سایت سایت .

سایت

زمان مناسب مصرف قهوه برای تمرکز

بسیاری از افراد حقیقتاً روز خود را با خوردن قهوه شروع نمی کنند و جالب است بدانید که قهوه بهترین راه برای افزایش انرژی بعد از بیداری نیست. اگر قهوه را بخشی از روتین صبحگاهی خود کنید تا تمرکزتان افزایش پیدا کند، به نتیجه زیادی نمی رسید پس بهتر است که کمی زمان مصرف آن را تغییر دهید.
در بخش های قبلی بهداشت و سلامت نمناک کامل گفتیم که قهوه به شما کمک می‌‌ کند تا هوشیاری بیشتری داشته باشید و بدون اتلاف انرژی، تمرکز خود را بالا ببرید و این یک علامت خوب از خوردن قهوه است. اگر احساس اضطراب، گرسنگی، افسردگی، حالت تهوع یا احساسات عجیب و غریب و بی خوابی دارید، پس بهتر است که در مورد خوردن قهوه و کافئین تجدید نظر کنید.

قهوه

بهترین زمان برای نوشیدن قهوه
شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که روز خود را با یک قهوه گرم شروع می کنید اما بهتر است بدانید که بهترین زمان برای نوشیدن قهوه؛ در میانه صبح و ظهر است. قهوه به دلیل این که قهوه در خودش کافئین دارد، تحریک کننده بسیار شدیدی است‌ و سطح کورتیزول را بالا می‌ برد. کورتیزول هورمون اصلی استرس در بدن است که باعث تنظیم متابولیسم و سیستم ایمنی و قند خون می شود و افزایش سطح کورتیزول طبیعتاً 30 الی 45 دقیقه بعد از بیداری به اوج خودش می رسد. از آن جایی که کورتیزول متابولیسم و سوخت و ساز را تحریک می‌ کند، در نتیجه باعث انرژی بیشتر و هوشیاری بیشتر در طول روز خواهد شد.
برای اینکه سطح کورتیزول را متعادل نگه دارید، یک فنجان قهوه یک یا 2 ساعت بعد از بیداری میل کنید.
تحقیقات نشان می دهد کورتیزول بعد از بیداری هنوز سطح بالایی دارد؛ بنابراین بهتر است که صبر کنید تا به میانه صبح یعنی قبل از ظهر نزدیک شوید و زمانی که سطح کورتیزول پایین تر می آید، از قهوه استفاده کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۲:۴۴ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

هوش مصنوعی و سئو

هوش مصنوعی Artificial intelligence تکنولوژی است که قادر است با دریافت اطلاعات کافی تصمیم های هوشمندانه ای بگیرد.

هوش مصنوعی یکی از شاخه های علم کامپیوتر است که مانند هوش انسان بر روی کامپیوترها عمل می کند. در سال 1943 دو پژوهشگر به نام های McCulloch و Pitts فعالیت هوش مصنوعی را شروع کردند.
پیش بینی شده است که تا سال 2025 مبلغی نزدیک 60 میلیارد دلار توسط برند ها بر روی هوش مصنوعی هزینه خواهد شد. با توسعه پیدا کردن تگنولوژِی در کسب و کار مفهوم بازاریابی دیجیتال نقش پررنگ تری به خود گرفته است. امروزه سئو به پر کردن صفحات وب با کلمات کلیدی محدود نمی‌شود بلکه الگوریتم‌های هوشمند موتورهای جستجو از صاحبان وب سایت‌ها خلاقیت و نوآوری‌های منحصر به فرد می‌خواهند. و این نشان دهنده ارتباط سئو با بازاریابی محتوا است.

انواع هوش مصنوعی
• هوش مصنوعی محدود (Artificial Narrow Intelligence)
• هوش مصنوعی عمومی (Artificial General Intelligence)
• سوپر هوش مصنوعی (Artificial Superintelligence)

هوش مصنوعی در سئو سایت
همانطور که بیان کردیم هوش مصنوعی و کاربرد آن در سئو ارزان یکی از پدیده‌های نوظهور است که قدمت آن در حدود 5 سال یا کمی بیشتر می‌باشد. تعیین مرزهای واقعی گستردگی هوش مصنوعی به دلیل تمام شایعاتی که در این باره وجود دارد بسیار سخت است. می دانیم که هم اکنون ربات ها قادرند برخی اعمال انسان را تقلید کنند. اما چیزی که برای ما در این مقاله اهمیت دارد توسعه هوش مصنوعی در بازاریابی موتورهای جستجوSEM است.
گوگل می تواند از الگوریتم یادگیری ماشینی برای فهمیدن مقاصد اصلی کاربران از کلمات جستجو شده، استفاده کند. یکی از قدیمی ترین الگوریتم های گوگل که به شناسایی سایت های معتبر و حرفه ای می پردازد Hilltop Algorithm است. مهم‌ترین تاثیر هوش مصنوعی در سئو، ایجاد درک ماشین از رفتار انسانی است که دارای بارزترین تاثیرات روی رتبه بندی‌ها و معیارهای بررسی سایت است.

هوش مصنوعی و سئو

تاثیر هوش مصنوعی در سئو: درک ماشین از رفتار انسانی
امروزه افزایش رتبه سئو، با توجه به افزایش کلمات کلیدی و یا روش‌هایی که جز روش‌های سیاه و متقلبانه هستند، انجام نمی‌گیرد. الگوریتم‌های هوش مصنوعی در سئو، خزنده‌ها و ربات‌های موتور جستجو با الگو برداری از رفتار کاربران در مقابل سایت‌ها عمل می‌کنند و به معنی این است که برای بهبود وضعیت سایت باید بتوان نظر مخاطب را جلب کرد و با ایجاد دسترسی راحت، مطالب کاربردی، زیبایی سایت، افزایش سرعت و بهبود تجربه کاربری ، جایگاه سایت را در میان رقبا بالا ارتقا داد.

تاثیر هوش مصنوعی در سئو : پردازش تصاویر
یکی دیگر از زمینه‌های تاثیر هوش مصنوعی در سئو، قابلیت پردازش تصویر است. امروزه تصاویر علاوه بر نقشی که در بهبود رتبه سایت دارند، به وسیله موتورهای جستجو تحلیل محتوایی هم می‌شوند. به این صورت که گوگل با استفاده از الگوریتم‌های پردازش تصویر توانایی خواندن محتوای تصاویر را به دست آورده است. البته باید گفت که در حال حاضر این موضوع برای کلمات انگلیسی ایجاد شده است و دیر یا زود برای متن‌های فارسی نیز قابل استفاده خواهد بود. پس متن درون تصاویر را با دقت و وسواس خاصی باید بنویسد.

در پایان
سئو و هوش مصنوعی امروز بصورت طبیعی با هم در ارتباط می باشند اما یک بازاریاب محتوا نیازی به یادگیری الگوریتم های پیچیده هوش مصنوعی ندارد. هرچند که درک فرایند هوش مصنوعی به افزایش بهره وری محتوای تولید شده توسط او کمک خواهد کرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۰:۴۹ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

با سن یائسگی زنان آشنا شوید

یائسگی؛ تاریخی است که در آن خانم ها به مدت 12 ماه پریود نمی شوند. طبق گزارشات ، سن یائسگی در جهان معمولاً بین 45 تا 55 سال است که اغلب سن میانگین یائسگی 51 سال اعلام می شود اگرچه بسیاری از خانم ها زودتر از این سن هم، یائسگی را تجربه می کنند. در این قسمت از نمناک در مورد سن یائسگی زنان بیشتر توضیح خواهیم داد.

در چه سنی یائسگی آغاز می شود ؟
دوران پیش از یائسگی؛ یعنی دوران پریودی که در نهایت به یائسگی می انجامد و باعث توقف پریود های فرد می شود. این مرحله تغییری، عموماً به زمانی مرتبط است که یک خانم وارد سن یائسگی شود. هیچ سن و تاریخ دقیقی وجود ندارد که بدانیم چه خانم هایی در چه سنی وارد دوران پیش از یائسگی می شوند و برای هر خانم این سن متفاوت است. این تغییر معمولاً هفت سال قبل از تاریخ یائسگی فرد رخ می دهد اما ممکن است تا 10 سال هم طول بکشد. در طول این دوران نوسانات هورمونی در بدن خانم ها ایجاد شده و باعث کاهش تولید استروژن و پروژسترون خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تمامی علائم و نشانه های یائسگی مطلب "یائسگی در زنان با چه علائمی آغاز می شود؟" را حتما چک کنید.

سن شروع یائسگی

در یائسگی دقیقاً چه اتفاقی می افتد ؟
همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، یائسگی یعنی 12 ماه قطع خونریزی پریود که در این زمان تخمدان دیگر تخمک آزاد نمی کند و اکثر خروجی های هورمون های جنسی در این دوران اتفاق می افتد. بعضی از افراد یائسگی زودرس دارند و برای آن ها بین سن 40 و 45 سال اتفاق می افتد. علائم پیش از یائسگی حتی ممکن است در میانه 30 سالگی هم رخ بدهد. بعضی از علائم ممکن است از بین بروند اما بعضی دیگر همچنان ادامه پیدا خواهند کرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۴:۰۲ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

سئو ارزان وب سایت

برای سئو سایت ارزان از چه تکنیک هایی می توان استفاده کرد؟
تمام افراد و شرکت ها بودجه ی کافی را برای استفاده از خدمات سئوی حرفه ای ندارند. آنها می توانند با رعایت یکسری تکنیکها، سئو ارزان وب سایت ( برای اطلاع از شرایط سئو ارزان به لینک زیر مراجعه کنید: https://seohama.com/سئو-ارزان ) را انجام دهند. 
- کسب و کارهایی که بودجه کمی دارند، بهتر است تا تمرکز خود را بر روی فعالیت های محدودی قرار دهند. برای مثال اگر نمی توانند روزی یک مقاله در وبسایت خود منتشر کنند این کار را هفته ای یکبار انجام دهند. 
- رفع مشکلات فنی سایت : سئوی سایت را بر روی رفع مشکلات فنی آن متمرکز نمایند. این کار، تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت سئو سایت دارد. در این شرایط می توانند مشکلاتی مانند خطاهای 404، ایندکس نشدن صفحات سایت، افزونه های اضافی یا قدیمی در سایت ، موبایل فرندلی و ... را برطرف نمایند. 
- به روز رسانی محتوای قدیمی سایت : بهینه سازی محتوای سایت به وقت نیاز دارد. اما هزینه چندانی ندارد. از طریق این کار می توانید سیگنال های مثبتی برای موتورهای جستجو بفرستید. هنگامی که محتوای قدیمی سایت را به روزرسانی می کنید، گوگل متوجه می شود که سایت شما فعال است. این کار رضایت کاربران را به دنبال دارد. 
- اهمیت دادن به لینک سازی داخلی : استفاده از لینک های داخلی باعث می شود تا گوگل متوجه موضوع و ساختار صفحات و ارتباط آنها با هم شود. این امر نقش مهمی در رتبه دهی گوگل دارد. به یاد داشته باشید که نباید بیش از حد از لینک استفاده نمایید. 


- استفاده از انکرتکست : به کلماتی که در یک متن وجود دارند و به سایت (صفحه) دیگری لینک می شوند، انکرتکست گفته می شود. بهتر است تا به صورت همزمان بر روی تمام قسمت های مهم کار نکنید. سعی کنید در یک بازه ی زمانی مشخص، فقط بر روی یک موضوع تمرکز کنید. با این کار می توانید گام به گام به هدف خود نزدیک شوید. 
- تعیین اهداف درست : معیارهای کلیدی برای تعیین میزان پیشرفت در سئو را به صورت منطقی تعیین کنید. با این کار، زمانی که اعضای تیم سئو به عدد تعیین شده می رسند، انگیزه خوبی پیدا می کنند. 
- استفاده از مهندسی معکوس : این تکنیکی است که در زمان مواجه شدن با محدودیت ها به کار می رود. افراد می توانند برای سئو  ارزان از این تکنیک استفاده کنند. آنها با بررسی نقاط قوت و ضعف سایت های رقبا می توانند با هزینه کمی، اطلاعات خوبی به دست آورند. جهت آنالیز رقبا می توانند از ابزارهای رایگان گوگل استفاده نمایند. البته نباید کپی کاری کرد. 
- پر کردن فضای خالی محتوا : بهتر است در مورد موضوعاتی که محتوایی برای آنها نوشته نشده است، مقاله بنویسید و در سایت خود قرار دهید. البته می توانید محتواهای ضعیف سایت خود را بهبود دهید. 
- استفاده از سئو محلی : این کار باعث می شود تا سایت شما در منطقه خاصی رتبه بگیرد. این تکنیک، گزینه ی مناسبی برای کسب و کارهای کوچک و محلی است. 
- خلاقیت : برای این منظور می توانید از بازاریابی چریکی استفاده کنید. در این نوع بازاریابی، از روش های خلاقانه کم هزینه استفاده می شود. یکی از این روش ها، سئوی تصاویر است. با این کار، می توانید در نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید. 
- گرفتن کارآموز : می توانید فعالیت های وقت گیر سئو را به کارآموز بسپارید. 
- تمرکز بر کلمات کلیدی طولانی : جستجو بر روی این نوع کلمات کم است. اما ورودی هدفمند دارند و کسانی که وارد این سایت ها می شوند، احتمال زیادی دارند که تبدیل به مشتری شوند. این روش، برای کسب و کارهای کوچک مناسب است. 
- پیدا کردن کلمات کلیدی پر فروش : کلمات کلیدی را انتخاب کنید که فروش خوبی به دست آورید. همه کلماتی که ورودی خوبی می گیرند باعث فروش بیشتر نمی شوند. ابزار گوگل آنالیتیکس می تواند در این زمینه به شما کمک کند. 
- از سئو کلاه سیاه استفاده نکنید. برخی از سئوکاران برای سئوی سایت کسب و کارهایی که بودجه کمی دارند از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند. این ترفندی برای فریب گوگل است. در نهایت برای وب سایت ضرر دارد. 
- بهینه سازی سئو خارجی سایت : این کار اهمیت زیادی دارد. سئوکاران حرفه ای وقت کافی را برای به دست آوردن بک لینک های مفید قرار می دهند. آنها تحقیقات زیادی در زمینه انتخاب سایت برای رپورتاژ، ساخت بک لینک و ... انجام می دهند. 
- افزایش سرعت سایت با هزینه کم : سرعت بارگذاری سایت نقش مهمی را در افزایش بازدیدکنندگان دارد. با صرف هزینه کمی می توانید کدهای سایت را تمیز کنید و قطعات کند آن را حذف نمایید. 
- جدی گرفتن کپی رایتینگ : یکی از مهم ترین تکنیک های سئو ارزان، توجه به تیترها و توضیحات صفحات سایت است. انتخاب عنوان و توضیحات جذاب و مرتبط با موضوع محتوا می تواند شانس کلیک خوردن مطلب شما را افزایش دهد. کپی رایتینگ ، مهارتی است که با به کار گیری آن می توانید میزان کلیک و رتبه سایت خود را بهبود دهید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۶:۰۸ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

مواد غذایی برای درمان و جلوگیری از تشدید آنفولانزا

تغذیه پیشگیری از آنفولانزا و بخور نخورهایی برای جلوگیری از تشدید بیماری
افراد معمولا در بیماری هایی مثل آنفولانزا میل زیادی به غذا خوردن ندارند ، اگرچه که مواد غذایی خاصی وجود دارد که می تواند به ریکاوری و بهبود این افراد کمک کند. هنگام ابتلا به بیماری آنفولانزا باید به اندازه کافی از غذاهای مقوی و مایعات استفاده کرد تا بدن قوی و هیدراته شود و ریکاوری بعد از آنفولانزای او زودتر انجام شود. در این قسمت از نمناک به شرح این که چه غذاهایی به شما کمک می کند و چه غذایی آسیب بیشتری به شما وارد می کند، خواهیم پرداخت :

غذاهایی که به ریکاوری آنفولانزا کمک می کنند، شامل موارد زیر می باشند :
- سوپ مرغ

مطالعات نشان می دهد که مواد تشکیل دهنده سوپ مرغ باعث مبارزه با التهاب می شود و پاسخ های التهابی به بیماری را کاهش می دهد ، سوپ مرغ همچنین راه بینی و گلو را باز می کند و فرد راحت تر نفس می کشد.

سوپ های دیگر نیز مثل سوپ سبزیجات اثرات مشابه برای فرد دارد که سوپ ها علاوه بر مقوی بودن، راحت هضم می شوند و می توان به راحتی آن را آماده کرد و همچنین حاوی آب هستند که آبرسانی به بدن را افزایش می دهند.

بخور نخورهای آنفولانزا

- سیر

سیر همچنین دارای خواص ضد ویروس و ضد باکتری هستند ، این ماده به فرد کمک می کند تا سیستم ایمنی خود را بهبود ببخشد و با عفونت هایی مثل آنفولانزا و سرماخوردگی مبارزه کند.

این ماده در طی آزمایشی روی 146 بیمار به مدت سه ماه تست شده و نتیجه نشان داده که سیر می تواند سرماخوردگی و آنفولانزا را در مدت کوتاهی بهبود ببخشد.

- غذا های حاوی ویتامین c

میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین c می توانند سیستم ایمنی شما را تقویت کنند ، سطح بالای ویتامین c را می توان در مواد غذایی زیر یافت :

- فلفل تند یا شیرین به هر رنگی

- آب پچطور می توانیم رتبه اول گوگل شویم؟
توضیحات
نوشته شده توسط: Super User
دسته: مقالات
منتشر شده در 16 مهر 1401
بازدید: 4
چطور می توانیم رتبه اول گوگل شویم؟
شاید شما هم با جستجو در اینترنت، برخی از سایت ها را مشاهده کرده باشید که رتبه اول گوگل تضمینی را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. اما آیا چنین چیزی ممکن است؟ با چه روش هایی می توان رتبه اول گوگل را به دست آورد. روش هایی وجود دارند که می توان با استفاده از آنها، به رتبه خوبی در گوگل دست یافت.

در ادامه به برخی از این روش ها اشاره می کنیم.

1- به دست آوردن رتبه ی خوب در گوگل با استفاده از تبلیغات : برای این که اولین سایت گوگل برای کلمه کلیدی موردنظر خود باشید، باید هزینه ای جهت تبلیغات پرداخت نمایید.

2- برای رتبه اول گوگل از سئو محلی استفاده کنید.

3- استفاده از اسنیپت های برجسته

4- کسب رتبه اول گوگل تضمینی با استفاده از سئو : اولین قدم در این روش، تعیین استراتژی است. در سئو تضمینی سایت باید به سازگاری آن با موبایل توجه داشت. سرعت بارگذاری سایت در امر سئو بسیار اهمیت دارد. ضریب امنیت سایت در سئو تاثیرگذار است. مشکلات سئو فنی یا تکنیکال سئو در سایت وجود نداشته باشد. باید دقت داشت که بهترین استراتژی ها و بهینه سازی ها به تنهایی نمی توانند باعث رتبه برتر در سایت شوند.

سئو تضمینی

مراحل سئو سایت شامل بررسی رقابت، تنظیم صفحه با هدف، پوشش کامل موضوع، ساختن بک لینک های خوب و افزودن لینک های داخلی می شوند.

مراحل سئو تضمینی سایت
سئو تضمینی (برای اطلاعات بیشتر: https://seohama.com/سئو-تضمینی )، چندین مرحله دارد. در این نوع سئو یک قرارداد کاری بین کارفرما (صاحب سایت) و سئوکار منعقد می گردد. سئو تضمینی وبسایت به صورت اصولی و بر اساس شرایط تعیین شده در قرارداد انجام می شود. مراحل سئو تضمینی سایت شامل موارد زیر می شوند :

1- انتخاب کلمات کلیدی هدف

2- مشخص کردن تعرفه (هزینه) سئو سایت تضمینی

3- تعیین زمان موردنظر برای کسب رتبه برتر در گوگل

4- انعقاد قرارداد با سئوکار تضمینی

5- آغاز پروسه ی سئو داخلی سایت

6- تولید محتوا برای سایت

7- انجام سئو خارجی

8- اجرای فرایند بک لینک سازی

9- قرار گیری در رتبه های برتر صفحه اول گوگل

10- حفظ جایگاه در صفحه اول گوگل

چرا به صفحه اول گوگل نمی رسید؟
دلایل مختلفی می توانند باعث شوند تا صفحه وب سایت شما در رتبه های برتر گوگل قرار نگیرد. از جمله این عوامل می توان به سرعت پایین بارگذاری سایت، ایندکس نشدن صفحات (ثبت نشدن)، رقابتی بودن حوزه موردنظر، نداشتن محتوای هدفمند در سایت و صبور نبودن صاحب سایت اشاره کرد.

برای همه افراد جذاب است تا صفحه سایت آنها در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرد. این امر باعث دیده شدن بیشتر وب سایت می شود. نتیجه این فرایند، افزایش بازدیدکننده، سود آوری و فروش است. اما باید دقت داشته باشید تا برای سئو تضمینی سایت خود از تکنیک کلاه سیاه استفاده نکنید. ممکن است با این روش برای مدت کوتاهی در جایگاه خوبی قرار بگیرید، اما بعد از مدت کوتاهی وب سایت شما از صفحات گوگل حذف خواهد شد. برای کسب رتبه اول در صفحات گوگل به نکاتی که گفته شده است، توجه کنید و صبور باشید. این کار در مدت کوتاهی امکان پذیر نیست. به مرور زمان با رعایت کلیه اصول به این هدف می رسید.

- گیرپ فروت

- کیوی

- مرکباتی مثل لیمو

- تمشک آبی، قرمز و بنفش

- انگور بنفش یا قرمز

- بروکلی خام

- سبزیجات برگ دار و خام

بسیاری از میوه های حاوی ویتامین c، منبع عالی از فلاوونیدها هستند که فواید زیادی برای سلامتی فرد دارند ، به طور مثال فلاوونید ها خطر ابتلا به مشکلات و عفونت های تنفسی را پایین می آورد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۱:۵۷ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

تغذیه پیشگیری از آنفولانزا و بخور نخورهایی برای جلوگیری از تشدید بیماری

افراد معمولا در بیماری هایی مثل آنفولانزا میل زیادی به غذا خوردن ندارند ، اگرچه که مواد غذایی خاصی وجود دارد که می تواند به ریکاوری و بهبود این افراد کمک کند. هنگام ابتلا به بیماری آنفولانزا باید به اندازه کافی از غذاهای مقوی و مایعات استفاده کرد تا بدن قوی و هیدراته شود و ریکاوری بعد از آنفولانزای او زودتر انجام شود. در این قسمت از نمناک به شرح این که چه غذاهایی به شما کمک می کند و چه غذایی آسیب بیشتری به شما وارد می کند، خواهیم پرداخت :

 


غذاهایی که به ریکاوری آنفولانزا کمک می کنند، شامل موارد زیر می باشند :

- سوپ مرغ

 


مطالعات نشان می دهد که مواد تشکیل دهنده سوپ مرغ باعث مبارزه با التهاب می شود و پاسخ های التهابی به بیماری را کاهش می دهد ، سوپ مرغ همچنین راه بینی و گلو را باز می کند و فرد راحت تر نفس می کشد.

 


سوپ های دیگر نیز مثل سوپ سبزیجات اثرات مشابه برای فرد دارد که سوپ ها علاوه بر مقوی بودن، راحت هضم می شوند و می توان به راحتی آن را آماده کرد و همچنین حاوی آب هستند که آبرسانی به بدن را افزایش می دهند.

 


بخور نخورهای آنفولانزا 

 


- سیر

 


سیر همچنین دارای خواص ضد ویروس و ضد باکتری هستند ، این ماده به فرد کمک می کند تا سیستم ایمنی خود را بهبود ببخشد و با عفونت هایی مثل آنفولانزا و سرماخوردگی مبارزه کند.

 


این ماده در طی آزمایشی روی 146 بیمار به مدت سه ماه تست شده و نتیجه نشان داده که سیر می تواند سرماخوردگی و آنفولانزا را در مدت کوتاهی بهبود ببخشد.

 


- غذا های حاوی ویتامین c

 


میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین c می توانند سیستم ایمنی شما را تقویت کنند ، سطح بالای ویتامین c را می توان در مواد غذایی زیر یافت :

 


- فلفل تند یا شیرین به هر رنگی

 


- آب پرتقال یا نارنج

 


- گیرپ فروت

 


- کیوی

 


- مرکباتی مثل لیمو

 


- تمشک آبی، قرمز و بنفش

 


- انگور بنفش یا قرمز

 


- بروکلی خام

 


- سبزیجات برگ دار و خام

 


بسیاری از میوه های حاوی ویتامین c، منبع عالی از فلاوونیدها هستند که فواید زیادی برای سلامتی فرد دارند ، به طور مثال فلاوونید ها خطر ابتلا به مشکلات و عفونت های تنفسی را پایین می آورد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۷:۲۶ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

مراحل سئو تضمینی سایت

شاید شما هم با جستجو در اینترنت، برخی از سایت ها را مشاهده کرده باشید که رتبه اول گوگل تضمینی را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. اما آیا چنین چیزی ممکن است؟

با چه روش هایی می توان رتبه اول گوگل را به دست آورد. روش هایی وجود دارند که می توان با استفاده از آنها، به رتبه خوبی در گوگل دست یافت.
در ادامه به برخی از این روش ها اشاره می کنیم.
1- به دست آوردن رتبه ی خوب در گوگل با استفاده از تبلیغات : برای این که اولین سایت گوگل برای کلمه کلیدی موردنظر خود باشید، باید هزینه ای جهت تبلیغات پرداخت نمایید.
2- برای رتبه اول گوگل از سئو محلی استفاده کنید.
3- استفاده از اسنیپت های برجسته
4- کسب رتبه اول گوگل تضمینی با استفاده از سئو : اولین قدم در این روش، تعیین استراتژی است. در سئو سایت باید به سازگاری آن با موبایل توجه داشت. سرعت بارگذاری سایت در امر سئو بسیار اهمیت دارد. ضریب امنیت سایت در سئو تاثیرگذار است. مشکلات سئو فنی یا تکنیکال سئو در سایت وجود نداشته باشد. باید دقت داشت که بهترین استراتژی ها و بهینه سازی ها به تنهایی نمی توانند باعث رتبه برتر در سایت شوند.
مراحل سئو تضمینی سایت شامل بررسی رقابت، تنظیم صفحه با هدف، پوشش کامل موضوع، ساختن بک لینک های خوب و افزودن لینک های داخلی می شوند.

سئو تضمینی ، چندین مرحله دارد. در این نوع سئو یک قرارداد کاری بین کارفرما (صاحب سایت) و سئوکار منعقد می گردد. سئو تضمینی وبسایت به صورت اصولی و بر اساس شرایط تعیین شده در قرارداد انجام می شود. مراحل سئو تضمینی سایت شامل موارد زیر می شوند :
1- انتخاب کلمات کلیدی هدف
2- مشخص کردن تعرفه (هزینه) سئو سایت تضمینی
3- تعیین زمان موردنظر برای کسب رتبه برتر در گوگل
4- انعقاد قرارداد با سئوکار تضمینی
5- آغاز پروسه ی سئو داخلی سایت
6- تولید محتوا برای سایت
7- انجام سئو خارجی
8- اجرای فرایند بک لینک سازی
9- قرار گیری در رتبه های برتر صفحه اول گوگل
10- حفظ جایگاه در صفحه اول گوگل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۰:۴۲ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

فرمول ساخت رنگ مو طبیعی و گیاهی برای رنگ کردن مو درخانه

در قدیم مادر بزرگ های موهای خود را با مواد طبیعی رنگ می کردند. رنگ های طبیعی برخلاف رنگ های شیمیایی که موجب آسیب به مو و ریزش آن می شوند، برای تقویت مو بسیار مفید هستند.

 


اگر موهایتان توسط استفاده فراوان از رنگ مو آسیب دیده دیگر از رنگ های مصنوعی استفاده نکنید و برای یک بار هم که شده موهایتان را با مواد طبیعی مانند حنا، سدر، بابونه، چغندر، روناس و... رنگ کنید تا از مزایای آن بهره مند شوید. در این بخش از دنیای مد نمناک شما را با رنگ کردن مو با مواد گیاهی آشنا می کنیم.

 


رنگ کردن مو

 


رنگ کردن موها بدون مواد شیمیایی و با گیاهان طبیعی

حنا حرف اول را می زند

حنا از بهترین رنگ های طبیعی برای رنگ کردن مو ناخن است و از قدیم الایام از آن استفاده فراوان می شده است. حنا برگ درختچه ای به همین نام است که آن را می کوبند و استفاده می کنند. همیشه رنگ موی حاصله از حنا قرمز نیست شما می توانید حنا را با مواد طبیعی دیگری مخلوط کنید و رنگ موهای متفاوتی به دست آورید.

 


قبل از رنگ کردن مو با حنا و ترکیب های طبیعی دیگر لازم است مقداری از موادی که می خواهید با آن مویتان را رنگ کنید را بر روی پوستتان بگذارید و سپس بعد از اطمینان از بروز هرگونه حساسیت موهای خود را با آن رنگ کنید.

 


رنگ کردن مو با حنا

 


مشکی کردن مو با حنا

چهار قاشق غذاخوری حنا را با آب جوش مخلوط کنید و دو ساعت روی موی سر بگذارید. چهار قاشق غذاخوری وسمه (رنگ حنا) را هم خیس کنید تا بعد از شستن حنا روی سرتان بگذارید، بعد از دو ساعت حنا را بشویید و موها را خشک کنید سپس وسمه را روی آنها بمالید و دو ساعت بعد دوباره موها را آبکشی کنید .

 


چهار قاشق غذاخوری تنباکو را با دو لیوان آب به مدت نیم ساعت بجوشانید و بعد از خنک شدن روی ماساژ دهید خواهید دید موهای سفید شما سیاه می شود.

 


یک قاشق غذاخوری برگ کنجد، یک قاشق غذاخوری سنای مکی و یک قاشق غذاخوری حنا را پودر کنید و با یک لیوان آب جوش به صورت خمیر درآورید و دو ساعت اجازه دهید خمیر بماند سپس خمیر را به موها بمالید و پس از گذشت 2 ساعت آن را بشویید.

 


حنا برای مو

 


قبل از تهیه و رنگ کردن موهایتان با این مواد که در ادامه می گوییم موهای خود را با یک قاشق غذاخوری روغن جوانه گندم ماساژ دهید. سپس دو قاشق غذاخوری حنا و چهار قاشق غذاخوری وسمه را در ظرفی بریزید و با یک لیوان آب جوش مخلوط کنید وبعد از 5 دقیقه یک تخم مرغ به مواد اضافه کنید و سپس موها را با این مواد رنگ کنید و بعد از دو ساعت موها را با آب ولرم آبکشی کنید.

 


پنج قاشق حنا و یک لیوان سرکه را ترکیب کنید و بعدازگذشت یک ساعت آن را به سر بمالید سپس بگذارید این مواد روی سرتان حدود یک ساعت بماند و بعد موها را آبکشی کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۵:۲۵ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

رتبه اول گوگل چگونه است؟

شاید شما هم با جستجو در اینترنت، برخی از سایت ها را مشاهده کرده باشید که رتبه اول گوگل تضمینی را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. اما آیا چنین چیزی ممکن است؟

با چه روش هایی می توان رتبه اول گوگل را به دست آورد. روش هایی وجود دارند که می توان با استفاده از آنها، به رتبه خوبی در گوگل دست یافت.
در ادامه به برخی از این روش ها اشاره می کنیم.
1- به دست آوردن رتبه ی خوب در گوگل با استفاده از تبلیغات : برای این که اولین سایت گوگل برای کلمه کلیدی موردنظر خود باشید، باید هزینه ای جهت تبلیغات پرداخت نمایید.
2- برای رتبه اول گوگل از سئو محلی استفاده کنید.
3- استفاده از اسنیپت های برجسته
4- کسب رتبه اول گوگل با استفاده از سئو : اولین قدم در این روش، تعیین استراتژی است. در سئو سایت باید به سازگاری آن با موبایل توجه داشت. سرعت بارگذاری سایت در امر سئو بسیار اهمیت دارد. ضریب امنیت سایت در سئو تاثیرگذار است. مشکلات سئو فنی یا تکنیکال سئو در سایت وجود نداشته باشد. باید دقت داشت که بهترین استراتژی ها و بهینه سازی ها به تنهایی نمی توانند باعث رتبه برتر در سایت شوند.
مراحل سئو تضمینی سایت شامل بررسی رقابت، تنظیم صفحه با هدف، پوشش کامل موضوع، ساختن بک لینک های خوب و افزودن لینک های داخلی می شوند.

مراحل سئو تضمینی سایت
سئو تضمینی ، چندین مرحله دارد. در این نوع سئو یک قرارداد کاری بین کارفرما (صاحب سایت) و سئوکار منعقد می گردد. سئو تضمینی وبسایت به صورت اصولی و بر اساس شرایط تعیین شده در قرارداد انجام می شود. مراحل سئو تضمینی سایت شامل موارد زیر می شوند :
1- انتخاب کلمات کلیدی هدف
2- مشخص کردن تعرفه (هزینه) سئو سایت تضمینی
3- تعیین زمان موردنظر برای کسب رتبه برتر در گوگل
4- انعقاد قرارداد با سئوکار تضمینی
5- آغاز پروسه ی سئو داخلی سایت
6- تولید محتوا برای سایت
7- انجام سئو خارجی
8- اجرای فرایند بک لینک سازی
9- قرار گیری در رتبه های برتر صفحه اول گوگل
10- حفظ جایگاه در صفحه اول گوگل

رتبه اول گوگل

چرا به صفحه اول گوگل نمی رسید؟
دلایل مختلفی می توانند باعث شوند تا صفحه وب سایت شما در رتبه های برتر گوگل قرار نگیرد. از جمله این عوامل می توان به سرعت پایین بارگذاری سایت، ایندکس نشدن صفحات (ثبت نشدن)، رقابتی بودن حوزه موردنظر، نداشتن محتوای هدفمند در سایت و صبور نبودن صاحب سایت اشاره کرد.
برای همه افراد جذاب است تا صفحه سایت آنها در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرد. این امر باعث دیده شدن بیشتر وب سایت می شود. نتیجه این فرایند، افزایش بازدیدکننده، سود آوری و فروش است. اما باید دقت داشته باشید تا برای سئو سایت خود از تکنیک کلاه سیاه استفاده نکنید. ممکن است با این روش برای مدت کوتاهی در جایگاه خوبی قرار بگیرید، اما بعد از مدت کوتاهی وب سایت شما از صفحات گوگل حذف خواهد شد. برای کسب رتبه اول در صفحات گوگل به نکاتی که گفته شده است، توجه کنید و صبور باشید. (برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سئو تضمینی به لینک رو به رو مراجعه نمایید: https://seohama.com/سئو-تضمینی ) این کار در مدت کوتاهی امکان پذیر نیست. به مرور زمان با رعایت کلیه اصول به این هدف می رسید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۲:۵۱ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)

33 منبع غنی کلاژن و بهترین خوراکی ها برای جوان سازی و ضد پیری پوست

33 منبع غنی کلاژن و بهترین خوراکی ها برای جوان سازی و ضد پیری پوست
کلاژن، همان چیزی که نامش را با هر جستجو برای راه ضد پیری پوست و صورت، می بینید و برایتان تکرار می شود همیشه در مکمل ها و داروهای موجود در بازار یافت نمیشود و مثل همیشه خداوند پاسخ هر نیاز ما را در طبیعت شگفت انگیزش قرار داده است پس آنها را شناخته و مصرف کنید تا هرچه بیشتر در حفظ زیبایی و جوانی صورت خود توانا باشید. لیست کامل مواد مغذی حاوی کلاژن را با هم در این بخش از بهداشت و سلامت نمناک مشاهده خواهید کرد.

گوشت روی استخوان
استخوانها حاوی بافت ژله ای اند که هنگام جوشیدن در آب آزاد می شود، همچنین کلاژن موجود در مرغ و بوقلمون برای سلامت استخوان ها و پوست مفید است؛ البته گوشت مرغ و دام ارگانیک که به طور طبیعی پروش یافته اند.

استیک گوشت

برگ های سبز تیره سبزیجات
همه ما می‌دانیم سبزیجات غنی از مواد مغذی هستند اما ممکن است ندانیم که می توانند از تجزیه کلاژن جلوگیری کنند کلروفیل و ویتامین ث موجود در گیاهان به افزایش کلاژن کمک می کند علاوه بر اینها کلروفیل فعالیت آنتی اکسیدانی قوی برای مبارزه با را رادیکال های آزاد و آسیب یو وی که منجر به پیری زود رس می شوند می کنند.

برگ سبزیجات تیره

میوه و سبزیجات قرمز
لیکوپن موجود در این میوه و سبزیجات تولید کلاژن را بالا می برد بنابراین باید سعی کنید در رژیم تان فلفل قرمز، سیب زمینی، هویج، گوجه پخته شده بگنجانید.

کلاژن پوست

مرکبات
مرکبات حاوی ویتامین ث هستند که به پیوند اسید آمینه و با سازی پوست کمک می کند این فرایند برای تشکیل کلاژن لازم است ویتامین ث پوست را در برابر سموم محافظت می کند و در تجزیه کلاژن نقش دارد بنابراین لیمو، پرتقال، گریپ فورت بخورید.

میوه ها

تخم کدو
تخم کدو منبع روی است و به عنوان آنتی بیوتیک برای تشکیل کلاژن عمل می کند هم چنین روی فرایند التیام را بالا می برد و غشای سلول را سالم نگه می دارد روی در اسفناج، لوبیا قرمز، گردو، بادام یافت می شود.

خواص کدو

تخم مرغ
تخم مرغ یکی دیگر از منابع طبیعی کلاژن است. پوست تخم مرغ و زرده آن حاوی کلاژن هستند. در حقیقت، استفاده از پوست تخم مرغ یک درمان طبیعی برای افزایش سلامت مفاصل به خاطر محتوای سلول های سازنده کلاژن است. علاوه بر این، تخم مرغ نیز دارای مقدار بالایی از گوگرد است که برای تولید کلاژن لازم است گوگرد به حذف سموم از بدن کمک می کند.

تخم مرغ

هویج
نه تنها برای درمان آکنه، بلکه برای سنتز کلاژن به دلیل محتوای بالای ویتامین آ خوب هستند. در حقیقت، هویج کمک می کند تا کشش پوست افزایش یابد، کلاژن را احیا میکند و جریان خون به پوست را افزایش می دهد. مصرف هویج تولید چربی را کاهش می دهد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۸:۴۰ توسط:مائده موضوع: نظرات (0)