادی برای واکنش نشان دادن به پیام‌های دیگران دسترسی پیدا می‌کنند که شامل ایموجی‌های مخصوص حساب‌های پریمیوم هم می‌شود. تلگرام برای دسترسی کاربران به این ایموجی‌ها، پنل واکنش به پیام‌ها را بازطراحی کرده و حالا می‌توانید آن را باز کنید.

آپدیت تلگرام با ویژگی‌های خاص منتشر شد

در تلگرام پریمیوم کاربران می‌توانند از ایموجی‌های سفارشی‌ شده هم استفاده کنند و همچنین حالا امکان استفاده از سه واکنش برای یک پیام وجود دارد.

واکنش‌های جدید برای گروه‌ها و همچنین چت‌های خصوصی در دسترس قرار دارند و همچنین ادمین‌های گروه‌ها می‌توانند واکنش‌های سفارشی مورد استفاده در گروه‌ها را کنترل کنند.

ایموجی‌های استاتوس

یکی از ویژگی‌هایی که در آپدیت جدید تنها برای کاربران پریمیوم درنظر گرفته شده، افزودن ایموجی در کنار نام کاربری است. این ایموجی بجای نشان حساب پریمیوم در لیست چت‌ها، پروفایل و درون گروه‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

آپدیت تلگرام با ویژگی‌های خاص منتشر شد

کاربران می‌توانند از ۷ ایموجی استاندارد استفاده کنند یا اینکه به سراغ ایموجی‌های سفارشی بروند. ایموجی‌های محبوب برای کار، خواب، سفر و موارد دیگر در بالای ایموجی‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند.

دریافت کد ورود به حساب از طریق ایمیل

حالا کاربرانی که به دفعات از حسابشان خارج و وارد آن می‌شوند، می‌توانند کد ورود به حساب را از طریق ایمیل دریافت کنند یا اینکه به سراغ گزینه‌های Sign in with Apple یا Sign in with Google بروند.

آپدیت تلگرام با ویژگی‌های خاص منتشر شد

علاوه بر این، ورود یا ثبت نام حساب کاربری در نسخه iOS تلگرام به انیمیشن‌ها و رابط کاربری جدیدی مجهز شده که البته در اختیار کاربران اندرویدی قرار داشته است.

لینک‌های جدید نام کاربری

آپدیت تلگرام با ویژگی‌های خاص منتشر شد
تمامی نام‌های کاربری در تلگرام دارای لینک t.me/username هستند تا بتوانید آن‌ها را به راحتی به اشتراک بگذارید. اما حالا تمام یوزرنیم‌ها به لینک جدید username.t.me هم مجهز شده‌اند.

اولویت‌بندی دانلودها در اندروید

مدتی می‌شود که تلگرام به یک دانلود منیجر داخلی مجهز شده و می‌توانید دانلودها را در یک صفحه جدید مشاهده کنید. اما حالا می‌توانید در همین صفحه با لمس دانلودها، آن‌ها را برای اولویت‌بندی جابجا کنید تا زودتر از سایر فایل‌ها دانلود شوند.

آپدیت تلگرام با ویژگی‌های خاص منتشر شد

در نهایت تلگرام چندین قابلیت مجزا برای اندروید درنظر گرفته که شامل انیمیشن‌های روان‌تر برای باز و بسته کردن فایل‌های رسانه‌ای در نسخه مخصوص این سیستم عامل می‌شود. همچنین کاربران در اندروید ۱۳ و نسخه‌های بعدی این سیستم عامل می‌توانند آیکون تلگرام را مطابق تم دستگاه تغییر دهند و حتی حالت تاریک هم روی آن تاثیر می‌گذارد.

منبع:مجله برترینها


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۰:۴۸ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز


بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز، با تمرکز بر روی تخصص و ارائه روش های منحصر به فرد خدمات خود را ارائه می دهد. کاشت مو طبیعی، مطمئن ترین و زیباترین راه درمان طاسی و کم مویی است. در بهترین کلینیک ماشت مو در تبریز از فرمول لئوناردو داوینچی استفاده می شود. به این صورت که فاصله میان دو ابرو تا چانه محاسبه می شود و سپس نصف این مقدار را به نقطه میان دو ابرو به طرف بالا اضافه می شود. به کمک این روش، هر فرد ظاهر متفاوت و منحصر به فرد خود را دارد. بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز، نهایت همکاری را به لحاظ الویت زمانی و نوبت دهی، پذیرش در روزهی تعطیل و هم چنین به لحاظ مالی با مراجعه کنندگان خواهد داشت.

بهترین دکتر کاشت مو در تبریز
بهترین دکتر کاشت مو در تبریز، رکن اصلی هر مرکز درمان هستند. تخصص و دانش از لازمه ی پزشک بودن است ولی داشتن تجربه از آن مهمتر است. مجهز بودن کلینیک به بهترین دکتر کاشت مو در تبریز، یکی از مسائل بسیار مهم است. بهترین دکتر کاشت مو در تبریز، با استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی و تجارب شخصی می تواند بهترین نتیجه را برای مراجعه کنندگان رقم بزند. کاشت مو یکی از حساس ترین جراحی های زیبایی است، به همین علت باید در انتخاب بهترین دکتر کاشت مو در تبریز دقت حکافی به خرج دهید. برای دریافت وقت مشاوره و کاشت مو با شماره های درج شده تماس بگیرید.

کاشت مو در تبریز
کاشت مو در تبریز، پیوند مو، کاشت مو طبیعی و جلوگیری از ریزش مو عباراتی است که به تعداد بسیار زیاد و هر روز و هر ساعت در سایت های جستجو در اینترنت جستجو می شوند. اهمیت زیبایی بر کسی پوشیده نیست و همه در آرزوی داشتن موهای زیبا و پرپشت به سر می برند. اگر واقعا از پرداخت هزینه های گزاف داروهای ریزش مو، شامپوهایی که هر روز در معرفی می شوند و یا موادی که به دروغ جهت رشد مججد موها معرفی می شوند خسته شده اید، برای کاشت مو در تبریز به ما مراجعه کنید. برای دریافت نوبت و مشاوره با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

متخصص کاشت مو در تبریز
متخصص کاشت مو در تبریز، یکی از موارد کلیدی در کاشت مو است. استفاده از روش های مدرن پیوند و کاشت مو توسط متخصص کاشت مو در تبریز باعث می شود تا شاهد نتایج رضایت بخش و مطلوبی باشید. ممکن است در بسیاری از کلینیک ها به جای متخصص کاشت مو در تبریز، دستیاران و تکنسین ها این عمل را انجام دهند. در این صورت ممکن است شاهد ریزش مو یا عدم دریافت نتیجه باشید. با انجام مشاوره تخصصی نزد متخصص کاشت مو در تبریز، می توانید شرایط را بررسی کنید، از متخصص کاشت مو در تبریز اطمینان حاصل کنید و بدانید که آیا کاندید مناسبی برای عمل کاشت مو هستید یا نه. در صورت دریافت مشاوره و اطلاع از اقدامات قبل از عمل کاشت و پیوند مو با ما تماس بگیرید.

کلینیک کاشت مو در ولیعصر تبریز
کلینیک کاشت مو در ولیعصر تبریز، از اولین کلینیک هایی است که کاشت مو را به روش مستقیم و با جدیدترین متد ها انجام می دهد. بالاترین میزان تراکم کاشت مو را می توانید در کلینیک کاشت مو در ولیعصر تبریز مشاهده نمایید. این کلینیک به تجهیزات مدرن مجهز است که علاوه بر افزایش سرعت، باعث کاهش احتمال آسیب به گرافت ها و در نهایت افزایش موفقیت کاشت مو می شود. سابقه ی طولانی کلینیک کاشت مو در ولیعصر تبریز، در زمینه کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سیبیل باعث شده که تمامی مراجعه کنندگان به نتیجه دلخواه خود دست یابند. کلینیک کاشت مو در ولیعصر تبریز با در اختیار داشتن کادری ماهر، با تجربه و دلسوز جز بزرگترین کلینیک های کاشت مو می باشد. پس برای داشتن موهایی زیبا و پرپشت با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

کلینیک تخصصی کاشت موی نیکسیما

متخصصین
خانم دکتر حمیده عظیمی علمداری(متخصصین پوست و مو و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی )
خانم دکتر مهناز جابریان( متخصصین پوست و مو )
و با حضور متخصصین برجسته کشور

بمدیریت دکتر یوسف زاده
و با حضور تیم تخصصی کاشت موی رحیمی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۴:۱۴ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

روشی برای برداشتن لست سین در اینستاگرام

 

همان طور که می دانید در تلگرام قابلیت لست سین افراد وجود دارد . باید بدانید این قابلیت در اینستاگرام هم وجود دارد .اما اگر نمی خواهید کسی از زمان حضور شما در اینستاگرام مطلع باشد با ما همراه باشید.

لست سین آخرین بازدید شما را در اینستاگرام نشان می دهد .اما گاهی دلمان نمی خواهد کسی بدانید در چه ساعتی از اینستاگرام بازدید کرده ایم .برای حل این مشکل روشی وجود دارد .بد نیست بدانید لست سین شما در دایرکت نمایش داده می شود .برای برداشتن لست سین در اینستاگرام از قسمت تنظیمات Show Activity Status را انتخاب کنید و گزینه مربوطه را غیر فعال کنید . با پرشین وی همراه باشید

تمام کاربرانی که از طریق دایرکت به آن ها پیام داده باشید.

قابلیت لست سین یا Show Activity Status به طور پیش فرض در اینستا فعال است، اما خوشبختانه امکان غیر فعال کردن یا مخفی کردن لست سین اینستا وجود دارد. بدین منظور کافیست مراحل زیر را طی کنید:

 


برنامه اینستاگرام را اجرا و وارد اکانت خود شوید. به بخش پروفایل (آیکون آدمک) مراجعه کنید. در منوی تنظیمات ارائه شده به سمت پایین حرکت کنید تا به گزینه Show Activity Status برسید. اسلایدر موجود در کنار این گزینه را غیر فعال نمایید.

 


برداشتن لست سین در اینستاگراممخفی کردن و برداشتن لست سین در اینستاگرام

به همین سادگی نمایش آخرین بازدید اینستا شما برای سایر کاربران مخفی می‌شود. در نظر داشته باشید که مخفی کردن آخرین زمان بازدید یا لست سین اینستاگرام هم مثل اپلیکیشن های دیگر همچون تلگرام کاری دوطرفه است.

 


یعنی اگر شما لست سین خود را در اینستا غیر فعال یا مخفی کنید، لست سین دیگران هم برایتان مخفی می‌شوند.

 


راهی برای برداشتن لست سین در اینستاگرام

بیشتر بدانید چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم؟

 


این کار فقط با مرورگر کروم امکان پذیر است.

 


برای پست گذاشتن ابتدا باید یک سربرگ incognito در مرورگر کروم باز کنید.

 


برای انجام این کار کافیست کلید‌های Ctrl Shift N را همزمان نگه دارید. حال منو را از گوشه سمت راست انتخاب و سپس روی گزینه More Tools را کلیک کنید.

 


وارد گزینه Developer Tools شوید.

 


همانند تصویر زیر گزینه‌ای که یک گوشی موبایل و یک تبلت را نشان میدهد را انتخاب کنید.

 


برداشتن لست سین در اینستاگراماینستاگرام در کامپیوتر

سپس وارد سایت instagram.com شوید.

 


مشخصات اکانت خود را وارد کنید.

 


در آخر میتوانید با انتخاب آیکون دوربین، عکس مورد نظر خود را از کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود انتخاب و آپلود کنید.

 


موبایل کمک , باشگاه خبرنگاران

 


گردآوری: پرشین وی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۸:۳۷ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

تعمیرگاه گیربکس آریو در تهران

تعمیرگاه گیربکس آریو در تهران
خودرو های خارجی مونتاژ شده در ایران، یک بدی بزرگ دارند:گران بودن و نایابی قطعاتشان. در ادامه ی مطلب به یکی از این قطعات یعنی گیربکس می پردازیم.

در مقاله ی فروش قطعات آریو در تهران خودروی آریو را به طور کامل بررسی کردیم. در این مقاله به طور تخصصی به گیربکس آریو می پردازیم.

 

گیربکس چیست؟
اصلی ترین بخش هر خودرو موتور آن است. موتور یک خودرو نیروی مورد نیاز برای حرکت خودرو را تامین می کند. سپس این نیرو باید به اجزای مختلف منتقل شود. کار انتقال نیرو به وسیله یک سیستم، متشکل از کلاچ، جعبه دنده(گیربکس) و دیفرانسیل انجام می شود.

 

عملکرد گیربکس

به زبان ساده گیربکس یک کنترل کننده ی سرعت است. نیروی تولید شده در موتور باید به اندازه ی لازم به چرخ ها برسد. نه بیشتر و نه کمتر.
به وسیله ی گیربکس این نیرو به صورت کنترل شده و به اندازه ی احتیاج به چرخ ها می رسد.
این امر از سرعت گیری ناگهانی جلوگیری می کند.
علاوه بر این گیربکس جهت حرکت خودرو را تنظیم می کند. حالت های دیگری مثل دنده عقب یا سکون حین روشن بودن خودرو وجود دارند که به وسیله ی گیربکس انجام می شوند.

 

قطعات تشکیل دهنده ی گیربکس:

چرخ دنده ها:
چرخ دنده ها در همه ی گیربکس ها به طور ثابت وجود دارند. اما نوع و تعداد آن ها متفاوت است. آنها با توجه به وظایفی که دارند میزان قدرت انتقالی از موتور به چرخ ها را تنظیم می کنند. اگر به دسته ی خودروی خود نگاه کنید، اعدادی روی آن می بینید. این اعداد همان چرخ دنده ها می باشند.


شافت ورودی یا محور کلاچ:
شافت ورودی محور محرک گیربکس است. این شافت در بخش ورودی گیربکس به چرخ دنده ای متصل می باشد. شافت ورودی از طریق کلاچ با موتور خودرو ارتباط می گیرد.

 

شافت خروجی یا محور اصلی:
این شافت نیروی موجود در گیربکس را به دیفرانسیل منتقل می کند.

 

شافت واصل یا محور زیر:
وظیفه ای این محور انتقال نیرو از شافت ورودی به شافت خروجی است.


یاتاقان یا بلبرینگ:
این قطعه وظیفه ی هماهنگی را برعهده دارد و از طریق لایه ی داخلی دندانه دار با چرخ دنده چفت می شود.

تعمیرگاه گیربکس در تهران

دسته دنده:
بیرونی ترین عضو گیربکس دسته دنده است. این قطعه در خودرو های اتوماتیک به طور کامل حذف می شود. در این خودرو ها مسیری H شکل برای تغییر دنده ها طی می شو که ممکن اس خودکار اتفاق بیوفتد یا کنترل آن دست راننده باشد.

 

میل ماهک:
یک رابط بین دسته دنده و ماهک است. راننده با حرکت دادن دسته دنده در واقع میل ماهک را حرکت می دهد. میل آهک براساس نوع گیربکس عملکرد متفاوتی دارد و تعداد آن با تعداد دنده ها قابل تغییر است.


ماهک:
ماهک یک قطعه ی خمیده ی فلزی است. نیرویی که از ط ریق دسته دنده به میل ماهک منتقل می شود. ماهک را حرکت می دهد.این قطعه با فعال کردن چرخ دنده سرعت خودرو را تنظیم می کند.


کشوی دنده:
این قطعه یک شیار دو طرفه دارد که از یک طرف ماهک و از سمت دیگر یاتاقان جعبه ی دنده برنجی درون آن قرار می گیرد.

 

دنده برنجی:
فرم این قطعه دندانه دار است و به سرعت با یاتاقان چفت می شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۶:۳۳ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

بهترین راه آشنایی با فرهنگ کشورهای دیگر در سفر خارجی

بهترین راه آشنایی با فرهنگ کشورهای دیگر در سفر خارجی
همه ما دوست داریم به کشورهای مختلف سفر کنیم و دنیا را ببینیم. فرهنگ های متفاوت یکی از جذاب ترین و مهم ترین دلایل سفرهای خارجی در تمام نقاط دنیاست که البته باید به آنها احترام گذاشت.

سفر کردن یکی از بزرگترین و لذت بخش ترین رویدادها و تصمیمات زندگی هر فردی است. انسان ها با توجه به مقصدی که برای سفر انتخاب می کنند نیازمند داشتن اطلاعاتی هستند که نقاط مختلف جغرافیایی جهان را با یکدیگر متمایز می کند. راه آشنا شدن با فرهنگ کشورهای مختلف را در پرشین وی بخوانید.

آشنا شدن با فرهنگ کشورهای مختلف
راه های بسیاری برای آشنا شدن با فرهنگ دیگر کشورها بدون نیاز به صرف پروازهای طولانی ،وجود دارد.امروزه با پیشرفت تکنولوژی تنها با استفاده از اینترنت ،بدون ترک خانه ،می توانید چیزهای زیادی در مورد کشورهای دیگر یاد بگیرید.

راه آشنا شدن با فرهنگ کشور دیگر در سفر

۱٫مراجعه به کتابخانه به کتابخانه مراجعه کنید و کتاب هایی که در مورد مسافرت است را مطالعه کنید.خواندن کتاب و سفرنامه ها ،شما را با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان سراسر کشور آشنا خواهد کرد.

آشنا شدن با فرهنگ کشورهای مختلف
۲٫یادگیری زبان

امروزه زبان انگلیسی به زبان دوم همه ی انسان ها تبدیل شده است و دیگر هرکسی به طور مختصر همکه شده با این زبان آشنایی دارد.زمانی را صرف یادگیری این زبان کنید تا بتوانید با مردمان بومی از راه های مختلف مانند چت کردن صحبت کنید و اطلاعات بدست آورید.

۳٫بازدید از موزه و نمایشگاه
اگر در شهر شما نمایشگاهی در رابطه با فرهنگ کشور و یا صنایع دستی دیگر شهر و کشورها برپا می شود،این فرصت را از دست ندهید.دیدن از موزه ها نیز راهی دیگری برای شناخت با فرهنگ کشورهاست.

بهترین راه آشنایی با فرهنگ کشورهای دیگر در سفر خارجی
۴٫کاوش در اینترنت

در اینترنت به راحتی می توانید اطلاعات زیادی در رابطه فرهنگ کشور ها بدست آورید.با گشتی کوتاه منابع زیادی در دسترس خواهد بود که آگاهی شما را بالا خواهد برد.

۵٫کمک گرفتن از دوست

اگر یک دوست از فرهنگی دیگر دارید ،بهترین راه برای کسب اطلاعات ،تعامل با این دوست است.

دالاهو ـ همشهری


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۸:۳۸ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

فلاشینگ نما

فلاشینگ نمانمای ظاهری ساختمان یکی از بخش های مهم در ساختمان است. نما در ارزش و قیمت ساختمان تاثیر زیادی دارد. فلاشینگ نما یکی از راه ها یی است که با استفاده از آن می توان به آسانی نمای ساختمان را طراحی کرد.

فلاشینگ، یک پوشش فلزی است که از دیوارهای خارجی ساختمان را در برابر عوامل محیطی و شرایط اقلیمی مختلف محافظت می کند. از این پوشش برای دیوار پشت بام و حیاط نیز استفاده می شود.

فلاشینگ نمای ساختمان
به طور کلی می توان گفت هر نوع پوشش خمکاری شده که برای پوشاندن نقاط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد را می توان فلاشینگ یا فلاشینگ نما نامید. این روز ها انواع مختلف ساندویچ پانل سقفی، دیواری و غیره در ساختمان­ ها بکار می رود. فاصله بین درز این محصولات جلوه خوبی ندارد. به همین علت از ورق هایی به نام فلاشینگ نما برای پوشش درزها استفاده می شود. این ورق ها در محل اتصال دیوارها و سقف نصب می شوند و درز بین آن ها را پنهان می ­کنند.

فلاشینگ ساختمان چیست؟

انواع مدل­ های فلاشینگ
فلاشینگ ها انواع مختلفی دارند و از نظر طرح، رنگ و ابعاد به انواع فلاشینگ تقسیم می شوند.

فلاشینگ نبشی (L)
از این مدل فلاشینگ نما برای گوشه ها، محل اتصال دو دیوار، نقاط اتصال سقف به دیوار، پوشش درزهای بین سقف و دیوار از داخل یا خارج به صورت افقی استفاده می شود. لبه­ های این نوع فلاشینگ دارای خم به سمت داخل یا خارج است که به استحکام بیشتر کمک می­کند. فلاشینگ نبشی برای عایق­بندی کامل‌ تر و بهتر نیز مورد استفاده قرار میگیرد. به صورت پیش فرض لبه هایی با سایز 10*10 و 5*5 دارد. ابعاد این نوع فلاشینگ، با توجه به محل مورد استفاده، متفاوت هستند. بنابراین می­توان در ابعاد دلخواه سفارش داد.

فلاشینگ نبشی

فلاشینگ مدل L

فلاشینگ مدل یو (U)
این مدل از فلاشینگ، ظاهری یو (U) شکل دارد. فلاشینگ مدل یو از اتصال دو صفحه به صورت قائم ساخته می‌شود. لبه های دو طرف یو به سمت داخل خم شده اند. یکی از پرمصرف‌ترین انواع فلاشینگ می باشد و برای پوشش دور تا دور و حاشیه، پوشاندن محل اتصال و درزبندی ساندویچ پانل‌ها به کار می‌رود. مهم ترین مزیت این نوع فلاشینگ نسبت به سایر انواع آن، استحکام بسیار بالا و مقاومت آن است. لبه‌های فلاشینگ مدل U کمک می‌کنند تا موجی در نما ایجاد نشود. این مسئله تاثیر زیادی در زیبایی نما دارد.

این نوع فلاشینگ با ابعاد پرمصرف زیر تولید و آماده تحویل می باشد ولی در صورت لزوم قابل سفارش گیری در ابعاد، رنگ و مقاطع مختلف با ضخامت های متفاوت می باشد:

ابعاد فلاشینگ مدل یو

مورد مصرف

5*4*5

مناسب برای حاشیه ساندویچ پانل دیواری ضخامت 4 سانتی متر

5*5*5

مناسب برای حاشیه ساندویچ پانل دیواری ضخامت 5 سانتی متر

5*6*5

مناسب برای حاشیه ساندویچ پانل دیواری ضخامت 6 سانتی متر

8*8*8

مناسب برای حاشیه ساندویچ پانل دیواری ضخامت 4 و 5 سانتی متر

 

فلاشینگ ساختمان مدل U

 

فلاشینگ مدل سه پله (Z)
این نوع فلاشینگ برای قسمت حاشیه‌ی جلویی ساندویچ پانل سقفی، بخش آبریز و قسمت زیرین ساندویچ پانل دیواری به کار می رود. مانع نفوذ آب می­شود و از تابش مستقیم نور آفتاب به ورق‌ ها و پانل‌ ها جلوگیری می نماید.

فلاشینگ نمای مدل سه پایه، لبه‌های خمیده‌ای دارد‌. این خمیدگی باعث می‌شود تا از این نوع فلاشینگ به عنوان پوشش و محافظ در برابر نفوذ آب و عوامل جوی و نور آفتاب استفاده شود. به این ترتیب از پوسیدگی یا خرابی ورق‌ها و پانل‌ها جلوگیری می کنند.

این نوع فلاشینگ با ابعاد پرمصرف زیر تولید و آماده تحویل می باشد. ولی در صورت لزوم قابل سفارش گیری در ابعاد، رنگ و مقاطع مختلف با ضخامت های مختلف می باشد:

ابعاد فلاشینگ مدل سه پله

مورد مصرف

5*4*5

مناسب برای حاشیه ساندویچ پانل دیواری ضخامت 4 سانتی متر

5*5*5

مناسب برای حاشیه ساندویچ پانل دیواری ضخامت 5 سانتی متر

5*6*5

مناسب برای حاشیه ساندویچ پانل دیواری ضخامت 6 سانتی متر

 

فلاشینگ نما مدل Z

 

فلاشینگ مدل تاج
فلاشینگ مدل تاج را می‌توان در زاویه‌های مشخص طراحی و تولید کرد. این مدل فلاشینگ در سقف‌های دو شیب، محل شکست یا تاج و پوشش موج ساندویچ پانل‌ها کاربرد دارد. خمیدگی این فلاشینگ نما باعث شده تا از آن برای اتصال دو سقف به یکدیگر استفاده شود. تفاوت عمده فلاشینگ مدل تاج با انواع دیگر ، جزئیات ظاهری آن است. این فلاشینگ نما از اجزای متفاوتی تشکیل می‌شود. اجزای آن شامل سه بخش رویه، فوم درزگیر و فلاشینگ زیره است که فرآیند درزبندی را بهتر انجام می‌دهند. سقف را از قسمت زیرین به خوبی می‌پوشانند و در نهایت برای پوشش کامل ساندویچ پانل‌ها انتخاب بسیار مناسبی است.

فلاشینگ ساختمان مدل تاجفلاشینگ نما دل تاج

مزایای نصب فلاشینگ نما
فلاشینگ برای پنهان کردن خرپای شیروانی، ایجاد نمای ساختمان بهتر و زیباتر در زیر سقف شیروانی نصب می شود. به همین دلیل در طراحی نما طرفداران زیادی پیدا کرده است. ورود باد در سازه و پیچیدن باد موجب کنده و خراب شدن شیروانی سقف می‌گردد. فلاشینگ نما با ممانعت از ورود باد، از این اتفاق جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، با عایق بندی نقاط مستعد رطوبت و ایجاد آب بندی سقف و لبه پنجره، از ورود آب به داخل ساختمان و آسیب به نمای داخلی و خارجی پیشگیری می کند. همچنین فلاشینگ ها قابلیت رنگ آمیزی دارند که زیبایی ساختمان را دو چندان می‌کنند. از دیگر مزایای فلاشینگ نما در ساختمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوشش درزها
افزایش مقاومت
ایجاد ظاهری زیبا برای طراحی نمای ساختمان
مواد اولیه مورد استفاده در ساخت فلاشینگ ساختمان
سازه با توجه به نوع کاربردی که دارد با مواد اولیه و جنس‌های مختلفی ساخته شده است. معمولا برای ساخت فلاشینگ از ورق‌های رنگی و گالوانیزه، رنگ کوره یا الکترواستاتیک، ورق سیاه روغنی، ورق فولادی ضد زنگ و ورق آلومینیومی استفاده می‌شود. کیفیت فلاشینگ­ها را می­توان با میزان مقاومت و عدم نفوذپذیری در مقابل آب سنجید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۹:۴۴ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

با رعایت این نکات بهترین سفر ساحلی را تجربه کنید

با رعایت این نکات بهترین سفر ساحلی را تجربه کنید
اشتراک:
با رعایت این نکات بهترین سفر ساحلی را تجربه کنیدگردشگری
محیط تمیز و خلوتی ساحل‌ها از مهم‌ترین عواملی است که گردشگران آن‌ها را برای تفریح و ورزش انتخاب می‌کنند رمز یک سفر خوب و فراموش‌نشدنی برنامه‌ریزی خوب پیش از سفر است. اگر به تنهایی سفر می‌کنید کار شما راحت‌تر است. با ما همراه باشید.
سواحل ایران از زیباترین جاذبه های گردشگری کشور هستند و همیشه گردشگران داخلی و خارجی زیادی به این شهرها هجوم می برند. نکات بسیار مهم سفر به مناطق ساحلی وجود دارد مطالب ما را دنبال کنید . بهترین سفر ساحلی را در پرشین وی ببینید.
پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

خدمت رسانی موکب های بانک سپه در کربلای معلی و استان ها مرزی کشور به زائران اربعین حسین

بهترین سفر ساحلیمقصدهای ساحلی
پوشش خوب بهتر است که یک چادر ساحلی با خود ببرید تا در زمان استراحت به آن پناه ببرید.در چادرمی توانید به راحتی لباسهایتان را هم عوض کنید. حمام را در نظر بگیرید در جایی که اقامت خواهید داشت حتما به داشتن حمام و سرویس بهداشتی توجه کنید.مطمئناحمامی که در ساحل خواهید داشت ، به خوبی حمام داخل خانه نیست اما برای پاکسازی اولیه شن و ماسهها خوب است.توجه به گرسنگی و تشنگی به کم شدن آب بدن توجه داشته باشید.حتی اگر تشنه نیز نیستید،حتما هر از چندگاهی آب بنوشید.زیرا زمانی که در معرض آفتاب مستقیم قرار می گیرید ،بدن شما زودتر دچار کم آبی می شود.تنقلاتی نیز همراه داشته باشید تا در صورت گرسنگی از آن
شاید به نظر شما بدیهی و حتی احمقانه باشد، اما بسیار نمونه‌هایی بوده‌اند که برنامه‌ریزی خود برای سفر را انجام داده‌اند و بعدا متوجه شدند که یکی از اعضای خانواده گذرنامه ندارد یا آن‌که تاریخ انقضای گذرنامه‌ش، به اندازه‌ی کفایت برای پذیرفته شدن در مقصد نیست. پس اول مطمئن شوید که تمامی اعضا پاسپورت دارند، سپس تاریخ انقضای تمامی پاسپورت‌ها را چک کنید و اگر کسی در میان هم‌سفران، از این جنبه دچار مشکل بود، می‌توانید با مطالعه مدارک لازم و نحوه دریافت پاسپورت، نسبت به تهیه آن اقدام کنید.

کوله پشتی – پارس ناز

گردآوری: پرشین وی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۸:۴۶ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

شیلنگ هیدرولیک سیم دار

شیلنگ هیدرولیک سیم دار

شیلنگ سیم دار و انواع آن را بشناسید. شیلنگ سیم دار یکی از مهم ترین انواع شیلنگ های فشار قوی است که انسان آن را ساخته است. این نوع شیلنگ با استفاده از یک یا چند لایه سیم فشرده تولید می شود.

یکی از کاربردهای شیلنگ های سیم دار، انتقال سیالات با فشار بالا از یک دستگاه به دستگاه دیگر می باشد.

شیلنگ های فشار قوی
نوعی شیلنگ صنعتی هستند که با استفاده از آنها می توان سیالات با فشار بالا مانند سوخت، مایعات، مواد شیمیایی، امولسیون، هیدروکربن ها، روغن هایی با پایه نفتی و … را انتقال داد. علاوه بر این برای انتقال نیرو به دستگاه ها و ماشین آلات هیدرولیکی از شیلنگ های فشار قوی استفاده می کنند.

شیلنگ هیدرولیک سیم دار

شیلنگ های سیم دار فشار قوی
سطح داخلی این شیلنگ ها از موادی ساخته می شود که با سیال هیدرولیک سازگار باشد. در قسمت خارجی شیلنگ هم لایه ای محافظ از جنس پلاستیک قرار دارد. در ساختار شیلنگ های سیم دار فشار قوی، یک یا چند لایه سیم فشرده وجود دارد که این لایه ها به وسیله عایق های لاستیکی از یکدیگر جدا شده اند. مقاومت بالای شیلنگ های فشار قوی مربوط به تعداد لایه ها و سیم های فولادی به کار رفته در ساختار آنها می باشد.

شیلنگ سیم دار چیست
شیلنگ های فشار قوی و صنعتی انواع مختلفی دارند که مهمترین و پرکاربردترین آن ها، شیلنگ های سیم دار است. وظیفه و کاربرد اصلی این شیلنگ ها، انتقال مایعات با فشار بالا می باشد.

انواع شیلنگ سیم دار
شیلنگ هیدرولیک سیم دار

1- شیلنگ های سیم دار هیدرولیک
شیلنگ هایی هستند که برای انتقال سیال هیدرولیکی در بین قسمت های مختلف سیستم مانند شیرها، ابزارها و محرک ها به کار می روند. معمولا شیلنگ های هیدرولیک انعطاف پذیری خوبی دارند. شیلنگ های سیم دار هیدرولیک، یک نوع از شیلنگ های هیدرولیک به شمار می روند که به وسیله یکسری سیم، تقویت شده اند. این شیلنگ ها در دو نوع یک لایه و دو لایه تولید می شوند و در مقابل پیچ خوردگی مقاوم هستند. سیم های به کار رفته در ساختار این شیلنگ ها از جنس فولاد می باشند و استحکام کششی شیلنگ را افزایش می دهند. ضمن اینکه باعث کاهش شعاع خمش شیلنگ نیز می شوند.
تقویت کننده های فولادی می توانند از دخالت میدان های مغناطیسی و تاثیر آنها بر سیال جلوگیری کنند و انعطاف پذیری و استحکام مکانیکی شیلنگ را بالا ببرند. به همین دلیل در شیلنگ های سیم دارهیدرولیک از تقویت کننده استفاده می کنند. پوشش خارجی شیلنگ های سیم دار هیدرولیکی تک لایه از پلاستیک مصنوعی است که در مقابل تغییرات جوی، نور آفتاب، اشعه ماوراء بنفش و عواملی مانند ساییدگی، برش و خوردگی از خود مقاومت نشان می دهد. این امر نقش مهمی در افزایش طول عمر شیلنگ ایفا می کند. این شیلنگ ها بیشتر در سیستم های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. در حالی که شیلنگ های هیدرولیک دو لایه برای انتقال روغن های هیدرولیکی بر پایه نفت به کار می روند. این شیلنگ ها از 3 قسمت لوله، تقویت کننده و پوشش شیلنگ تشکیل شده اند. در ساختار داخلی آنها، 2 لایه سیم تقویت کننده از جنس فولاد به کار رفته است. لایه های تقویت کننده به وسیله یک لایه پلاستیک مصنوعی از هم جدا شده اند. آخرین لایه شیلنگ هم شامل یک لایه پلاستیک مصنوعی است که در مقابل روغن، ساییدگی و شرایط آب و هوایی مقاومت می کند.

شیلنگ سیم دار هیدرولیک

2- شیلنگ های سیم دار لاستیکی
یکی از کاربردی ترین انواع شیلنگ های سیم دار هستند که در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. در قسمت داخلی این شیلنگ ها، یک لوله از جنس لاستیک مصنوعی وجود دارد. شیلنگ های سیم دار لاستیکی مقاومت بالایی در برابر خراش، سایش، چربی و آلودگی از خود نشان می دهند. دمای کاری این شیلنگ ها 40- تا 100+ درجه سانتی گراد می باشد.

شیلنگ سیم دار لاستیکی

3- شیلنگ های سیم دار خرطومی
این شیلنگ ها از نظر ظاهری با شیلنگ های ساده متفاوت هستند. قسمت داخلی آنها کاملا صاف می باشد اما در قسمت بیرونی برآمدگی هایی دیده می شود. این شیلنگ ها در صنایع مختلف برای انتقال مایعات، گازها و پودرها مورد استفاده قرار می گیرند. ضمن اینکه در صنعت کشاورزی و مصارف خانگی هم به کار می روند.

قیمت شیلنگ سیم دار

4-شیلنگ های آبنما فنردار
شیلنگ های آبنما فنردار از جمله شیلنگ های سیم دار شفاف هستند که برای انتقال مایعات و باد مورد استفاده قرار می گیرند. شفافیت آنها باعث می شود تا بتوان مواد داخل شیلنگ را مشاهده و کنترل کرد. شیلنگ های آبنما فنردار در صنایع غذایی، فضای سبز، مصارف خانگی، انتقال مواد شیمیایی، سوخت و … کاربرد دارند.

قیمت شیلنگ سیم دار

* دسته بندی شیلنگ های سیم دار از نظر اندازه
شیلنگ های سیم دار را بر اساس لایه و اندازه ای که ساخته می شوند به چندین دسته تقسیم بندی می کنند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد.
– یک لایه سیم که با اندازه های 4-16.3 اینچ بافته می شوند.
– دو لایه سیم که با اندازه های 3-16.3 اینچ بافته می شوند.
– چهار لایه سیم که با اندازه های 2-4.1 اینچ بافته می شوند.
– شش لایه سیم که با اندازه های 2-8.3 اینچ بافته می شوند.

ویژگی های شیلنگ های یک لایه
قسمت داخلی این شیلنگ از لوله ای تشکیل شده که جنس آن لاستیکی است و در مقابل روغن مقاوم می باشد. در قسمت روکش شیلنگ هم از یک نوع لاستیک استفاده شده که در مقابل ساییدگی، ازن و هیدروکربن ها از خود مقاومت نشان می دهد.
شیلنگ های یک لایه سیم می توانند دمای 40- تا 100+ درجه سانتی گراد و فشار 3.5 – 25 مگا پاسکال را تحمل نمایند. لایه مسلح در این شیلنگ ها، یک لایه است. این شیلنگ ها در سیستم های هیدرولیک، ضد یخ، هوا، انتقال گازوییل و آب مورد استفاده قرار می گیرند.

شیلنگ هیدرولیک سیم دار

ویژگی های شیلنگ دو لایه سیم
این شیلنگ ها هم از نظر ویژگی مشابه دسته قبل هستند با این تفاوت که لایه مسلح در آنها دو لایه بوده و می توانند فشار کاری 5.5- 41.5 مگا پاسکال را تحمل نمایند.

قیمت شیلنگ سیم دار

ویژگی های شیلنگ چهار لایه سیم
این شیلنگ ها دارای لایه مسلحی از 4 لایه سیم هستند و قادرند فشار کاری 16.5- 50 مگا پاسکال را تحمل کنند.

شیلنگ چهار لایه سیم

ویژگی های شیلنگ شش لایه سیم
لایه مسلح این نوع شیلنگ ها از 6 لایه سیم تشکیل شده است و قدرت تحمل فشار این نوع شیلنگ ها 34.5 – 42 مگا پاسکال می باشد.

شیلنگ شش لایه سیم

قیمت شیلنگ سیم دار
عوامل مختلفی مانند نوع و کیفیت مواد اولیه، حجم خرید، ابعاد، جنس شیلنگ و … بر روی قیمت شیلنگ سیم دار تاثیرگذار هستند. برای استعلام قیمت ها می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

قیمت شیلنگ سیم دار

خرید و فروش شیلنگ سیم دار
به طور کلی شیلنگ های سیم دار بازار بسیار گسترده و پر رونقی در داخل و خارج از کشور دارند. در اکثر شهر ها، حداقل یک مغازه خرده فروشی وجود دارد که انواع مختلف شیلنگ سیم دار را به صورت جزیی و عمده به دست مشتریان می رسانند.

سوالات متداول
1- شیلنگ فشار قوی چیست؟
نوعی شیلنگ صنعتی هستند که با استفاده از آنها می توان سیالات با فشار بالا مانند سوخت، مایعات، مواد شیمیایی، امولسیون، هیدروکربن ها، روغن هایی با پایه نفتی و … را انتقال داد. علاوه بر این برای انتقال نیرو به دستگاه ها و ماشین آلات هیدرولیکی از شیلنگ های فشار قوی استفاده می کنند.
2- شیلنگ های آبنما فنردار چه کاربردهایی دارند؟
شیلنگ های آبنما فنردار در صنایع غذایی، فضای سبز، مصارف خانگی، انتقال مواد شیمیایی، سوخت و … کاربرد دارند.
3- وظیفه شیلنگ های سیم دار هیدرولیک چیست؟
شیلنگ هایی هستند که برای انتقال سیال هیدرولیکی در بین قسمت های مختلف سیستم مانند شیرها، ابزارها و محرک ها به کار می روند.
4- قیمت شیلنگ سیم دار چقدر است؟
عوامل مختلفی مانند نوع و کیفیت مواد اولیه، حجم خرید، ابعاد، جنس شیلنگ و … بر روی قیمت شیلنگ سیمدار تاثیرگذار هستند. برای استعلام قیمت ها می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۰:۲۵ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

نحوه پاک کردن حافظه پنهان گوشی آیفون

نحوه پاک کردن حافظه پنهان گوشی آیفون

نحوه پاک کردن حافظه پنهان گوشی آیفونکامپیوتر و موبایل
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که سرعت گوشی آیفون تان پایین آمده باشد .یکی از راه های رفع این مشکل پاک کردن حافظه کش می باشد . برای دانستن چگونگی انجام این کار در ادامه با ما همراه باشید.
گاهی اوقات با باقی مانده فایل های بی استفاده در گوشی حجم حافظه آن اشغال می شود و سرعت گوشی پایین می آید . بهتر است هر چند وقت یکبار حافظه پنهان گوشی را پاک کنید تا این مشکل رفع شود .برای پاک کردن حافظه پنهان گوشی آیفون سه روش در ادامه برای شما آورده شده است . با پرشین وی همراه باشید.
پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

جاجیگا | رزرو آنلاین ویلا و کلبه

تصاویر + نرخ

چگونگی پاک کردن حافظه پنهان گوشی آیفون
اگر مدت‌ها است از گوشی آیفون خود استفاده می‌کنید و سرعت آن پایین آمده است؛ احتمالا زمان آن است که حافظه نهان (Cacha) آن را پاک کنید .پاک کردن حافظه نهان آیفون، ترفندی برای بازگرداندن کارایی و سرعت بخشیدن به گوشی‌های قدیمی است.

اطلاعات ذخیره شده در حافظه نهان آیفون شامل تمام فایل‌ها و تصاویری است که برنامه‌های کاربردی برای اجرای سریع‌تر خود بدان‌ها نیاز دارند. از جمله رمزهای عبور و اسکریپت‌های بازدیدهای قبلی شما از وب‌سایت‌ها برای دسترسی آسان‌تر در حافظه نهان ذخیره شده‌اند.

به صورت تئوری، این ویژگی امکان بازدید سریع‌تر و راحت‌تر وب‌سایت‌ها یا اجرای برنامه‌های کاربردی را فراهم می‌کند و شما مجبور نیستید در هر بار بازدید، اطلاعات و رمزعبور را وارد کنید.

ولی نگه‌داری بیش از حد این اطلاعات در حافظه پنهان گوشی آیفون می‌تواند سرعت گوشی تلفن همراه را به شدت پایین بیاورد.

بنابراین، اگر احساس می‌کنید واقعا آیفون شما کند شده است و نیاز به پاک کردن حافظه کش دارید؛ مراحل زیر را دنبال کنید. ابتدا از برنامه سافاری شروع می‌کنیم که احتمالا مرورگر وب پیش‌فرض شما بوده است.

پاک‌سازی حافظه نهان سافاری

پیش از اینکه شروع به پاک‌سازی اطلاعات ذخیره شده روی مرورگر سافاری کنید؛ اطمینان حاصل کنید این اطلاعات و از جمله رمزعبورهای وب‌سایت‌ها را دارید و از بین نمی‌روند.
گردآوری: پرشین وی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۳:۱۴ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)